کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

ماجرای جوانی که در بیمارستان شهید جلیل به کما رفت (+ توضیحات پدر بیمار و رئیس بیمارستان)

7 دی 1401 ساعت 19:45

جوان 20 ساله‌ای که به دلیل شکستگی ران پا به بیمارستان شهید جلیل یاسوج مراجعه می‌کند، در وضعیت حیات نباتی به خانواده‌اش تحویل داده‌ می‌شود.


جوان 20 ساله‌ای که به دلیل شکستگی ران پا به بیمارستان شهید جلیل یاسوج مراجعه می‌کند، در وضعیت حیات نباتی به خانواده‌اش تحویل داده‌ می‌شود.
به گزارش کبنا، جوانی 20 ساله در مهرماه سال جاری به دلیل شکستگی ران پا ناشی از تصادف به بیمارستان شهید جلیل یاسوج مراجعه می‌کند، اما اکنون به کما رفته است.
پدر محمد در گفت‌‌وگو با خبرنگار کبنانیوز اظهار داشت: 24 مهرماه محمد را به خاطر شکستگی ران به بیمارستان جلیل بردیم. آن ‌موقع هیچ مشکلی نداشت؛ حرف می‌زد، می‌گفت و می‌خندید و هوشیاری کامل داشت.
وی ادامه داد: روز بعد او که او را به اتاق عمل بردند، به‌جای اینکه ران او را عمل کنند، ساق پایش را عمل کرده‌اند، چند ساعت هم محمد را در ریکاوری قرار دادند و به او رسیدگی نکردند.
بهادران عنوان کرد: بعد از عمل و به دلیل اینکه به او رسیدگی نشده بود، مغز محمد آسیب دید و هوشیاری‌اش را از دست داد.
وی افزود: الأن بیشتر از دو ماه است که محمد در کماست و هوشیاری و حرکتی ندارد.
پدر محمد با بیان اینکه من کارگر هستم و هیچ چیزی از خودم ندارم، گفت: پسرم را سالم و تنها با ران شکسته به بیمارستان تحویل دادیم، اما الأن با عفونت ساق پا، زخم بستر و مرگ مغزی تحویل گرفته‌ایم.
برای توضیحات بیشتر در خصوص پرونده این بیمار و صحت‌وصقم آن با رئیس بیمارستان شهید جلیل در این خصوص گفت‌وگویی داشتیم.  
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار کبنانیوز مبنی بر صحت این موضوع گفت: در مورد مسائلی که در کمیته مورد بحث قرار گرفته نمی‌شود به‌صورت تلفنی صحبت کرد و باید حضوری بیایید.
عنبری در ادامه گفت: روند بیماری تشدید شده است که این پدیده در شکستگی استخوان‌های دراز احتمال وقوع آن وجود دارد.
وی در پاسخ به پیگیری بیشتر ما گفت: بهتر است مسأله از زبان پزشک بیان شود نه رئیس بیمارستان.
در ادامه، شماره پزشک محمد را از او خواستیم که جواب داد: بهتر است حضوری بیایید در مورد آن صحبت کنیم؛ چرا که چندین پزشک در پرونده بیمار وجود دارد و این بیمار صرفاً یک پزشک نداشته است.


کد مطلب: 456261

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/456261/ماجرای-جوانی-بیمارستان-شهید-جلیل-کما-رفت-توضیحات-پدر-بیمار-رئیس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1