تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۴۵۴۶۵۰
کبنا گزارش می‌دهد؛

حواشی این‌بار دامن کارخانه سیمان مارگون را گرفت / کارگران: ناجوانمردانه ما را اخراج کردند / استاندار دلسوز ماست، لطفاً به داد ما برسد / داستان دوشغله‌ها در کارخانه سیمان چیست؟

۶۴
۱
حواشی این‌بار دامن کارخانه سیمان مارگون را گرفت / کارگران: ناجوانمردانه ما را اخراج کردند / استاندار دلسوز ماست، لطفاً به داد ما برسد / داستان دوشغله‌ها در کارخانه سیمان چیست؟
کبنا ؛
در حالی که مارگون یکی از بالاترین نرخ‌های بیکاری در استان را به خود اختصاص داده، کارخانه سیمان مارگون به عنوان تنها امید جوانان این شهرستان، دچار حواشیِ گوناگونی شده است. 
به گزارش کبنا، کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور از وجود صنایع و کارخانه‌های بزرگ محروم است. کارخانه قند یاسوج که نماد صنعت استان بود با واگذاری به بخش خصوصی به تعطیلی کشیده شد و هم‌اکنون با همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال بازسازی است. برخی دیگر از کارخانه‌های کوچک در شهرهای مختلف استان فعال است. اما یک مورد به‌خصوص که تا چندی پیش روند طبیعی خود را طی می‌کرد، کارخانه سیمان مارگون است که به گفته برخی از کارکنان آن پس از تغییر مدیرعامل آن، دچار حواشی زیادی شده است.
کارخانه سیمان مارگون
این کارخانه تنها کارخانه‌ استان است که سرمایه‌گذار آن خارجی است و می‌تواند یکی از امیدهای کهگیلویه و بویراحمد باشد. اما شواهد و گفته‌های کارکنان آن گویای آن است که دچار حواشی زیادی شده است. کارخانه سیمان در شهرستان مارگون به عنوان یکی از محروم‌ترین نقاط استان واقع شده است. مارگون شهری است که یکی از بالاترین نرخ‌های بیکاری را دارد و رونق اقتصادی چندانی در آن دیده نمی‌شود و در واقع، تنها امید خانواده‌های مارگونی به همین کارخانه سیمان است. سرمایه‌گذار که خود شناختی نسبت به بافت منطقه‌ای ندارد، سکان مدیریت داخلی و اجرایی کارخانه را به کسانی داده است که به دلیل تصمیمات غیرکارشناسی و آغشته به طایفه‌گرایی و منطقه گرایی، به حواشی زیادی در کارخانه دامن زده‌اند.
پس از این حواشی، صبح امروز جمعی از کارکنان کارخانه سیمان مارگون در اعتراض به حکم اخراجی خود، جلوی درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.  
یکی از این افراد در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا اظهار داشت: ما زمین و همه‌چیزمان را فدای صنعت کردیم که در منطقه و استانمان رونق باشد. حدود شش سال این کارخانه کار می‌کرد بدون اینکه آب از آب تکان بخورد. ولی با انتصاب مدیرعامل جدید، وضعیت تغییر کرد. در حالی که رئیس جمهور می‌گوید اگر کسی در دولت ما تبعیض قائل شود، جایش در سیستم ما نیست.
وی با اشاره به اینکه ما مطیع اوامر مقام معظم رهبری هستیم و تنها برای احقاق حقوق خود اینجا جمع شده‌ایم، ادامه داد: ما چندین بار این موضوع را خدمت مسئولین استانی گفتیم و مکاتبه کردیم، اما کسی به داد ما نمی‌رسد.
کارخانه سیمان مارگون
این کارگر عنوان کرد: از روزی که مدیرعامل جدید منصوب شده است، همیشه درگیری، حاشیه و بحث و تبعیض وجود دارد.
این کارگر به موضوع بسیار حاشیه‌برانگیزی اشاره می‌کند و می‌گوید: مدیرعامل جدید، فردی را در کارخانه به کار گرفته که کارمند آموزش و پرورش است. در حالی که این موضوع خلاف قانون است و نباید افراد دوشغله باشند. چرا که بسیاری از جوانان بیکار هستند ولی حالا می‌بینیم که برخی دوشغل دارند.
وی ادامه داد: پس از تغییر مدیرعامل، دست از تولید کشیده شده است و صاحب کارخانه هم که خارجی است و خبر ندارد در کارخانه چه می‌گذرد و به نظر می‌رسد به او گزارش می‌دهند که همه چیز درست است.
این کارگر با بیان اینکه این افرادی که اخراج شده‌اند، اغلب از خانواده‌های ایثارگر هستند، گفت: ما می‌دانیم که استاندار فردی دلسوز و قانون‌مدار است. ولی به نظر می‌رسد این مسائل را از او مخفی می‌کنند.
یکی دیگر از کارگران که به حکم اخراج خود معترض بود، به خبرنگار کبنا گفت: ما خاکمان، تسهیلات، آب و برق این استان را در اختیار این کارخانه قرار داده‌ایم که صنعت رونق بگیرد و ما ذینفع باشیم.
وی با بیان اینکه حدود هفت سال در کارخانه کار می‌کردم، گفت: مدیرعامل جدید رفتاری سلیقه‌ای دارد و بر اساس ضابطه رفتار نمی‌کند.
وی ادامه داد: 30 جوان را که تازه اول زندگیشان است و به امید کار در این کارخانه، وام گرفته و ازدواج کرده‌اند، را اخراج کرده‌اند.
به گزارش کبنا، در حالی که بیکاری در مارگون بیداد می‌کند، رفتارهای سلیقه‌ای در مدیریت کارخانه هیچ ضرورتی ندارد و انتظار می‌رود سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده تا چنانچه حقی از کارگری ضایع شده باشد، حقش پایمال نشود.
کارخانه سیمان مارگون
نام شما

آدرس ايميل شما

مارگون
Iran, Islamic Republic of
یه کارخونه ۱۰۰نفری را ۳۵۰نفر چپونید توش خیال کردین به اب کر وصل هست؟خوب وقتی میخواستی به زورچناق بری سرکار باید فکر اینو هم میکردین که اخراج بشین
هم رنگ
Romania
به زودی یاهمه سرکاریاهمه اخراج بهترین تصمیم مسولین
بهادر
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده بجای دفاع از حقوق جوانان، کارگران و آحاد مردم
در تکاپوی حضور مراسمات فاتحه ، جلسات انتخاباتی و غیر است
مگر میشود اشتغال ، مناصب ، پروژه ها در چنبره دوستان نماینده باشد و دیگران مدوام مورد مغضوب مدیران باشند
جمع می کنیم این بساط را...
Saudi Arabia
درود بر اقای روشنفکر
ندای وحدت
Saudi Arabia
ان چیز که عیان هست چه حاجت به بیان است
/باید دست مدیرعامل سیمان مارگون را بوسید که دست. را از کارخانه سیمان مارگون کوتاه کرد
دهشیخ
Iran, Islamic Republic of
. البته خودتون میاردید
ماهان
Saudi Arabia
این افراد هر کاری از دستشون بر اومد برای متوقف کردن چرخ صنعت کارخانه سیمان به کار بردند
حالا که مسئولین محترم استان با انها برخورد کرده اند اینطور مظلوم نمایی میکنند
این اقایان با رای شورای تامین استان اخراج شده اند و باید خدا قوت گفت به مسئولین مومن و پای کار
امیرخان
Saudi Arabia

کل این حاشیه ها مقصر ...
Saudi Arabia
از کبنا نیوز انتظار میره اول تحقیق کنه تا صحت حرف ها و تهمت های این اقایون اثبات بشه بعد خبری رو رسانه ای کنه
اعتبار خودتون را خراب نکنید
خداوند جای حق نشسته است
Iran, Islamic Republic of
دایی نگران اخراجت نباش او روزی که رای . دای آن روز اخراج شدی
Iran, Islamic Republic of
والا همش به فاتحه خوانی وعکس تبلیغاتی است بستگان درجه یکش هم داخل بهترین شرکتها هستند ..
Iran, Islamic Republic of
رفتار . کارخانه سیمان مارگون بچگانه هست و اتفاقا با بچه ها هم حشرونشردارد. خانواده های فقیر جایگاهی دراین کارخانه ندارند. لطفا لطفا برای جلوگیری از تضیع حق و رخداد فاجعه تیم مدیریتی را شورای تامین عوض کند.
جوادی
United Kingdom
همجا داره ظلم میشه به برخی از افراد،خصوصا کارخونه سیمان ، حوونای مردم رو بیکار کردن کلی جوون از چندی سال پیش تا به الان بیکار شدن،خدا جای حق نشسته، الهی خیر نبینن که حق رو ناحق میکنن ودزدی میکنن هرجا میخاد باشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
برادر جمع کنیت بریت خونتون
محض امیرالمؤمنین این آقای سرمایه گذار را فراری ندیید، آخه شما چی داری، چه مهارتی دارید، چه تخصصی دارید، به درد کجای کارخانه می خورید،
دست بردارید
شما هنوز نفهمیدید که نیروی کارخانه نبودید شما یه مدت مدت کم در شرکت های پیمانکاری داخلی کار کارگری می کردید الان هم کار شرکت تمام شد.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تو در شهرک ب کارت ادمه بده پیگیر این حرفا نباش
کارگر
Iran, Islamic Republic of
باید از مدیریت خوب مهندس عطار زاده تشکر کرد که این افراد که کارشون اخلال در نظم و تولید کارخانه بود و در حقیقت مانع بزرگی برای تولید کار و تولید بودند اخراج کرد این افراد اگر به کارخانه برگردند قطعا کارخانه سیمان تعطیل خواهد شد
دلی
Iran, Islamic Republic of
هیچ تناسبی با ایثار ندارند ا/نهادهای نظارتی تحقیق کنند
Iran, Islamic Republic of
سه برابر ظرفيت نيرو دارد
مگه سرمايه گذار گناه كرده
شما بايد ميرفتين عسلويه كارگري
نه اين كه كار دم در خونتون باشه
Iran, Islamic Republic of
الان تو خوت کجایی هستی اینجوری میگی
Iran, Islamic Republic of
کبنا هیچ حاشیه‌ای نیست این افرادی که در گزارش ٱوردی اینها کارخانه سیمان رو به نابودی کشاندند اهل کار نبودند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اره چون شبا میومدن خونتون خودتون میزدید بیرون ایجوری شد
علی
United Kingdom
سلام بر همه کارگران زحمت کش کارخانه سیمان مارگون

اینها همان افرادی هستند که با حکم شورای تامین استان اخراج شدنه و برای تعطیلی کارخانه دست به هر اقدامی میزدن تا هم جلوی اشتغال را بگیرند و هم جلوی تولید و پرونده انها در دادگاه موجود هستذو / و قابل توجه مردم عزیز که این اقایان میخوایتند اشتغالو تولید را تعطیل کنن
Iran, Islamic Republic of
این آقایان که در تصویر می بینید و امروز دادخواهی میکنند با زد و بند حق 100خانواده رو خوردند و امروزه مدیریت جدید کارخانه اهل باج دادن نیست و این آقایان اگر اهل کار و منطق بودند اخراج نمیشدند از شورای محترم تامین و امام جمعه محترم تشکر می کنیم
Iran, Islamic Republic of
به پیر به پیغمبر افتاده دست سه تا بچه آقا چرا تحقیق نمیکنید
کارگر کارخانه
Iran, Islamic Republic of
کارخانه از اول نباید باج میداد به این افرادی که ادعای عرف زمین را دارن در صورتی که منابع ملی است دوما این افراد آدم های فوق بی نظم هستن یه تعداد دیگه باقی مانده که به یاری خدا پاکسازی میشه
مهندس عطار هم بسیار آدم شریفی هست .دوستان کارخانه که کارگر میاد داخل جای گردن کلفتی نیست تک تک این اخراجی ها ۷ سال به کارخانه و بقیه کارگرا ظلم کردن
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی عقده ای هستی دوست گرامی اتیش گرفتی برو بزار تو اب…
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خدمت تمام دوستان در راس قدرت .با تحقیقات بنده واقعا // که فقط برای خوردن و بردن اینجا موندن و کارخانه رو دست ادمایه بی سواد گذاشته و حق مردم رو چپاول میکنن…
من
Iran, Islamic Republic of
من جز اولین نیروها بودم و سال 92 به همراه 60 نفر دیگه اخراج شدیم و بعد با پارتی بازی افراد دیگری آمدن سر کار . همه ادارات استان هم نامه نوشتیم و شکایت کردیم . پشیزی برامون ارزش قائل نشدن و استاندار و فرماندار و ... گفتن مجموعه شخصی است و ربطی به ما ندارد . شما هم سر ما . اولا من الان جایی دیگر کار میکنم ولی اگر حق باشه حق شما نیست حق اون شصت نفره که سر کار باشند. دوما انشالله که کسی پیدا بشه و به داد شما برسه و مجدد مشغول بشید چون بیکاری درد بزرگیه، و در آخر بگم احتمالا کارخانه سیمان بیشتر از ظرفیت نیرو گرفته و ناچار به اخراج هستش .
شهروند
Canada
از مسئولین تصمیم گیر استدعا داریم تمام ابعاد ماجرا را بررسی کنند
خودم
Romania
واقعابی لیاقت ترین مدیراقای عطارزاده میباشدک/به زودی شورای محترم تامین استان تصمیم قانونی راخواهدگرفت
سقاوه
Romania
واقعامدیرعامل کارخانه باندبازی رابه حداخرش رسانده ازمسولین محترم خواهشمندیم هرچه زودترتصمیم قاطعی بگیرند
بهرام بیگی
Romania
مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون عده ای رابه کارگرفته که حتی سوادخواندن نوشتن ندارند
پاتاوه
Romania
واقعامن ازبیرون که تعریف ازکارخانه شنیدیم اوضاع بی ریختی داره چون هیچ کس ازکارمدیرعامل کارخانه راضی نیست وهم این طورکه شنیدیم مسولین به زودی درهمین باره نشستی برگزارمیکنن
ایاش
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ان‌جه در جهان امروز دولت‌ها و حکومت ها رادر فضای رقابت و کشمکش‌های اقتصادی کنونی به خود مشغول ساخته است. پیشروی در مسیرتوسعه پایدار و روش متوازن است. در بررسی چالش های موجود در سر راه کشورهای توسعه نیافته، مناطق محروم یکی از گزاره‌های مورد توجه می‌باشد و بدون محرومیت‌زدایی از مناطق محروم نمی‌توان یک کشور را در زمره کشورهای توسعه یافته و یا حتی در حال توسعه تلقی نمود آن‌چه اقتصاددانان را به خود مشغول ساخته است نشان دهنده رابطه عمیق و مستقیم فقرستیزی با توسعه اقتصادی و اجتماعی پایدار و رشد در همه ابعاد (متوازن) می‌باشد در این میان در جهت کاربردی کردن و به نتیجه رساندن این آرمان‌ها توجه به تحقیق مضامین بنیادی امری ضروری به نظر می‌رسد. با این اوصاف و با در نظر گرفتن به رند مدیریتی کارخاه سیمان و ضایع کردن حق افراد و اشخاص بومی و کشمکش و درگیری های دیده شده تنها چیزی که سرمایه گذاران خارجی شاهد هستند ناامنی در سرمایه گذاری در ایران و ضعف مدیریتی را نشان میدهند که باعث تاسف و تاثرمیباشد و در نهایت از مسولین محترم انتظار میرود بخاطر شرایط کنونی کشور و دفاع تز حق کارگر و تحقق رضایت مندی بیشتر افراد محروم و دفاع تز حقون انها تتصمیمات کاربردی و قاطع اتخاذ شود
راوی
Iran, Islamic Republic of
سلام برخبرگزاری کبنامسئولین درحال تحقیق ازنیروهای کارخانه میباشندتاجایی که ماشنیدیم ۸۰ درصدازاونایی کا ازشون تحقیق شده ازمدیریت کارخانه اظهارناراحتی کردندودرهمین راستاتصمیم خواهندگرفت
اداره کاری
Iran, Islamic Republic of
خبرنارضایتی مردم ازمدیریت کارخانه سیمان مارگون بیشترازاقای عطارزاده به گوش همه مسئولین رسیده ودرهم این راستابه خاطرتبعیض های این مدیردرحق کارگران تصمیم گرفته خواهدشد
اوریشم
Iran, Islamic Republic of
طبق یک تحقیق ازکارگران کارخانه سیمان مارگون حدود۷۸درصدنیروهای کارخانه به خاطرهیچ به شورای انظباتی فرستاده شده اندکه اگرباب میلش رفتارنکنن زمینه برای اخراج این کارگران فراهم باشه/ نالایق ترین فرددرحوزه مدیریتی میباشدکه این گفته بیشترمسئولین میباشد
Iran, Islamic Republic of
انقدررشوه وسکه به بعضی پرداخت کرده که خوشبختانه افرادش هرجارسیده اندبه کرات دادن رشوه رابه رخ کشیده اندجای شکرش باقی همه اون افرادالان برضدمدیرکارخانه سیمان صف ارایی کردند
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
من یک بختیاری هستم ومدتی درکارخانه سیمان مارگون مشغول کاربودم وبه خاطربی نظمی مدیرکارخانه سیمان مارگون واین که همه چیزرابه چندنفربی سوادسپرده بوددیگردل به کارکردن ندادیم
سیمان مارگون
Iran, Islamic Republic of
نمونه بارزازسومدیریت اقای عطارزاده مدیرکارخانه سیمان مارگون مدیرتولیدکارخانه اقای فرجی بودکه درحوضه کاریش مدیری توانمندبودامابه خاطرنارضایتی ازاقای عطارزاده شبانه کارخانه راترک کرد
کارگر کارخانه
United Arab Emirates
مدیر عامل های قبلی یک ساله با کارگرها قرارداد می بستند ولی حالا قرادها را شش ماه کردن و با کوچکترین تلنگر نیرو را اخراج میکند و ما هیچ امنیت شغلی نداریم و حق اعتراض هم نداریم تهدید میشیم....
منتقد
Iran, Islamic Republic of
هر عرصه مدیریتی که در دفعات متعدد دچار حاشیه بشود شاید در بار اول مقصر نباشد ولی در موارد بعد قطعا مشکل از خود مجموعه خواهد بود.بیچاره کسانی که باید قربانی بی لیاقتی و غضب مجموعه حاشیه دار بشوند....
امین الله
Iran, Islamic Republic of
ما مانده ایم که چرا همه چیز را مردم ما به نماینده ربط می دهند؟
بالاده
Iran, Islamic Republic of
بحث تعریف نیست ولی درنالایق بودن مدیری الگواست
Saudi Arabia
اب اون جایی که میسوزه بریز
مارگون
Iran, Islamic Republic of
واقعا کارخونه سیمان مارگون تنش درمنطقه ایجادکرده
حمید
Iran, Islamic Republic of
یه عده ای که قبلا در کارخانه سیمان سرقت کردن و تمام امول کارخانه را به سرقت بردن ، باعثً....‌
بلوط
Romania
..ایخی اعتراض کنی بکن،حقته که اعتراض کنی
کسی به پوستر و عکس تو دستتون وتون کار نیه.خیال نکنید زرنگید و بدبختیتونه.
ده شیخ
Iran, Islamic Republic of
کسانی را در این تصاویر و غیر از تصاویر می شناسنم که به نان شب محتاج بودند الان به جای شکر گذاری دنبال تعطیل کردن کارخانه سیمان هستند چطور زمانی که مدیران قبل از آقای عطار زاده بود خوب بودن که میدون گذاشته بودن در اختیار شما از صفر به صد رسیدید الان مدیر بد شده که با ظلم بی عدالتی می جنگد. مشکل مدیر نیست اخراج شما از طرف صاحب کارخانه با تصمیم شورای تامین استان بوده .
خوشبختانه این خبر و تیتر خبر را کسانی می خوانند که از اصل موضوع با اطلاع هستند که جریان اخراج چه بوده ...
m
Romania
آب بریز اونجایی ک میسوزه
ده شیخ
Iran, Islamic Republic of
اون روز که با زور آمدین جلوی معدن کارخانه گرفتید داد فریاد زدید دستگاه حضور غیاب شیشه های حراست کارخانه شکستیدفکر امروز می‌کردید / باید اخراج باشید.(چوب خدا صدا ندارد)
ده شیخ
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست به غیر از دو سه نفر در تصاویر خبر نیروی کارخانه سیمان هستند بقیه که در تصاویر هستند هیچ ارتباطی با کارخانه سیمان مارگون ندارند بجز اینکه جو را آلوده کنند برای سیاهی لشکر آمدن.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
ماهم بیرون خیلی ازبی نظمی وباندبازی شنیدیم انشالله شورای تامین شهرستان واستان تصمیمات لازم رادرراستای رفع تبعیض دراین کارخانه راهرچه زودتراتخاذکنند
غلامی
Iran, Islamic Republic of
بله / باعث درگیری درمنطقه شده که مسولین بایدهرچه زودترتاکاربه جای باریک نکشیده تصمیمات لازم رابگیرند
ممدو
Iran, Islamic Republic of
اقای عطارزاده مدیرعامل کارخونه الحمدالله هرجاکه میرویم. موردقبول واقع شده.
مشفی
Iran, Islamic Republic of
/کارش به جایی کشیده که هرشب باعده ا است ولی دیگه دستش برای سهام دارکارخانه روشده
جهفر
Romania
اگر دقت کنید هر چه در شهر بودن خبری ازشون نیست بیچاره ها همشون کارمند کارخونه سیمبان شدن
کر بویراحمدی
Netherlands
هزاران دردسر برای کارخانه و کارگران و مدیر این کارخانه درست کردن.
Iran, Islamic Republic of
زمین کجا بود
Iran, Islamic Republic of
اقای کمایی این چیه زدی آبروی کبنا بردی
هر کسی که خلاف قانون عمل کنه و باعث تعطیلی کارخانه شود اقتصاد این استان را اخلال درونش ایجاد کنه، دستگاه های ورود و خروج را خراب کنه باید به سزای اعمالش برسد.
اقای کمایی باید این را هم بدانی که کارخانه سیمان مارگون تو این ۸ ماه چقد پیشرفت داشته چه در حوزه داخلی برای کارکنان و فروش و چه در حوزه اشتغال زایی
میدونی تو این ۸ ماه چقد جلوی دزدی و فساد توسط همی افراد گرفته شد؟؟؟؟
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای کمایی این چیه زدی آبروی کبنا بردی...
میدونی چه شرارت هایی انجام دادن علیه اقتصاد استان و چند مدت جلوی معدن کارخانه گرفتند که با هوشیاری نیروی انتظامی جمع آوری شدند.
میدانی که... که عکسشو زدی دستگاه انگشتی کارگران را زیر دوربین کارخانه به بدترین شکل ممکن اقدام به نابود کردنش کرد.
و میدونی تو این ۸ ماه کارخانه چه پیشرفت چشمگیری داشته در حوزه اشتغال زایی و منفعت برای کارکنان داخلی.
.در کارخانه باید جمع اوری میشد که به یاری خداوند متعال انجام شد
جمال
Iran, Islamic Republic of
بنده نه کارمند کارخانه سیمانم نه نفعی در این کارخانه دارم ونه فامیل.اما به لحاظ کاری با اقای مهندس عطارزاده ارتباط دارم.خداوکیلی کاردان باسود و مختصص هست اهل باج دادن نیست.انطوری که شنیدم خیلی ازارش دادن .اما قرار نیست کل تک و طایفه شما حقوق بگیر سیمان شوند.دست از سهم خواهی بردارید بگذارید سرمایه گذار بماند و فعالیت کند فراری اش ندین
France
چقد بهت داده!.؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مدیران استانی اگر راست می‌گویند بیان کارخانه در بین کارگران درددل آنها را بشنوند ،هیچ کس تا چند نفری درکنار آقای عطارزاده هستن از ایشان راضی نیستن..
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1