کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی می‌کند؛

بخش اول) در منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟

24 آبان 1401 ساعت 20:58

با وجود اینکه بیش از شش ماه از مدیرکلی جاویدبخت در منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد، اما اقدام قابل توجهی از او دیده نشده است.


با وجود اینکه بیش از شش ماه از مدیرکلی جاویدبخت در منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد، اما اقدام قابل توجهی از او دیده نشده است.
به گزارش کبنا، سعید جاویدبخت، در اردیبشهت ماه امسال به عنوان مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد. اما با گذشت بیش از شش ماه از انتصاب او هنوز اقدام قابل توجهی از او دیده نشده است.
کبنا در سلسله‌مطالبی عملکرد مدیرکل منابع طبیعی استان را مورد بررسی قرار خواهد داد. گفته می‌شود در دوره مدیریت جاویدبخت، زمین‌خواری‌ها همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر، مبارزه با آفت جنگل‌های استان در دوره وی، تغییری نکرده است.
در حالی که باید در این مدت، طرح‌ها و پروژه‌های مهمی کلید می‌خورد، اما هنوز اقدامی از او در رسانه‌ها منتشر نشده است. طرح‌های آبخیزداری، مبارزه با آفات و تجهیزات و دمنده‌ها در این دوره هیچ تغییری نکرده است.
در حالی که در گذشته آبگرمکن‌های خورشیدی در استان به صورت رایگان توزیع می‌شد، در این دوره خبری از توزیع آنها شنیده نمی‌شود.  
این پایگاه خبری در آینده بر اساس مستنداتی که وجود دارد، عملکرد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد را با جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار خواهد داد.


کد مطلب: 454455

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/454455/بخش-اول-منابع-طبیعی-کهگیلویه-بویراحمد-می-گذرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1