کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا حواشی تغییر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را بررسی کرد؛

آقایان نماینده! در کهگیلویه و بویراحمد قحط‌الرجال آمده است؟

22 آبان 1401 ساعت 20:22

گزینه‌های پیشنهادی برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، به‌گونه‌ای است که گویی قحط‌الرجال در استان پیش آمده است.


گزینه‌های پیشنهادی برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، به‌گونه‌ای است که گویی قحط‌الرجال در استان پیش آمده است.
به گزارش کبنا، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از تخصصی‌ترین سازمان‌هایی است که در دولت وجود دارد. تغییر ریاست این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد چندی است دچار حاشیه‌هایی شده است؛ چرا که گزینه‌های معرفی شده برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، حتی از ابتدایی‌ترین ویژگی‌ها برای ریاست این سازمان برخوردار نیستند.
جهانگیر شاهینی یکی از گزینه‌هایی است که این روزها در فضای استان در مورد او بحث می‌شود. او یک نیروی غیربومی بوشهری است که به‌عنوان یکی از گزینه‌های این کرسی یاد می‌شود. شنیده شده در طرح شاهینی، همراهی یکی از نمایندگان مجلس استان با یکی از نمایندگان استان بوشهر بی‌تاثیر نبوده است.
شاهینی در دولت روحانی طی حکمی ۲۲ آذر ماه سال ۹۳ از سوی مصطفی سالاری استاندار وقت بوشهر به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر منصوب و در دولت سیزدهم تغییر کرده بود.
چندی پیش نام وی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر مطرح شد که با مخالفت اصولگرایان و استانداری بوشهر همراه شد و این انتصاب رقم نخورد.
در حالی که سازمان مدیریت و برنامه، یکی از تخصصی‌ترین سازمان‌های کشور است، تحصیلات و سوابق اجراییِ شاهینی هیچ نسبتی با تخصص مورد نیاز این سازمان ندارد. گفتنی است شاهینی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم کودکان استثنایی، لیسانس آموزش ابتدایی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس مدیریت آموزشی از دانشگاه آزاد است.
گفتنی است چنین شیوه‌ی انتصاباتی تنها محدود به گزینه‌های معرفی شده برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نمی‌شود. بلکه اغلب انتصابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص‌های تخصص و شایسته‌سالاری صورت نمی‌گیرد. پیش از این نیز در این پایگاه خبری، در مورد انتصابات جهت‌دار، سیاسی و غیرمرتبط در کهگیلویه و بویراحمد، مطالب زیادی منتشر شده است.


کد مطلب: 454382

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/454382/آقایان-نماینده-کهگیلویه-بویراحمد-قحط-الرجال-آمده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1