کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

برخلاف رویه مقامات عالی، درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد به روی منتقدان قفل شده است (+ فیلم)

19 آبان 1401 ساعت 21:40

در حالی که رئیس قوه قضائیه کشور، تأکید جدی بر شنیدن اعتراضات و انتقادات دارد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، درب استانداری را به روی منتقدان بسته است.


در حالی که رئیس قوه قضائیه کشور، تأکید جدی بر شنیدن اعتراضات و انتقادات دارد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، درب استانداری را به روی منتقدان بسته است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز پنجشنبه (۱۹ آبان) در نخستین برنامه از سفر استانی خود به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازد. وی در این سفر خطاب به دانشجویان گفته بود: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است و من به شنیدن سخنان و نقدها و اعتراضات مردم اعتقاد جدی دارم.
این در حالی است که استانداری کهگیلویه و بویراحمد مدت‌هاست دربش را به روی رسانه‌های آزاد، منتقد و مستقل بسته است. در زمانی که اغلب مسئولین کشوری از ضرورت گفت‌وگو حرف می‌زنند، در این استان، گفت‌وگو حلقه‌ای گمشده‌ای است که کلیدش در دست استانداری است.
گفتنی است چند ماهی است که از حضور برخی از خبرنگاران برای پوشش خبری نشست‌های استانداری ممانعت به عمل می‌آید. البته رسانه‌ها نیز دیگر انگیزه‌ای برای حضور در استانداری و پوشش خبری نشست‌ها و جلسات ندارند.
واضح است که جلوگیری از ورود رسانه‌ها و عدم ارتباط با خبرنگاران، ممکن است موجب ابهاماتی شود که در نهایت آسیبِ آن به خود استانداری برمی‌گردد. بر اساس نتایج گزارش‌های بانک جهانی نیز ارتباط مستقیمی بین میزان فساد ادراک شده و عدم شفافیت رسانه‌ای وجود دارد.
"                 "


کد مطلب: 454279

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/454279/برخلاف-رویه-مقامات-عالی-درب-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-روی-منتقدان-قفل-شده-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1