کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سوت‌زنی؛

استخدام‌های بی‌ضابطه در کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد / دستگاه‌های متخلف کدامند؟ / سازمان بازرسی ورود کنند

3 آبان 1401 ساعت 21:30

با وجود اینکه سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه قضا استان اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با استخدام‌های بی‌ضابطه داشته‌اند، اما گویا این روند همچنان ادامه دارد.


با وجود اینکه سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه قضا استان اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با بکارگیری و استخدام‌های بی‌ضابطه داشته‌اند، اما گویا این روند همچنان ادامه دارد.
به گزارش کبنا، سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه قضا استان در طول این سال‌ها اقدامات بسیار خوبی در خصوص مقابله با استخدام‌های بی‌ضابطه در استان داشته‌اند.
اما با این وجود، چنین روندی همچنان ادامه دارد. بر اساس اطلاعاتی که به دست این پایگاه خبری رسیده است، در برخی از شرکت‌های خدمات‌رسان استان، نیروهایی خارج از ضوابط قانونی استخدام شده‌اند. لیست اسامی این افراد و شرکت‌های متخلف در دفتر کبنانیوز موجود است. در صورتی که این استخدام‌ها تعیین تکلیف نشوند، اسامی آنها را با صدای بلند فریاد خواهیم زد.
گفتنی است ادامه چنین روندی، علاوه بر اینکه به شایسته‌سالاری آسیب می‌زند و بهره‌وری و کارایی سازمانی را کاهش می‌دهد، با دامن زدن به احساس تبعیض، بی‌اعتمادی به دولت را نیز افزایش می‌دهد. حتی بعضاً ممکن است موجب بروز برخی ناآرامی‌ها و اعتراضات شود.


کد مطلب: 453733

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/453733/استخدام-های-بی-ضابطه-کهگیلویه-بویراحمد-همچنان-ادامه-دستگاه-های-متخلف-کدامند-سازمان-بازرسی-ورود-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1