کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

انتصاب «غیرمرتبط‌ها» دامان بخشداری سرفاریاب را گرفت / این کاروان به منزل مقصود می‌رسد؟

2 آبان 1401 ساعت 19:09

انتصاب غیرمرتبط‌ها در پست‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد این بار دامان بخشداری سرفاریاب را گرفته است.


انتصاب غیرمرتبط‌ها در پست‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد این بار دامان بخشداری سرفاریاب را گرفته است.
به گزارش کبنا، مواردی از گوشه‌های مختلف استانداری کهگیلویه و بویراحمد به گوش می‌رسد که گویا نمی‌خواهد بر مدار قانون بچرخد.
دو معاونت در استانداری کهگیلویه و بویراحمد هنوز بلاتکلیف است؛ معاونت توسعه بدون سرپرست و معاون عمرانی بازمانده از دولت قبل است. مدیرکل هواشناسی هنوز تغییر نکرده؛ مدیرکل راه و شهرسازی از معاونین دولت روحانی است. شهردار فعلی مارگون، در دولت قبل، بخشدار بوده است.  
بسیاری از مدیران و مسئولین نیز غیرمرتبط هستند؛ برخی از کمیته امداد و برخی دیگر از آموزش و پرورش آمده‌اند. اما این روند ادامه دارد و گویا قرار نیز پایان یابد.
اخیراً نیز فردی به عنوان بخشدار سرفاریاب انتخاب شده که حتی سابقه یک روز کار اجرایی نیز ندارد. گفته می‌شود علیرغم اینکه با وی مخالفت‌هایی نیز صورت گرفته، اما با فشارهای متعدد به عنوان بخشدار انتخاب شده است. سؤال ناظران و فعالین سیاسی این است که بخشدار جدید سرفاریاب با مدرک مکانیک و بدون یک روز سابقه اجرایی که شناختی از انواع تبصره‌ها و ماده‌ها ندارد، چگونه می‌تواند در کارش موفق باشد؟
این در حالی است که افراد متعددی در بدنه وزارت کشور وجود دارند که شایسته چنین پستی هستند. از سوی دیگر، گفته می‌شود انتصاب این بخشدار ممکن است دودستگی‌ها را در بین نیروهای همسو با دولت جدید در سرفاریاب نیز بیشتر کند.


کد مطلب: 453696

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/453696/انتصاب-غیرمرتبط-ها-دامان-بخشداری-سرفاریاب-گرفت-این-کاروان-منزل-مقصود-می-رسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1