تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۴۹۹۲۰
حضور یک روزه رئیس مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد:

سایه سنگین تاجگردون بر سفر قالیباف / جلوگیری از حضور خبرنگاران مستقل و آزاد توسط استانداری در این سفر

۲۸
۳
سایه سنگین تاجگردون بر سفر قالیباف / جلوگیری از حضور خبرنگاران مستقل و آزاد توسط استانداری در این سفر
کبنا ؛رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی امروز برای نظارت میدانی از استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرد که از هفته‌های گذشته در جلسات متعدد مهم‌ترین مسائل و مطالبات مردم استان با حضور تعدادی از وزرا، استاندار، مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و معاون نظارت قوه مقننه بررسی شد. اما این سفر حواشی‌های هم تاکنون به دنبال داشته است.
به گزارش کبنا، باز هم قرار شد که مسئول عالی رتبه کشوری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند و در این میان برخی خیلی زود  صاحب‌نظر و علامه‌ دهر می‌شوند و این سفرها را دچار حاشیه می‌کنند و یقیناً اگر تدابیر درست اندیشیده شود می‌توان همه چیز را گل و بلبل دید. در این سفرها معمولاً از رسانه‌هایی که همواره رویه مستقل و آزاد دارند، دعوت نمی‌شود. یعنی هر چه یک رسانه منتقدتر و مردمی‌تر و آزادتر باشد این رسانه از سوی مسئولان استانی مورد غضب قرار می‌گیرد و اصلاً اجازه نمی‌دهند از هیچ دربی وارد جلسات شود. حال این تفکر از کجا آمده و صاحب این تفکرات پوسیده چه کسانی هستند، معلوم نیست و اشاره‌ای هم نمی‌کنیم. اما این تفکر جز بدبینی در جامعه و رواج بی‌اعتمادی هیچ حاصلی نخواهد داشت. چیزی که به نظر می‌رسد، این است که این تفکر گویا بر فضای اداری استانداری حاکم است و معمولاً در سفر مسئولان عالی رتبه کشوری این تفکر مسموم کار خودش را می‌کند. 

به گزارش کبنا، تابناک در این زمینه نوشت: حدود 40 روز پیش زمزمه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد و حتی تیم نظارتی وی به استان سفر کرد اما این سفر نهایتاً به فردا 14 تیر ماه موکول شد. در پی قطعی شدن این سفر خانه ملت اهداف این سفر را تشریح کرد.
محمدباقر قالیباف صبح فردا در یک سفر نظارتی در رأس یک هیئت پارلمانی- نظارتی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند؛ مهم‌ترین هدف این سفر نظارت بر اجرای مصوبات قانونی برای این استان و بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد و اتخاذ تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح‌های اصلی استان است.
درباره این نظارت میدانی از حدود 40 روز پیش، تیم نظارتی مجلس به سرپرستی پژمان پشمچی زاده معاون نظارت مجلس شورای اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود و در گفت و گو با مقامات ارشد اجرایی استان، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های اصلی، مطالبات اساسی مردم و نیز میزان تحقق احکام قانونی و قوانین بودجه و برنامه توسعه 5 ساله در این استان مورد بررسی دقیق قرار گرفته و براساس این سفر شبکه‌ای از مسائل این استان پرظرفیت اما کم برخوردار تدوین شد.
همچنین طی هفته‌های اخیر وزرای نفت، نیرو، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان و نیز مجمع نمایندگان استان نیز در جلسات جداگانه با رئیس مجلس به بیان گزارشی از آخرین وضعیت مسائل استان در حوزه‌های تخصصی خود و میزان پیشرفت پروژه‌های اصلی و راهکار حل موانع اتمام طرح‌های نیمه تمام پرداخته‌اند.
از جمله مهم‌ترین طرح‌های استان، اتمام مسیر پاتاوه به دهدشت است که بخشی از کریدور شمال-جنوب بوده و تا خلیج فارس ادامه دارد و اتمام آن می‌تواند حجم قابل توجهی از بارهای ترانزیتی را از مسیر استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد به بنادر جنوبی کشور منتقل کند که علاوه بر تسهیل در حمل و نقل جاده‌ای کشور، انتفاع آن شامل مردم استان نیز خواهد شد.
سد مخزنی تنگ سرخ و نیز طرح انتقال آب شهرستان‌های دهدشت و چرام و نیز پروژه‌های نیروگاهی برای تولید برق و پیگیری اتمام برخی طرح‌های پتروشیمی در گچساران از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که در جلسات متعدد کارشناسی و نظارتی توسط مجلس شورای اسلامی پیگیری شده تا در یک زمان بندی معقول و متناسب، مردم کهگیلویه و بویراحمد از مزایای این طرح‌ها که با سرمایه گذاری هنگفتی درحال احداث هستند، بهرمند شوند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این سفر نظارت میدانی که نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و روسای کمیسیون‌های عمران، صنایع و معادن، کشاورزی و انرژی نیز وی را همراهی خواهند کرد، با حضور در برخی مناطق استان از تعدادی پروژه‌های نیمه تمام و درحال احداث و نیز تعدادی از طرح‌های اشتغالزایی و توانمند سازی زنان بازدید می‌کند و در نهایت در جلسه جمع بندی سفر که عصر فردا برگزار می‌شود، برای تسریع در احداث یا اتمام برخی پروژه‌های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد تصمیم گیری خواهد شد.
حواشی پیش از سفر!
یکی از نکات مهم در این خصوص مربوط به پروژه‌های مهم مورد توجه رئیس مجلس است که گفته می‌شود سد آبریز در کهگیلویه جزء پروژه‌های مهم و مورد بررسی نخواهد بود! این در حالی است که اصلی‌ترین و مهمترین درخواست مردم چهار شهرستان حوزه انتخابیه کهگیلویه، سد آبریز است.

گفته می‌شود ترس از حواشی باعث شده است که برنامه ریزان اجازه حضور خبرنگاران مستقل در این سفر را ندهند و تلاش دارند خبرها مدیریت شده منتشر شود و حتی گفته می‌شود در حوزه گچساران قرار است سفر هوایی با بالگرد انجام شود و به دلیل ترس از حواشی مربوط به رد اعتبارنامه تاجگردون، مسئولان استانداری را به این نتیجه رسانده که سفر قالیباف را از دید خبرنگاران مستقل عملاً مخفی کنند!
نکته دیگر اینکه گفته می‌شود در واقع این سفر با دعوت و پیگیری‌های مهدی روشنفکر انجام می‌شود اما برخی بر این اعتقاد هستند که با توجه به بی موقع بودن سفر به لحاظ عدم داشتن منافع خاصی برای استان، بیشتر برای کمک به بهبود وجهه ضعیف نمایندگان در میان مردم صورت می‌گیرد.
  قالیباف با استقبال ویژه مجازی تاجگردون وارد یاسوج شد! 
تابناک در ادامه گزارش‌های خود نوشت:  همانگونه که از روز گذشته در خبرها اعلام شده بود، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد که علاوه بر استقبال حضوری مسئولان استان در فرودگاه یاسوج، قالیباف یک استقبال ویژه هم از غلام رضا تاجگردون در فضای مجازی را شاهد بود.


 دقایقی پیش قالیباف با استقبال استاندار، نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و برخی مدیران وارد فرودگاه یاسوج شد.
بنابراین گزارش هر چند از سوی استانداری تلاش زیادی شده که این سفر با کمترین پوشش خبری از طرف رسانه‌های مستقل همراه باشد اما آنچه که جسته و گریخته در خصوص اهداف سفر آمده است نشان می‌دهد رئیس مجلس شورای اسلامی در این سفر از برخی طرح‌های عمرانی همچون پروژه سد تنگ سرخ یاسوج پتروشیمی دهدشت سد چم‌شیر گچساران و چند پروژه‌های دیگر بازدید خواهد کرد.
 قالیباف سپس به برخی از شهرستان‌های استان سفر و دست آخر در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا خواهد کرد.
استقبال ویژه تاجگردون از قالیباف در فضای مجازی
اما در کنار نا مشخص بودن دلیل واقعی سفر قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد، غلام رضا تاجگردون نماینده قدرتمند سابق استان در مجلس شورای اسلامی که معتقد است با لابیگری برخی نمایندگان مجلس و ضعف قالیباف با رد اعتبار نامه‌اش از مجلس کنار گذاشته شده است با انتشار یک ویدیوی طعنه آمیز به استقبال قالیباف در فضای مجازی رفته است.
فیلم / استقبال ویژه تاجگردون از قالیباف!
نام شما

آدرس ايميل شما

حق طلب
Iran, Islamic Republic of
به اعتقاد من قالیباف قبلا بهترین هدیه را به مردم استان ما داده است رد اعتبارنامه تاجگردون برگ زرینی از خدمات ارزنده سردار قالباف است.
Iran, Islamic Republic of
این باشت و گچسارانی که ابنجور بر سرش اومده محصول تفکر امثال شماست، تاجگردون اگه میخورد به همه هم میداد که بخورن ولی این یارو خودش که عرضه ی هیچی رو نداره مردم رو هم بدبخت بیچاره کرده، البته این قالی باف و زاکانی و بقیه ی دوستانشان تاوان دل این مردم بیچاره رو خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً به امید خدا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
لطفاً حرف مفت ولی تدبیرانه نزن بزرگترین ظلم رو بهمون کرد
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
منفور ترین چهره نزد گچساران و باشت قالیباف است .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نزد همه آگاهان منصف قالیباف محبوبترین است.
بالاخص مردم شریف گچساران و باشت
خداوند به قالیباف و زاکانی طول عمر با عزت دهد
Iran, Islamic Republic of
سیسمونی گیت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به واسطه نام نامی حاج بهرام اسمی در کرد و با عوامفریبی و کلک شد دکتر!! تاجگردون.
و الا کسی نبود که سایه ای داشته باشه. با لابی گری با نمایندگان ضعیف مجلس شد ریاست کمیسیون بودجه و هر چه دلش خواست کرد. خداوند به سزای اعمالش برساند
Iran, Islamic Republic of
یه کم معلومات رو ببر بالا تاجگردون همیشه اسمش بالا بود وهمیشه هم بالا میمونه
Iran, Islamic Republic of
مرددوران،شیرعلی مردان زمان،تاجگردوووون
Iran, Islamic Republic of
یک طرفه به قاضی رفتنه قول و عدههای خودتان را فراموش کردید - لاستیک سازی - پارک ساحلی با آب معدنی - از 5 سرمایه گذار 3را به گچساران اوردی - و ....شما بد کار کردید و اینها هم مثل شما فقط و فقط مردم زجر میکشن
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف امکان دارد از شما بپرسند پیرو چه هستی صریح و سریع پاسخ دهی دین چیست مجوز .گفتن را از چه متکبی آموختی/ آیا اعتقاد به روزقیامت و روز حسر و حساب دارید
Iran, Islamic Republic of
قالیباف جه سوادی داره که باتاجکردون مقایسه اش کنیم ‌حتی روشنفکر که یک فرهنگی هست ازاو باسوادتر هست چه برسد به تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون و قالیباف هر دو از یک جنس هستند هر دو منفعت طلب و ...
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا ..
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
مکافات عمل ناشایست و مدیریت حقیرانه و ذلیلانه دامنش را گرفته است ان شاءالله برای همیشه از صحنه سیاست و دخالت در کشور امام زمان محو خواهد شد و به امید خدا در یک دادگاه صالح و مستقل به جزای اعمالش در زمان شهرداری ایشان رسیدگی خواهد شد و مجازات سختی منتظر ایشان خواهد بود این مملکت مزین است به نام گل سر بد عالم امکان امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و خون پاک شهیدان و خدا حافظ خون شهیدان است و حتما ظالمین و ریاکاران و اختلاسگران به جزای اعمالشان خواهد رسید
Iran, Islamic Republic of
انشالله در یک دادگاه صالحه به پرونده های سنگین آنچنانی تاجگردون هم رسیدگی شود.
هر دو را محاکمه کنند
آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
«ما منتظران ، منتظرِ حاج منتظریانیم»
Iran, Islamic Republic of
تکمیل طرح آبیاری دشت لیشتر!!!!!!!!!!
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
افتتاح بزرگترین کارخانه سیسمونی با حضور
Iran, Islamic Republic of
این سفرها فقط هزینه برداره والا سودی نداره این کلیپ خیزشش را ببینید واقعا کدوم کلمه اش درست از آب در اومده
فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
با دیدن این کلیپ خیلی ها میگویند اخ سی پسر شجاع لر .ولی من میگویم اخ ندارد.مادر تاریخ خیلی بی عدالتی دیدیم مگر ندیدید که شیر مرد خدا علی مرتضا را چندسال به نا حق از حاکمیت کنار گذاشتند.هرچند تشبیه مناسبی نیست ولی میشود گفت به مثابه ان است
دشتروم .
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون انسانی شریف قدرتمند و علمی هست .معلومه که مجلس بی سواد و بی کفایت امثال تاجگردون را نمیخوان .یه عده مث خودشون میخوان که بله قربانگو باشه و همفکر
فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تعجب است اگر جریان خرید سیسمونی از طرف هر کس دیگری اتفاق می افتاد نه تنها الان رئیس مجلس انقلابی نبود بلکه حتی اسم ورسم او برای همیشه از صفحه روزگار محو میشد .
Iran, Islamic Republic of
وقتی از ترس چند انتقاد جلوی خبرنکاران ومردم را میکیرند جه انتظاری دارید که مسئولین ازدرد مردم آگاه شوند البته امثال قالیباف که تخصصی درحل مشکلات ندارد. د
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاج گردون کجا قالیباف کجا دکترتاج گردون مردعمل است
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اشراف گری رفیق بازی فامیل گرایی درخونش بود نمی دانست در کنار خوانین بزرگ شده بود
تمایل به خودنمایی داشت
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
فایل های مرتبط
1