کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پی اقدام به خودسوزی آبدار چاروسایی؛

آقای برخه صورت مسأله را پاک نکنید / فرار رو به جلوی مدیرعامل آبفای استان / آقای استاندار برخه را مجبور به استعفا کن

2 خرداد 1401 ساعت 20:23

اسفندیار برخه در پی خودسوزی آبدار چاروسایی، با فرار رو به جلو صورت مسأله را پاک کرد. در حالی که مسئولیت این امر بر عهده خود اوست و او باید برای رضایت خاطر آبداران استان، دست به استعفا می‌زد.


اسفندیار برخه در پی خودسوزی آبدار چاروسایی، با فرار رو به جلو صورت مسأله را پاک کرد. در حالی که مسئولیت این امر بر عهده خود اوست و او باید برای رضایت خاطر آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد، دست به استعفا می‌زد.
به گزارش کبنا، امروز یکی از کارمندان آب و فاضلاب شهری چاروسا که از آبداران این اداره است، جلوی این اداره خودسوزی کرد. گفته می‌شود کارمند این اداره در ماه‌های گذشته هم به دلیل عدم پرداخت حقوق آبداران در جلوی استانداری و آبفای استان تجمع کرده و در این خصوص اعتراض داشته است. تا اینکه ظهر امروز اقدام به خودسوزی کرد.
در پی اقدام این آبدار، برخه، مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، رستگار را عزل و در حکمی بهروزنسب را به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی کرد.
محمدرضا رفتاری نماینده آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره در گفت‌وگو با کبنا عنوان کرد: ماه‌ها است که حقوق آبداران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت نشده و آنها نسبت به این وضعیت گلایه دارند.
وی اظهار داشت: برخی از این آبداران هشت ماه، برخی چهار ماه و برخی نیز کمتر حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند. حتی آنها در ماه‌هایی که حقوق خود را دریافت می‌کردند حقوق آنها کف حقوق وزارت کار بوده و مسائلی نیز در مورد بیمه آنها وجود دارد.

نماینده آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخه با عزل رستگار، فقط صورت مسأله را پاک کرد؛ چرا که مشکل نه از رستگار، که از خود مدیرعامل است.
وی افزود: ما نسبت به این اقدام مدیرعامل آبفای استان گلایه داریم. چرا که رستگار یکی از مدیران خوب و کارآمد در استان است.
رستگار نیز در گفت‌وگو با کبنا برکناری خود توسط برخه مدیرعامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد را تأیید کرد.
گفتنی است سال گذشته نیز یکی از فرزندان شهدا در مقابل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد و در پی آن رئیس بنیاد شهید استان عزل شد.
اما اسفندیار برخه در پی خودسوزی آبدار چاروسایی، با فرار رو به جلو صورت مسأله را پاک کرد. در حالی که مسئولیت این امر بر عهده خود اوست و او باید برای رضایت خاطر آبداران استان، خود دست به استعفا می‌زد. 
از احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود به این موضوع به طور جدی ورود کرده و با مطالبه‌گری و پیگیری حقوق آبداران استان، برخه مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد را مجبور به پاسخگویی کند. در صورتی که برخه مسئولیت این حادثه را بر عهده نگیرد، استعفای او کمترین مطالبه عمومی 180 آبدار و به طور کلی شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی است. 


کد مطلب: 448310

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/448310/آقای-برخه-صورت-مسأله-پاک-نکنید-فرار-رو-جلوی-مدیرعامل-آبفای-استان-استاندار-مجبور-استعفا-کن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1