تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۴۸۲۱۴
محمدعلی وکیلی در یادداشتی نوشت

عروسی در عزای ملت!

۷
۰
عروسی در عزای ملت!
کبنا ؛محمد علی وکیلی در سرمقاله روزنامه ابتکار نوشت: سال‌هاست که شاهد هنرنمایی اپوزیسیون در پیک شکاف‌های اجتماعی هستیم. اوج هنر اینان استفاده از مصائب ملت است. هیچ حرف ایجابی و جدی تاکنون نزده‌اند و اصلاً و اساساً برای چنین هنری پرورده نشده‌اند. گویا این جماعت همه آبروی خود را در گرو بحران معیشت، بحران هویت، بحران اجاره مسکن، تنش‌های آبی در مناطق، مشکلات اقوام و اقلیت‌ها جست‌وجو می کنند. عروسی اینان در عزای ملت است. به عبارتی قرمزی گونه براندازان از زردی گونه مردمِ زجرکشیده می‌باشد. اینان نه تنها از مشکلات مردم خوشحالند بلکه نامه می نویسند و هر فشاری می آورند تا ملت ایران از تحریم خلاص نشوند و زیر این فشارها بشکنند. چراکه پیروزی خود را در شکست مردم تعریف کرده اند.
اپوزیسیون همواره با هر تنش بزرگ و کوچک به میدان می دوند و کنتور شمارش معکوس دست می‌گیرندکه نظام در سرازیری سقوط قرار گرفته؛ اگر کسی اینان را نشناسد و سوابقشان را نداند باورش می شود که اینان تا فتح تهران کفش از پای درنمی‌آورند.
اساساً اینان به جز ماموریت ایجاد آشوب و براندازی هیچ سخن ایجابی در آستین ندارند. این جماعت به گواه هرآنچه منتشر کرده‌اند، فاقد هرگونه منشور برای بهبود وضع موجود هستند. در واقع اصلاً چنین ماموریتی هم ندارند. تنها توجیهی که به آن تکیه می‌کنند فقر و کمبودهای امروز زندگی مردم است. به گمانم حتی دریافت دقیقی از مشکلات مردم هم ندارند. تنها می‌دانند که مردم معترضند و این برای موج سواری اینان کافی است. آدمی میان این همه مصیبت و ناراحتی از مشکلات مردم، از موج سواری این میانمایگان هم غصه می‌خورد.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر . کاش جوانان این حرف را باور داشته باشند و در دام چنین افراد نیفتند.
Iran, Islamic Republic of
خودت وکیلی از اونا بدتری
Iran, Islamic Republic of
واقعا تجسمی از نفاق
Romania
درود عالی بود
25
Iran, Islamic Republic of
مگه شما در چهارسال غیر از کسب جایگاه اقتصادی برای خود و خانواده ات خروجی دیگری داشتی
Romania
البته سوای ان شماها هم بارتان رابسته اید و سربار این ملت رنجورید...
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله مملکت صاحب الزمان به حرمت خون پاک شهیدان بیمه توجه ویژه امام زمان است گرچه ریاکاران ظاهر فریب منافق و شیطان صفت با انام غصبی انقلابی گرچه انقلابی نیستند عنقلابی هستند دل مردم را به درد آوردند ولی مردم مسلمان و معتقد و متعهد و محب اهل بیت پیامبر و معصومین دوستدارن ولی فقیه و مطیع ولی امر مسلمین از جان ودل از انقلاب اسلامی و ذرمان امام و رهبری و شهدا حمایت می کنند و خدا دست و چهر منافقین را برای همیشه رو خواهد کرد و چهرهای ریاکار منافق شیطان صفت را برای مردم نمایان خواهد ساخت ان شاءالله ان شاءالله و اگر دست مفسدین ریاکار زالوهای خونخوار که به نام انقلابیگری خون مردم را میمکند از صحنه روزگار قطع شود امریکار جهانخوار و اسرائیل غاصب و انگلیس این کفتار پیر هیچ غلطی نخواهند کرد
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1