کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

پیش بینی وضعیت هوای روز سیزده بدر کهگیلویه و بویراحمد

9 فروردين 1401 ساعت 13:55

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دمای هوای مناطق گرمسیری و سردسیری استان در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) نسبتا گرم خواهد شد.


کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دمای هوای مناطق گرمسیری و سردسیری استان در روز سیزدهم فروردین(روز طبیعت) نسبتا گرم خواهد شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ولی بهره مند اظهار داشت: براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و  پیش یابی هواشناسی دمای هوای مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز به صورت تدریجی افزایش یافته و تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.
وی ابراز داشت:دمای هوای مناطق گرمسیری استان تا ۱۳ درجه و همچنین در مناطق سردسیری ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
بهره مند تاکید کرد: دمای هوای ایستگاه های امامزاده جعفر، لیکک، دوگنبدان و دهدشت که در گرمترین ساعت های شبانه روز گذشته ۲۳ و ۲۱درجه سانتیگراد بوده در روز سیزدهم فروردین به ۳۴ تا ۳۶درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دمای هوای مناطق سردسیری استان مانند شهرهای سی سخت و یاسوج که در گرمترین ساعت های شبانه روز گذشته ۱۷ و ۱۵ درجه سانتیگراد بوده تا روز شنبه سیزدهم فروردین به ۲۷ درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
بهره مند ابراز داشت: جو پایدار و آرام پدیده غالب هواشناسی روز طبیعت امسال در استان است.
کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹۹ کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

 


کد مطلب: 446316

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/446316/پیش-بینی-وضعیت-هوای-روز-سیزده-بدر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1