تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۴۴۱۵۵
در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

ستاری‌فرد: در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد باید تبعیض مثبت در توزیع امکانات و منابع صورت گیرد

۳
۱
ستاری‌فرد: در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد باید تبعیض مثبت در توزیع امکانات و منابع صورت گیرد
کبنا ؛
ستاری‌فرد گفت: عدالت‌محوری، مدسه‌محوری، مشارکت‎‌جویی و مشارکت‌محوری و خانواده‌محوری برنامه‌های آموزشی و پرورشی به جد گرفته شود. از ظرفیت شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها برای پیشبرد اهداف تربیت و تعلیم به جد استفاده شود و از ظرفیت نهادهای مردمی، خیرین و گروه‌های جهادی در حل مسائل آموزش و پرورش بهره برده شود.
به گزارش کبنا، در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که ظهر امروز (11 بهمن 1400 ) برگزار شد، صادق ستاری‌فرد معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با اشاره به جمعیت عظیم حاضر در این مراسم عنوان کرد: این حضور و اشتیاق شما نوعاً پاسداشت یک معلم فرهیخته است و یک معلم که بیش از هشت سال بار امانت به دوش کشید، نشانه شأنیت و توجه شما به مقام معلم است. از زحمات آقای رارع‌پور نیز تشکر می‌کنم و نوعا استقبال شما از یک معلم دیگر نیز باز جای تقدیر دارد. عزیزی هشت سال زحمت کشیدند و با رفتار و گفتار نجیبانه مدیریت کردند، تشکر می‌کنم. این بار امانت را انصافا خوب مدیریت کردند.
وی ادامه داد: این بار امانت الان به آقای عزت‌خواه سپرده شده و برای او آرزوی توفیق دارم.

ستاری در ادامه به مواردی اشاره کرد که در مجموعه آموزش و پرورش استان مورد توجه قرار گیرد: عدالت‌محوری، مدسه‌محوری، مشارکت‎‌جویی و مشارکت‌محوری و خانواده‌محوری برنامه‌های آموزشی و پرورشی به جد گرفته شود. از ظرفیت شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها برای پیشبرد اهداف تربیت و تعلیم به جد استفاده شود. از ظرفیت نهادهای مردمی، خیرین و گروه‌های جهادی در حل مسائل آموزش و پرورش استفاده شود. در توزیع منابع، و امکانات اصل بر رعایت عدالت در حوزه‌های مختلف باشد. اجرای سند تحول بنیادین به عنوان یک ضرورت و به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی به جد مورد توجه قرار گیرد. موضوع ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی و توجه به معلم مورد توجه همه نیروها و مدیران ارشد استانی قرار گیرد.
وی ادامه داد: امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند ارتقا و تقویت سرمایه اجتماعی هستیم. یکی از این دستگاه‌ها که مولد سرمایه اجتماعی کشور است، آموز و پرورش و معلم است.
ستاری اضافه کرد: در این استان و در برخی از مناطق نیازمند توجه خاص و ایجاد یک تبعیض مثبت در توزیع امکانات و منابع هستیم. به سهم خودم تکلیف می‌بینم که در کنار شما عزیزان این مهم را پیگیری کنم و در کنار آقای عزت‌خواه تلاس کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
اصلا امیکرونی نیست و کی گفته امیکرون وجود دارد؟!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا ک متاسفم روشنفکر با این انتخابی که داشتی از این ب بعد از ایل بزرگ تامرادی هیچ انتظاری برا هیچ گونه حمایتی نداشته باش
Iran, Islamic Republic of
امان از بیسوادی این دولتمردان!
تبعیض تبعیض است و مثبت و منفی ندارد.
اون توزیع عادلانه اسمش هست جناب.
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1