کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

گلایه شدید مردم از شهرداری یاسوج / ساخت و سازهای غیراصولی و کوچه‌هایی که امان مردم را بریده‌اند

8 بهمن 1400 ساعت 2:56

ساکنین مناطق مختلف شهر یاسوج از وضعیت نامناسب کوچه‌ها و چاله و چوله‌های موجود گلایه شدید دارند و مدیریت شهردار یاسوج را کارآمد نمی‌دانند.


ساکنین مناطق مختلف شهر یاسوج از وضعیت نامناسب کوچه‌ها و چاله و چوله‌ای موجود گلایه شدید دارند و مدیریت شهردار یاسوج را کارآمد نمی‌دانند.
به گزارش کبنا، اوضاع نابسامان و بعضاً افتضاح کوچه‌های بلوار رجایی منطقه راهنمایی شهر یاسوج گلایه شدید مردم را در پی دارد که یکی از شهروندان بلوار رجایی با ارسال تصاویر و فیلم‌های زیر از بی‌توجهی شهرداری یاسوج نسبت به وضعیت این کوچه‌ها انتقاد کردند.
آنها می‌گویند که به برخی از کوچه‌ها هیچ خدمتی داده نشده و به طور مثال یک کوچه نرسیده به جاده دهنو بعد از 30 سال هنوز نامی ندارد و مردم حتی برای آدرس دادن هم مشکل دارند.
     
وی افزود: این کوچه نه اسفالت شده و نه جدول کشی و فاضلاب شهری هم ندارد.
او با بیان اینکه شهرداری یاسوج این منطقه را به حال خودش رها کرده به طوریکه شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم. 
این شهروند اضافه کرد: شهرداری یاسوج حریم کوچه را 8 متری اعلام کرده اما به دلیل نبود نظارت در ساخت و سازها تعدادی از ساکنین بیشتر عرض کوچه را به ساخت و ساز تبدیل کرده و الان عرض کوچه 4 متر و بعضاً 3 متر است.
شهروند دیگری که 25 سال در این منطقه سکونت دارد، می‌گوید: در پروانه ساخت آمده که عرض کوچه 8 متر است، اما بعضی قسمت‌های کوچه 4 متر و بعضی نقاط هم 3 متری و کوچه مارپیچ شده است.
 یک خانم خانه‌دار بیان می‌کرد که کوچه نه آسفالت است و نه جدول آب‌رو دارند و فصل زمستان واقعاً اذیت می‌شویم. چرا هیچ مسئولی در این باره تصمیم‌گیری نمی‌کند.
 وی گفت: آیا شهرداری حتی برای گذاشتن نامی بر روی این کوچه عاجز است؟ شهرداری سطل زباله برای جمع آوری و ساماندهی زباله‌های این منازل تدارک ندیده و پول پسماند هم باید پرداخت شود.








کد مطلب: 444019

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/444019/گلایه-شدید-مردم-شهرداری-یاسوج-ساخت-سازهای-غیراصولی-کوچه-هایی-امان-بریده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1