تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۴۳۹۶۶
مطلب ارسالی؛

بچه‌ها تا می‌توانید «غلام‌نژاد» را تخریب کنید تا باند خودمان سرکار باشند / غیرمرتبط‌ها در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دنبال چه هستند؟

۴۹
۵
بچه‌ها تا می‌توانید «غلام‌نژاد» را تخریب کنید تا باند خودمان سرکار باشند / غیرمرتبط‌ها در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دنبال چه هستند؟
کبنا ؛مطلب ارسالی؛ قصه تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به درازا کشید و همان کسانی که نماینده عالی دولت «رئیسی» در کهگیلویه و بویراحمد آن‌ها را غیرمرتبط خواند در این وادی چه شوم چه خجسته آوازی می‌خوانند و اسب خویش را می‌دوانند. غیرمرتبط ها حرف‌هایی را می‌زنند که بعضی‌هایشان را در هیچ جای این کره‌ی خاکی نمی‌توان چال کرد! اما بگذریم که قصه جوانمردان و ناجوانمردان سر دراز دارد و مجال پرداختن به آن نیست. خلاصه این می‌شود که محمد غلام نژاد که صاحب ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی و از نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد [روزمه، کلیک کنید] به عنوان گزینه ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی می‌شود و مخالفان او که به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسند و متأسفانه همگی از یک گروه خاص هستند زیر سایه سکوت و نجابت موافقان او بر توسن نفس می‌تازند و به قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد محیط علمی و تخصصی دانشگاه را به حاشیه می‌برند. [کلیک کنید] احتمالاً منافعشان در این کار است.
ذکر چند نکته لازم است.
1- حسنعلی عزت خواه گزینه رئیس سازمان آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد: دبیر آموزش و پرورش - مدیر آموزش و پرورش منطقه لوداب و محمد غلام نژاد گزینه رئیس دانشگاه علوم پزشکی دارای رزومه؛ رتبه ۱۵۷ کنکور سال ۷۴ - دکتری پزشکی عمومی از دانشگاه شیراز، بورد تخصصی بیماری‌های عفونی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی، معاون سابق پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و مدیر حوزه ریاست دانشگاه و معاون آموزشی و عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان و دارای ده‌ها مقاله معتبر بین المللی هر دو از نخبگان استان کهگیلویه وبویراحمد هستند ولی سطح تخریب علیه هردو گزینه را مقایسه کنید!
فقط توسط افراد خاص و با منافع خاص و منطقه گرایی! [لازم شد اسامی این افراد و منطقه سکونتشان را به اطلاع عموم می‌رسد.] و بعد از فرار نخبگان، مهاجرت مغزها و نخبگان صحبت می‌کنیم وهمه هم نظر کارشناسانه می‌دهیم.
2- همین افراد که منافع خود و گروهشان بر منافع عمومی می‌چربد، دیروز غلام نژاد را به جبهه پایداری وصله می‌زنند و امروز به اصلاح طلبان که در ادامه مستنداتی برای اطلاع عموم ارائه می‌شود. بالاخره این افراد غیرمرتبط و حاشیه ساز برای محیط علمی و دانشگاهی تکلیف مردم را روشن کنند. پارادوکس برخی رسانه‌ها نیز این مسئله را بیشتر تقویت می‌کند. رسانه‌ای آبان 97 نوشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در قرق یاران احمدی نژاد و اصولگرایان (خبر مربوط به انتصاب دکتر غلام نژاد به عنوان معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی) در این مطلب دکتر غلام نژاد را نیروی نزدیک به سیدقدرت حسینی بحرینی نماینده اصولگرای مجلس در ادوار گذشته معرفی کرده و منتظر واکنش غلام رضا تاج گردون می‌ماند. همین رسانه در سال 1400، غلام نژاد را به اصلاح طلبان و غلامرضا تاجگردون ربط می‌دهد و می‌نویسد: «یک اصلاح‌طلب حامی تاج گردون رئیس دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.» متأسفانه قلم‌ها به نفع گروه و باندشان می‌چرخد. مردم بهتر قضاوت می‌کنند.
تصاویر زیر مربوط به جراید مختلف کهگیلویه و بویراحمد است.










3- غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح طلب سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مصاحبه‌اش که احتمال می‌رود برای زدن سید ناصر حسینی پور با منتقدان غلام نژاد همراه شده است.
4- مدیریت فعلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج احتمالاً از اختلاف بر سر ریاست دانشگاه بیشتر نفع می‌برند و آنها چند صباحی بیشتر در این جایگاه می‌مانند.
5- در فضای رسانه‌ای افرادی تحت پوشش نام و لباس‌های مقدس از روی حسادت، کینه و با افاضاتی اثبات نشده و بدون شناخت از فرد مورد غضب خویش و مانند برخی اسلاف متوهم خود مطالبی کذب را علیه غلام نژاد گزینه ریاست دانشگاه منتشر می‌کنند. افراد رانده شده از جامعه حرف‌هایی را از سر عجز و ناتوانی ارائه و پخش می‌کنند و آنقدر علیه این نخبه کهگیلویه و بویراحمد شب نامه و حرف پراکنی می‌کند، چرا که منافعشان در این است که دوست خودشان رئیس دانشگاه یاسوج شود. شخصیت و آبروی یک انسان که از خانه خداوند هم مقدس‌تر را ناجوانمردانه لگدمال می‌کنند به بهانه‌های واهی که جیب خود و اقاربشان پرچرب‌تر شود و الا این غیرمرتبط ها چه به محیط علمی و دانشگاه. افرادی که این روزها در باره غلام نژاد حرف می‌زنند هیچ تخصصی از حوزه بهداشت و درمان ندارد و ده نارنجی هم پیاده نظامی بیش نیست. قضاوت با مردم، اما بدانند که حتی در همین استان کوچک هم جایگاه و شأن و منزلتی به جز نان بری و زیرآب زنی و فرار نخبگان استانی ندارند و صدایشان از پل بشار آن طرف تر نمی‌رود. افرادی که در پی نام و نشان و از سر بی انصافی و بی تقوایی و به جهت منافع باندی، گروهی و محفلی افاضات ناروایی را مطرح می‌کنند و چنین مطالب و برچسب‌هایی برای زندگی و ادامه کار یک نخبه هم استانی از روی انصاف نیست.
یقیناً که دلسوزان واقعی مردم، نخبگان، سیاسیون و مدیر ارشد دولت و تمام دلسوزان نظام خود جایگاه بحق افراد را تشخیص داده و گوششان بدهکار حرف‌های افراد منفعت طلب و غیرمرتبط نخواهند شد و سلامت و سعادت مردم استان را فدای دربار صفتان متملق نخواهند کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
چرا گروه سید قدرت حسینی رد صلاحیت شده این همه از عزت خواه حمایت میکنند خیلی عجیبه
Iran, Islamic Republic of
.چه بلایی که بر سر دانشگاه نیاورد دیگه دست از سر درمان بردار
Iran, Islamic Republic of
این را از دانشگاه بردارید دیگه بسه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ وبااصالت دکتر غلام نژاد
Romania
آخ وبخت عسکر .همین کافیه برای پاسخ
باشت
Iran, Islamic Republic of
دکتر از نخبگان استان وافتخار ماست
پرستار شهید جلیل
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشون نخبه هستند واب به حال نخبه ها
چرام
Iran, Islamic Republic of
شاید تو نمی دونی نخبه چیه دکتر از نخبگان برتر و پرتلاش وهمیشه موفق هستند
Iran, Islamic Republic of
اصلا معلوم نیست از نورچشمیای ...
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
همه چیز درست خواهد شد وشب تاریک نیز از چراغ ترک خورده عذر خواهد خواست
Iran, Islamic Republic of
حسینی بحرینی قدرت کافی رو در سطح استانی و ملی نداره بقیه ماجراها بهانست
مسعود
Iran, Islamic Republic of
نگاه کنید به کارنامه ی تاجگردون ببینید با ادمای بزرگ باشت و گچساران چیکار کردن چوب خدا بی صداس دیدین که چطور با حقارت از مجلس انداختنش بیرون دکتر غلام نژاد مختصص و با اصالت با این حرفا کوچیک نمیشه و روز به روز بیشتر جوانه میزنه. زنده باد دکتر غلام نژاد زنده باد برادران بت شکن حسینی
Iran, Islamic Republic of
یقینا این مطلب خود شکا هم از سر خب بغض هست، این همه مطالب سایتارو اشاره کردی ، به اون عکس با مهر تاجگردون هم توجه میکردی ، شمایی ک دم از انصاف میزنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
همه چیز درست خواهد شد و شب تاریک از چراغ شکسته عذر خواهد خواست. دکتر غلام نژاد ببخش و فراموش کن بی اخلاقی و درماندگی تاجگردون و دم دستیهاشو
علی
Iran, Islamic Republic of
عده ای که هم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی کاسه لیسی میکنند از ترسی که به دکتر غلام نژاد دارند بصورت شبانه روزی دست و پاه میزنند ودکتر را تخریب میکنند ولی به خواست خدا موفق نخواهند شد وروزی باید پاسخگوی تخلفات خود باشند.
فتاحی
Iran, Islamic Republic of
دکترغلامنژاد پاکدست وازچهره های علمی ومدیریتی شناخته شده دانشگاه است.
احمد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا دکتر غلام نژاد از افراد علمی وپاکدست دانشگاست وتعدادی افراد متخلف در دانشگاه بخاطر احساس خطر به شدت تخریب را چاره کار قرار داده اند که بحول وقوه الهی راه به جایی نمیبرند.
United States
هر چه از لحاظ علمی پر بار تر باشی در این حکومت خوار و ذلیل میشی
دلقک میشه معاون وزیر
یه شبه میشی فرماندار
لیسانس نگرفتی میشی روابط عمومی
کار نداری میشوی شهردار
و .......علی برکت الله
حامی نخبگان
United States
سلام .
خواهش داریم از آقای تاجگردون که دست از سر نخبه ها و نخبه کشی بردارد. در دوارن خود که اجازه ندادید نخبه ای از یه اندازه ای بیشتر رشد کند. در این دوره که تمام شدید باز هم با تامین رسانه ها سعی دارید همان روال پیش را در پیش گیرید. اگر به فکر مردمید برید یه گوشه بنشینید حاشیه درست نکنید. تخریب نکنید بذارید نخبه ها رشد و مسولان بدون حاشیه بتوانند کار کنند.
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون سدی بزرگ مقابل نخبگان شهرستان گچساران و باشت
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر غلام‌نژاد
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که تاجگردون هست نخبگان گچساران و باشت پیشرفت نخواهد کرد
هادی
Iran, Islamic Republic of
الکی شانتاژ نکنید ایشان نیروی روحانی و تاجگردون بوده ۱..آزمون پس داده و هیچ چیز از مدیریت نمی دونه
Iran, Islamic Republic of
سلام .حیف غلام نژاد هست که بیاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بشود.غلام نژاد نخبه هست.
علی
Romania
غلام نژاد حامی تاجگردون بود ،،،و انتخاب ایشان به عنوان ریاست دانشگاه پایانی بر مدیریت احمدزاده استاندار می باشد
من خودم از طرفداران حسینی می باشم ،و اگر این کار انجام بشه حسینی دیگه رنگ مجلس را هم نخواهید دید
بویراحمد
Romania
بهترین مدیریت برای دانشگاه دکتر یزدان پناه خودشون می باشد
تامرادی
Romania
اگر یزدان پناه تغییر کند یعنی پایان نمایندگی روشنفکر
اقای روشنفکر هوشیار باش
این ها همه بر علیه شما وبه ضرر شما می باشد
کر خوب
Romania
دکتر یزدان پناه بهترین عملکرد را در این دو سال داشت
این دسیسه چینی هدایت خواه می باشد
می خواهد به روشنفکر ضربه بزند
ندای وحدت
Romania
دکتر یزدان پناه نیروی نزدیک به روشنفکر می باشد
و تغییر ایشان یعنی پایان عمر سیاسی نماینده بویراحمد
جناب روشنفکر ،،،خیلی ها درصدد خرابی و نفاق در بین جریان ندای وحدت می باشند
هوشیار باشید
اگر این کار صورت بگیرد ضربه ای جبران ناپذیر می باشد
عبدیانی
Romania
ما از عملکرد ریاست فعلی دانشگاه راضی هستیم ،،،اقای حسینی نمیتونه نیروی نزدیک به تاجگردون رو برای جذب آراء
به عنوان رئیس معرفی کنه
این کار بر علیه جریان فکری و انقلابی می باشد
درود بر بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد سفلی بفرمایید چرا ما رو قاطی خودتون می کنید
دکتر محمدی
Romania
اگر این تغییرات صورت بگیرد ،،،، باید از یک کوه خود را پرت کند
و با نمایندگی خداحافظی کند
پرستار دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد برای پرسنل درمان شناخته شده است ، ایشان طرفدار واقعی هیچ جناحی نیستند ایشون را تمام شده حساب کنید بچسبه به همون دستورات پزشکیش
دنا
Iran, Islamic Republic of
ماندن بیشتر یزدان پناه فقط به سلامت استان ضربه میزنه
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
تیم تخریب از طرف نماینده قومیتگرا و اطرافیان خداجوی او مدیریت میشه تا چند صباحی بیشتر در . به وجود آمده در انتصابات فامیلی مردم دست پا بزنند.
ان شاءالله دانشگاه علوم پزشکی آزاد شود.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه که واقعا به صلاح هیچکس نیست مدیرکل بشه بنا به دلایل متعدد.... ولی دکتر غلام نژاد نیروی خوبیه
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
ديگه علنا کبنا اعلام کرد که گچسارانی هستند
پارسا
Iran, Islamic Republic of
سلام من آقای غلام نژاد را نمی شناسم ولی با توجه به اینکه در دو دوره متفاوت مدیر بوده یا توانمند است یا نان به نرخ روز خور
Iran, Islamic Republic of
اینو خوب گفتی
مطلع بهداشت و درمان
Iran, Islamic Republic of
اولا این متن از طرف خود دکتر غلام نژاد و یا راهنمایی ایشان نوشته شده است. ثانیا افراد توانمند بخاطر دخالت سیاسیون رغبتی به نشستن بر کرسی مدیریت دانشکاه علوم پزشکی ندارند. ثالثا آویزان شدن به نماینده ها نه در شان هیات علمی است و نه در شان مدیریت سیستم آکادمیک است.
Iran, Islamic Republic of
این مردم عادت کردن هر انسانی که پاک باشه تخریبش کنن بغضیا دارن دورغ دزدی میکنن وبعضیا ضربه میخوره تو شهر گچساران فراوان
Romania
/ نباید در این دولت جایگاهی داشته باشن ک اگ داشته باشن روز به روز نمایندگان خودشان را منفورتر میکنن
شهادت
Romania
باسلام ودرود .شاهنامه یه شعری داره بس زیبا که وقتی سپاه توران در رآس ان افراسیاب مقابل سپاه ایران قرار گرفت یه تیری توسط رستم بطرف سپاه دشمن رها شد افراسیاب به سربازانش گفت برید تیر را بیاورید وقتی تیز را دید چنین گفت .اگر این تیر از آن ترکش رستمیست ...نه از بحر مرده که باید از بحر زنده گریست حالا خدمت کبنا عرض میکنم که اگر این انتصاب صورت بگیرد در این استان نه از بحر مرده ها بلکه برای زنده ها باید گریست
باوی
Iran, Islamic Republic of
یعنی سید ناصر میخواد از غلام نژاد حمایت کنه
واقعا اگر این کار رو بکنه براش متاسفم
اگر این کار رو کرد پایان عمر سیاسی خودش رو اعلام میکنه
غلام نژاد🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼
جالب است هر کسی سر کار می آید دکتر غلام نژاد با اوست.
قبلا با تاجگردون بود. حالا با حسینی و حتما دور بعد هم با نماینده بعدی. خ خ خ خ خ خ
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر غلامپور عزیز گول این شیاطین را نخور
علم
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه . لیاقت دانشگاه را نداره، بابا این الفبای درمان را هم بلد نیست، نگاه صورتش کنی همه چیز هویداست.
چرام
Romania
واقعا ادمای بی سواد همه را مثل خود میپندارن
Iran, Islamic Republic of
غلام زاده قطعیه گزینه خوبیه برای علوم پزشکی
اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
شکر تلخ

شکر تلخ

دلار ارزان واردات، قیمت پایین کالا و قاچاق کلیدواژه‌هایی هستند که دولت با آن قیمت‌ها ...
زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولایتی به صراحت اعلام کرد که نهادهای مدنی تهدیدی ...
فایل های مرتبط
1