کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پاسخ کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به گزارش همه‌جان

2 بهمن 1400 ساعت 9:33

کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به گزارش کبنانیوز پاسخ داد که در ادامه می‌آید.


کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به گزارش کبنانیوز پاسخ داد که در ادامه می‌آید.
احتراماً: در پی درج مطالبی با عنوان: «آقای استاندار غم من، غم غمناک همه جان است و بی خبری مدیران کل از همه جان» در آن پایگاه خبری در روز یکشنبه مورخ 26/ 10 /1400 با کد 443564، ضمن تشکر از اصحاب محترم رسانه بویژه پایگاه‌ها و خبرگزاری‌های مسئولیت پذیر و دغدغه مند در پیگیری معضلات و مشکلات مددجویان واقشار آسیب پذیر، نظر به اینکه در تنظیم گزارش نوعی شتاب زدگی محسوس می‌نماید که موجب انحراف در افکار عمومی بوده مقتضی است جوابیه ذیل جهت استحضار و تنویر افکار عمومی در اولین فرصت منضم به خبر مذکور در آن سایت درج گردد.
جوابیه: به اطلاع می‌رساند مددجو هـ. ز در سال 1376 به علت فوت همسر با عائله دو دختر و سه پسر تحت حمایت کمیته امداد لنده قرار گرفت و تا هم اکنون تحت حمایت آن نهاد می‌باشد و خدمات ذیل در طول دوره حمایت برابر ضوابط اجرایی از طرف کمیته امداد به آن خانواده محترم ارائه گردید.
1-کمک به احداث مسکن در سال 1388 در شهر لنده با تمام امکانات رفاهی و بهداشتی و لوازم ضروری منزل که مدتی مددجو در آن ساکن بوده اما با اصرار و رضایت خود به روستای دورافتاده عروه زادگاه خویش مهاجرت معکوس نموده است.
2-ارائه خدمات تحصیلی به فرزندان مشغول به تحصیل که خوشبختانه یکی از فرزندان محترم ایشان در مقطع دکترا فارغ التحصیل و هم اکنون در یکی از دانشگاههای استان مشغول به کار می‌باشد.
3-برخورداری فرزندان دختر از کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه
4-ارائه خدمت معافیت از سربازی جهت یکی از فرزندان
5-ارائه تسهیلات اشتغال زایی به دو فرزند ایشان
6-بهره مندی از خدمات درمانی از بدو حمایت تاکنون
7-پرداخت وام قرض الحسنه در جهت رفع مشکلات معیشتی
در پایان توصیه می‌شود اصحاب محترم رسانه قبل از نشر گزارشات در سایت‌های خبری با تعامل با اداره روابط عمومی و اطلاع استان و رئیس کمیته امداد مربوطه موضوعات مطروحه در گزارش را بررسی، و در صورت عدم اقناع لازم برابر رسالت خویش عمل نماید.
<< روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد>>
 


کد مطلب: 443796

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/443796/پاسخ-کمیته-امداد-کهگیلویه-بویراحمد-گزارش-همه-جان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1