کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

سخنرانی تاجگردون با موضوع باید و نبایدهای بودجه 1401 در دانشگاه یاسوج لغو شد / مردم برای شنیدن سخنان تاجگردون در پارک مهروزی تجمع کردند

15 دی 1400 ساعت 15:39

چند هفته پیش نیز به مناسبت روز دانشجو از تاجگردون در دانشگاه آزاد یاسوج دعوت به عمل آمده بود، اما گویا برخی از مسئولین دانشگاه مانع از این سخنرانی شده بودند. بسیاری از رسانه‌های استانی از این اقدام دانشگاه آزاد انتقاد کردند. اما امروز که به همت انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه یاسوج، بستر برای سخنرانی تاجگردون فراهم شده بود، باز هم سخنرانی او لغو شد


سخنرانی تاجگردون با موضوع باید و نبایدهای بودجه 1401 در دانشگاه یاسوج لغو شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، قرار بود ظهر امروز (15 دی ماه 1400) غلامرضا تاجگردون نماینده پیشین شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج پیرامون «باید و نبایدهای بودجه 1401» سخنرانی کند. در این نشست که به همت انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه یاسوج تدارک دیده شده، بود، تاجگردون حاضر نشد و مراسم لغو گردید.
 گفتنی است که دانشگاه از محدود مکان‌هایی است که می‌توان در آن آزادانه و به دور از حواشی و هیاهوهای روزمره‌ی سیاسیون به بیان و ارائه‌ی دیدگاه‌ها پرداخت. به خصوص در مورد بودجه 1401 که حرف و حدیث‌های بسیاری درباره‌ی آن وجود دارد، یکی از بهترین مکان‌های برای طرح و گفت‌وگو، دانشگاه است. اما در اقدامی عجیب، در زمان شروع این نشست، اعلام شد که تاجگردون در جلسه حضور نخواهد یافت. دلیل این عدم حضور وی چه می‌تواند باشد؟
در حالی که چند هفته پیش نیز به مناسبت روز دانشجو از تاجگردون در دانشگاه آزاد دعوت به عمل آمده بود، اما گویا برخی از مسئولین دانشگاه مانع از این سخنرانی شده بودند. بسیاری از رسانه‌های استانی از این اقدام دانشگاه آزاد انتقاد کردند. اما امروز که به همت انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه یاسوج، بستر برای سخنرانی تاجگردون فراهم شده بود، باز هم این سنخنرانی لغو شد
به گزارش کبنا، پس از اعلام خبر عدم حضور وی در دانشگاه، تاجگردون برای دقایقی در محل پارک مهرورزی یاسوج در بین مردم حاضر شد. 

اما پرسش مهم این است که عدم حضور وی در این دانشگاه چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ چرا با وجود فراهم شدن بستر لازم، جلسه برگزار نشد؟
با وجود شعارهای فراجناحی رئیس جدید دانشگاه، نشست امروز لغو شد، دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه برتر استان باید مهد اندیشه و گفت‌وگو میان اندیشه‌ها و احزاب باشد اما متأسفانه نشست امروز به گونه‌ای با مسائل سیاسی و جناحی گره خورد.
در سال‌های گذشته سیاسیون زیادی با افکار مختلفی به این دانشگاه آمده و مناظرات و کرسی‌های زیادی برگزار شد، حال چرا در برنامه‌ای با حضور یکی از سیاسیون همین استان، رفتارهایی می شود که در دانشگاه جایی ندارد.
تاجگردون در صفحه شخصی خود نوشت:


کد مطلب: 443180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/443180/سخنرانی-تاجگردون-موضوع-باید-نبایدهای-بودجه-1401-دانشگاه-یاسوج-لغو-مردم-شنیدن-سخنان-پارک-مهروزی-تجمع-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1