کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی‌ می‌کند

بخش اول) عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بررسی می‌شود؛ از استخدام نیروها تا واگذاری پروژه‌ها

6 آبان 1400 ساعت 0:27

عملکرد یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تیم مشاورین و معاونین وی مورد بررسی قرار می‌گیرد، چرا که شناخت دقیق از ضعف‌ها و قوت‌ها می‌تواند مسیر مدیریت را روشن‌تر کند.


عملکرد یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تیم مشاورین و معاونین وی مورد بررسی قرار می‌گیرد، چرا که شناخت دقیق از ضعف‌ها و قوت‌ها می‌تواند مسیر مدیریت را روشن‌تر کند.
به گزارش کبنا، پرویز یزدان‌پناه «18 اردیبهشت ماه 1398» سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده گرفت و بعد از کش و قوس‌های فراوان، نهایتاً سعید نمکی در تاریخ 29 مرداد ماه 99 راضی می‌شود که او را به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان منصوب کند. پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خرداد ماه 98، لشکری از مشاورین را برای خود منصوب می‌کند. شیر علی خرامین، بهروز یزدان پناه، محمدرضا نیکبخت،  شمس، هاشمی ، مسلم شریفی و فرزاد وفایی برای مدت 2 سال به عنوان مشاور یزدان‌پناه انتخاب شدند و در کنار اینها، هفت نفر دیگر به عنوان معاونین دانشگاه در مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی یاسوج به یزدان‌پناه  کمک می‌کنند. حال بعد از گذشت دو سال؛ دستاورد و ثمره معاونین یزدان‌پناه و مشاورین او در طول این مدت برای دانشگاه و استان کهگیلویه و بویراحمد چه بوده است؟
به گفته پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، روز گذشته 3 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان کرونا به 986 نفر برسد. او همچنین گفته از مجموع مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، 76 هزار و 739 نفر بهبود یافته، اما نگفته چه تعداد کرونا گرفته‌اند که تقریباً 10 درصد جمعیت استان بهبود یافته‌اند. بطور کلی آمار کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی شفاف در اختیار مردم قرار نگرفته و اگر همه اخبار روزانه مربوط به آمار کرونا را در نظر بگیریم، می‌بینم که قالب خبر مشخص است و فقط تنها اعداد تغییر می‌کنند و جزئیات جدیدی به مخاطب نمی‌دهند. به همین منظور کبنانیوز قصد دارد که عملکرد مشاورین، معاونین و مدیریت پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد را در حوزه‌های مختلف از جمله؛ بکارگیری نیروهای فله‌ای، پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، انتصاب مدیریت‌ها، واگذاری پروژه‌ها و امورات دانشگاه به شرکت‌ها و... را مورد بررسی قرار دهد.
افکار عمومی و مردم نمی‌دانند که دستاورد مشاورین یزدان‍‌پناه چه بوده و چه عملکردی در دانشگاه داشته‌اند، آیا صرفاً انتصاب‌های صوری و نمایشی بوده یا آنها در زمینه‌های مختلف به رئیس دانشگاه مشورت داده‌اند؟ اگر مشورتی به یزدان‌پناه داده‌اند، این مشورت‌ها چه بوده و چه نتیجه‌ای در بر داشته است.

ادامه دارد...





کد مطلب: 440600

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/440600/بخش-اول-عملکرد-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-بررسی-می-شود-استخدام-نیروها-واگذاری-پروژه-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1