کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

پاسخی به یادداشت بزرگواری؛ قسم روباه را باور کنیم یا دم خروس را

20 مهر 1400 ساعت 13:33

جنابعالی در کوران انتخابات ریاست جمهوری تریبون دار دیگران و علیه آیت الله رئیسی سخن‌ها راندید، در دیدار نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس قوه قضاییه درسال گذشته او را از حضور در عرصه ریاست جمهوری نهی کردید.


یادداشت ارسالی؛ طی روزهای اخیر خبر انتصاب جمعی ازفررندان شایسته استان درمناصب ملی، کام مردمان این دیار را شیرین وپیر وجوان وخرد وکلان خودرا در شادی این رویداد مبارک سهیم دانستند.  در کمال ناباوری دراین شادی همه گیر جناب آقای سید علی محمد بزرگواری بعنوان منتخب دو دوره مردم کهگیلویه بزرگ بجای همنوایی و همراهی بامردم و ابراز شادمانی و تبریک و نیز تشکر از نگاه ویژه وزیر به بیانیه گام دوم انقلاب در توجه به جوانترها ونیروهای نخبه و لحاظ نمودن ظرفیت منابع انسانی این استان و آرزوی موفقیت برای جناب اقای مهندس نجات نیا و دعای خیر برای ایشان، نقش خودرا در جایگاه پدری معنوی وبویژه در کسوت روحانیت فراموش کردو با برافروختگی و عصبانیت از این انتصاب مهم ومفید برای کشور واستان انچنان باحقد وکینه وحسادت مطلب راندند که گویی حرکتی خلاف شرع و قانون در دولت آیت الله رئیسی به وقوع پیوسته است.
 جناب آقای بزرگواری شما که در هشت سال از بهترین دوران طلایی کشور که می‌شد با وجود درآمدهای نفتی سرشار، بخش‌هایی از حفره‌های محرومیت و فقر را در استان و کهگیلویه بزرگ برطرف کرد، می‌شد تعدادزیادی از منابع انسانی سرشار این استان را در مناصب ملی جای داد بفرمائید در درشناساندن ظرفیت‌های غنی منابع استانی چه قدمی برداشتید.

بیشتر بخوانید:

واکنش تند بزرگواری به برخی انتصابات ملی دولت رئیسی؛ دُم خروس نه که دُم روباه‌ها پیدا شد

کدام جوان شایسته هم استانی را در منصب ملی جای دادید، و اساساً چه کارنامه موثری از خود برجای گذاشتید؟
جناب حاج آقای بزرگواری «یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به مردم»؛ آدرس غلط به مردم ندهید.
همین جوان هم استانی که استعداد و قابلیتهایش بواسطه نگاه تنگ نظرانه در دوران یکه تازیتان متوقف شد امروز از نگاه تیز بین و نخبه گزین مهندس رستم قاسمی دور نماند.
مگر نه این بود جنابعالی در دوره نمایندگی خود و استانداری قوام نوذری، همه ظرفیت نمایندگی‌ات را در جهت حذف ایشان برای تصدی مسئولیت مدیرکلی مسکن و شهرسازی نمودید.
در حال حاضر گوشه‌ای نشسته‌اید و جوان گام دومی، مقام ارشد یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور می شودو
مهم‌ترین معاونت دستگاه مهم زیربنایی کشور یعنی راه و شهرسازی به ایشان تعلق می‌گیرد.
جناب حاج آقا، پای منبر بزرگ شده‌ایم و از شما شنیدیم که در حدیث قدسی:
 اگر خداوند اراده کند که به کسی خیری برساند، کسی نمی‌تواند مانع رساندن این خیر شود و اگر اراده کرده باشد که کسی دچار زیانی شود، هیچ‌کس قادر نخواهد بود که از آن موجود حمایت کند و آن ضرر را از او دفع کند.
حضرت آقای بزرگواری؛
قسم روباه را باور کنیم یا دم خروس را
جنابعالی در کوران انتخابات ریاست جمهوری تریبون دار دیگران و علیه آیت الله رئیسی سخن‌ها راندید، در دیدار نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس قوه قضاییه درسال گذشته او را از حضور در عرصه ریاست جمهوری نهی کردید.
امروز چطور اینگونه خیرخواه ایشان ودولتش شده‌اید ودر صف اول سهم خواهی ایستاده‌اید و به زمین و زمان تهمت و افترا می‌بندید.
اگر نمی‌دانید بدانید، مهندس نجات نیا رئیس کمیته ارتباطات و فن آوری اطلاعات ستاد مرکزی آیت رئیسی بوده‌اند و برای موفقیت دولت انقلابی تلاش ودوندگی فراوان کرده‌اند.
و باید دانست که منیت‌ها و شهوت قدرت و ثروت، موجب انحراف  می‌شود ولی بعضی‌ها تا آخر خط می‌مانند و درمیان راه ومیدان منحرف نمی‌شوند چرا که رمز ماندگاری در ماندن‌هاست.
حضرت آقای بزرگواری؛
برهوای نفس خود غالب شوید، اگر کمتر بگویید در انظار مردم قرب وارج بهتری خواهید داشت.
مردم هرچه کمتر از درونتان بدانند برایتان بهتر است.
حوانان بی بضاعت این دیار که با نبوغ خود و مستهلک کردن زمان وقابلیت های بسیار به اندک استحقاقی می‌رسند نیازمند همراهی ومراقبت اند،
اگر همراه نیستید دیگر سنگ نزنید،
 یادتان باشد نامتان با این اظهارات در لیست سیاه جویندگان و دوستداران رشد و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 440064

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/440064/پاسخی-یادداشت-بزرگواری-قسم-روباه-باور-کنیم-یا-دم-خروس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1