کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اعتراض شدید سید ناصر به سید حمزه / ابلاغ جعلی، اشتباه فاحش / محسنی‌نیا: از مشاوران افراطی و از خدا بی‌خبر دوری کن

28 شهريور 1400 ساعت 23:47

آیا جعل حکم سید حمزه محسنی‌نیا معاون آموزش و پرورش شهرستان باشت، سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی را به اشتباه انداخت.


سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در نامه‌ای خطاب به معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش به انتصاب سید حمزه محسنی‌نیا جانباز 60 درصد جنگ تحمیلی که یکی از پاهایش در جبهه‌های حق علیه باطل جا ماند، واکنش تندی نشان داد و آن را خندیدن به ریش نیروهای ولایی دانست، این در حالی است؛ حکمی که حسینی‌پور نماینده مجلس به آن استناد کرده، گویا جعلی از آب در آمده و اصلاً کلمات تدبیر و امید در آن وجود ندارد و به نظر می‌رسد که برخی شیطنت کرده و با نرم‌افزارهای رایج این کلمات را اضافه کرده‌اند.
به گزارش کبنا، سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش نوشت: «با سلام تا کی قرار است آقای هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وی در دوران استقرار دولت مردمی و انقلابی جناب آقای دکتر رئیسی برخلاف بخشنامه معاون اول محترم رئیس جمهور عزل و نصب نمایند و با به کار بردن واژه‌های دولت تدبیر و امید در ابلاغ‌های صادره جولان دهند و به ریش نیروهای ولایی و حزب‌الهی بخندند. قطعاً این اقدامات نابخردانه و ذلیلانه ایشان سوءاستفاده از نجابت و سعه صدر ماست.»
نامه‌ی سید ناصر حسینی‌پور علیه دو نفر از فرزندان شهرستان‌ باشت با واکنش‌های متعددی از سوی کاربران و فعالان سیاسی روبرو شد.


یکی از کاربران این تصویر را در فضای مجازی منتشر کرده است.

یکی دیگر از کاربران نوشت: سید ناصر حسینی‌پور نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت یادگار قشنگ هشت سال دفاع مقدس دوست داریم و قدردان تمام رنج‌ها و زحمات ایشان هستیم اما؛ به نظر برخی اظهار نظرهای وی شتاب زده و بدون استناد به منابع دقیق اطلاعاتی است. هادی زارع‌پور علی رغم نزدیکی به جریان سیاسی اصلاحات اما همواره مورد احترام تمام جریانات سیاسی بوده و هست کما اینکه در مدت زمان تصدی مدیریت آموزش و پرورش گچساران و هشت سال مدیرکلی آموزش و پرورش همواره حرمت همه فرهنگیان و جریانات سیاسی رو داشته و اگر نگویم اصلاً ولی کمتر دیده شده دچار افراط و تفریط شود و کارنامه مدیریتی وی قطعاً مورد احترام همه خواهد بود و شک نکنید که آیندگان به نیکی از وی یاد خواهند کرد و انگونه که دیدیم و می‌دانیم قطعاً با ظرفیت و پتانسیلی که در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده برای تصدی مناصب مهمتر پسا بازنشستگی شایستگی‌های بهتری نیز خواهد داشت. یک انتصاب در یکی از ادارات آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد آن هم کسی از جنس جبهه و جهاد و ایثار چنین واکنشی شتاب زده را شایسته نبود.
زحمات آقای هادی زارع پور را مردم و جامعه فرهنگیان استان قدر می‌دانند و برای سید ناصر حسینی عزیز علی رغم اینکه قرابت فکری با وی نداریم اما آرزوی توفیق دارم.
 همچنین آورده است؛ تلاش کنیم از تمام ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به حواشی آزار دهنده برای توسعه و عمران استانمان و خدمت به مردم استفاده کنیم.

سید حمزه محسنی‌نیا معاون آموزش و پرورش شهرستان باشت که جانباز 60 درصد می‌باشد و یکی از پاهایش در جبهه حق علیه باطل جا مانده نیز در نامه‌ای خطاب به سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت نوشت: «من سید حمزه محسنی با بیش از ۲۰ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس جانباز ۶۰% متعجب از اینم که دغدغه نماینده شهرم انتصاب یک معاون آموزش و پرورش یک شهرستان کوچک است نه معیشت و مشکلات جامعه امروزی و مردم و دانش آموزان مناطق محروم.»
به گزارش کبنا، نامه‌ی سید حمزه محسنی به شرح زیر است؛
 برادر ارجمند جناب آقای سید ناصر حسینی پور نماینده محترم باشت و گچساران
 با سلام و احترام
 نامه اعتراضی حضرتعالی خطاب به معاون محترم پارلمانی وزارت آموزش و پرورش را خواندم و بسیار متعجب شدم
متعجب شدم اما نه از آن باب که من هم مثل شما یک پایم و یک عضوم را در جوانی برای انقلاب و اسلام اهدا کرده‌ام! متعجم نه از آن باب که من سی سال خدمت در روستاهای این منطقه محروم در آموزش و پرورش کرده‌ام و شما سالهای سال خارج از این دیار به زندگی و رفاه شخصی‌تان پرداخته‌اید.
متعجب شدم نه از آن باب که به جانباز و رزمنده‌ای چون من و مدیرکل ارزشی و با تقوا و متدین آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاخته‌اید ...
 من سید حمزه محسنی‌نیا با بیش از ۲۰ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس جانباز ۶۰% متعجب از اینم که دغدغه نماینده شهرم انتصاب یک معاون آموزش و پرورش یک شهرستان کوچک است نه معیشت و مشکلات جامعه امروزی و مردم و دانش آموزان مناطق محروم.
 برادر من
خواهش دارم برای فردای قیامت خودت هم شده است، از مشاوران افراطی و از خدا بی‌خبر، دوری کن و به خدمت و کار و تلاش همت بگمار.

 با تشکر
سید حمزه محسنی نیا
جانباز ۶۰% درصد جنگ تحمیلی و معاون آموزش و پرورش باشت
۲۸ شهریور ۱۴۰۰
 
 اصل متن حکم هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را در ادامه می‌بینید.


سید ناصر حسینی‌پور نماینده گچساران و باشت نامه زیر را در پیوست نامه‌اش برای معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش ارسال کرده و به نظر می‌رسد نامه‌ی زیر با نرم‌افزارهای رایج دستکاری شده و او را دچار این اشتباه فاحش کرده است.



اصل حکم ابلاغی با آن چیزی که در رسانه‌های مجازی منتشر شده، تفاوت دارد و همین باعث موضع گیری نماینده گچساران و باشت شد. هادی‌ زارع‌پور بر اساس آنچه که در آمارهای رسمی آمده یکی از موفق‌ترین مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و او توانست جایگاه آموزش و پرورش این استان را ارتقاء بدهد و در حوزه‌های تعلیم و تربیت موفقیت‌های زیادی به دست آورد او بارها در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر کسب کرد. وزارت آموزش و پرورش زارع‌پور را به عنوان یکی از صاحب‌نظران در حوزه آموزش و پرورش می‌شناسد. مخالف و موافق بر اخلاق حسنه او صحه می‌گذارند. چرا سید ناصر حسینی‌پور باید اینگونه یکی از فرزندان موفق حوزه انتخابیه خود را مورد نامهربانی قرار دهد.


کد مطلب: 439202

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/439202/اعتراض-شدید-سید-ناصر-حمزه-ابلاغ-جعلی-اشتباه-فاحش-محسنی-نیا-مشاوران-افراطی-خدا-بی-خبر-دوری-کن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1