کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی نامه‌ای مطرح شد

کلام آخر سید ناصر حسینی‌پور در باره شهردار دوگنبدان / آقایان ح، ش، الف، گ، پ، ر، ک چه کسانی هستند؟ / فیل را نعل می‌کنند، پشه کوره در کنارش ویژ ویژ می‌کند

28 شهريور 1400 ساعت 10:11

سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در نامه‌ای به عدم تأیید صلاحیت ظفری از سوی نهادهای نظارتی واکنش نشان داد و اظهار داشت: «اجرای این تصمیم در شرایط فعلی مطلقأ به نفع مردم دو شهرستان گچساران و باشت نیست.»
 


استانداری کهگیلویه و بویراحمد طبق قانون و روال اداری گفته که مسعود ظفری نمی‌تواند شهردار دوگنبدان باشد و طی‌ مکاتبه‌ای از شورای اسلامی شهر دوگنبدان خواسته که فرد دیگری را برای شهرداری این شهر معرفی کنند. سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در نامه‌ای به عدم تأیید صلاحیت ظفری از سوی نهادهای نظارتی واکنش نشان داد و اظهار داشت: «اجرای این تصمیم در شرایط فعلی مطلقأ به نفع مردم دو شهرستان گچساران و باشت نیست.»

بیشتر بخوانید:


ظفری شهردار دوگنبدان نیست / مدیرکل دفتر امور شوراها: شورا گزینه جدید معرفی کند

  به گزارش کبنا از دوگنبدان، این نامه به شرح زیر است؛
بسم تعالی
در بحث رد صلاحیت شهردار دوگنبدان و حواشی و مطالب پیرامون آن نکاتی را به مردم عزیز شهرم و اعضای محترم شورای تأمین استان و شهرستان عرض می‌نمایم.
اینجانب معتقدم درصد بالایی از این اقدام سیاسی است و تصمیم‌گیرندگان، در این مورد تدبیر لازم را به کار نبسته‌اند.
اکثریت اعضای محترم شورای شهر دوگنبدان در یک فضای آرام و منطقی، جناب شهردار را ابقاء نمودند و بعد از این تصمیم، یک فضای بسیار خوب و آرام برای خدمت، بر شهر حاکم شد؛ به‌طوری که همه اعضای محترم هفت نفره شورا، در کنار یکدیگر همکاری و همدلی لازم را با جناب شهردار مبذول داشتند و دارند، نمی‌دانم تصمیم‌گیرندگانِ بعضاً سیاسی و امنیتی چه اصراری دارند، که فضای آرام شهر ما را امنیتی کنند؟!
شهردار تأیید نگردید، چهار نفر از اعضای شورا اصرار بر مصوبه خود دارند، که آن نیز باید روال قانونی خود را طی کند، اگر نیم‌کاسه‌ای زیر کاسه نیست، چرا رئیس محترم شورای شهر را، احضار و تأکید می‌نمایند که چرا اصرار بر مصوبه خود دارید؟! آیا این غیر از این است که با این اقدامات غیرمعقول و نسنجیده، التهاب و تنش را در این دو شهرستان دو چندان می‌کنند؟!
اگر واقعاً ًمسائل سیاسی بر تصمیمات حاکم نبوده است، چرا با مدیری که حکم شلاق داشت، وتخلفاتش گوش فلک را کر کرده بود، کوچک‌ترین برخوردی ننمودند؟!
چرا به سراغ پتروشیمی گچساران، آقایان ح، ش، الف، گ، پ، ر، ک و... که میلیاردها تومان پول بی‌زبان بیت‌المال مسلمین و حق مردم مظلوم گچساران و باشت را چپاول نمودند و هنوز می‌نمایند و شخصأ به عنوان عضو کمیسون اصل نودم قانون اساسی، طرح تحقیق و تفحص از پتروشیمی را کلید زده‌ام، نرفتید و نمی‌روید؟! لابد ما دو نوع فساد داریم؛ فساد خوب و فساد بد. چرا هیچ یک از اعضای محترم شورای تأمین و نماینده سابق و مدعیان دروغین حق و حقوق مردم گچساران و باشت نپرسیدید که با وجود هزاران جوان تحصیل کرده بیکار که شرح زندگی خیلی از آنها یک روضه مجسم است، غیربومی‌ها بیش از 70 درصد پتروشیمی گچساران را به اشغال خود درآورده‌اند؟!
یکه‌تازی و بی‌عدالتی و ستم به نیروهای ولایی در شرکت نفت و گاز و آموزش و پرورش به حدّی است که به این نیروها، به عنوان اجنبی نگاه می‌کنند، ولی مسؤلین امنیتی و سیاسی به راحتی از کنار جفاهای محرز آنها گذشتند و می‌گذرند، این تذهبون؟!
چرا در مرکز استان به سراغ مدیرانی نرفتید که بدونِ آزمون و معیارهای قانونی، صدها نفر از بستگان و دوستان و هم کیشان و هم‌طایفه‌ای‌های خود را به کار گرفتند، ولی متاسفانه آقایان مسئول به راحتی از کنار بگارگیری‌های سلیقه‌ای و فامیلی و باندی گذشتند و بعضأ مورد تحسین قرار می‌گیرند؟!

 ظفری شهردار دوگنبدان نیست / مدیرکل دفتر امور شوراها: شورا گزینه جدید معرفی کند

اگر موضوع شهردار دوگنبدان سیاسی نیست، چرا دو روز قبل از ابلاغ نامه رسمی اداره کل اطلاعات، به حراست استانداری، بعضی از افراد بی‌تعهد، ماجراجو و عقده‌ای، اعلام نمودند، که بعد از ظهر روز پنج‌شنبه، نامه اداره کل اطلاعات، به حراست استانداری اعلام می‌شود، و همین‌طور هم شد. آیا این ارتباطات برای منافع و آبروی مردم خطرناک نیست؟!
من البته با شناخت از شیطنت‌های شکست‌خوردگان سیاسی و بی‌تقوایی‌های حامیان آن‌ها در سیستم امنیتی و دشمنی‌هایی که با من وجود داشته و دارد، تمایل نداشتم جناب شهردار در این دوره ابقاء شوند، و لذا مخالفت خودم را رسمأ اعلام نمودم و قصد داشتم از خدمات ایشان در مرکز استان و یا تهران استفاده شود، و فرد دیگری شهردار شود، اما برای رأی و نظر شورای شهر دوگنبدان احترام قائل شدم.
اصلأ ایشان ایرادی هم داشته باشد، همه ما دچار ایراد و اشکال و خطا هستیم، آبروی مؤمن بالاتر از خون اوست. چرا در هنگام تصمیم شورای شهر دوگنبدان، برای ابقاء ایشان، تذکر و اخطار ندادید که نامبرده مشکل دارد و این امر انجام نشود؟!
در این روزها بر اساس همین تصمیم عجولانه و سیاسیِ موضوع شهردار، چه توهین‌ها و تهمت‌ها و ناسزاهایی که در فضای رسانه‌ای علیه ما روا نداشتند و نمی‌دارند! البته من با توهین و فحش و ناسزاگویی از سوی نظامیان بعثی از العماره تا الرّشید و از تکریت تا الرّمادیه آشنایی دارم و مأنوسم و بدون توجه به این‌ها به تکلیفم عمل می‌کنم؛ چرا که شیرمردان قدیم می‌گفتند: «فیل را نعل می‌کنند، پشه کوره در کنارش ویژ ویژ می‌کند.»
کلام آخر: اجرای این تصمیم در شرایط فعلی مطلقأ به نفع مردم دو شهرستان گچساران و باشت نیست.
 سیدناصر حسینی‌پور
نماینده مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت
 


کد مطلب: 439175

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/439175/کلام-آخر-سید-ناصر-حسینی-پور-باره-شهردار-دوگنبدان-آقایان-ح-ش-الف-گ-پ-ر-ک-کسانی-هستند-فیل-نعل-می-کنند-پشه-کوره-کنارش-ویژ-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1