کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کیست؟ / اختلاف نظر نمایندگان و اصولگرایان / معرفی افرادی بعنوان استاندار که رمقی برای خدمت ندارند، خطاست

26 شهريور 1400 ساعت 0:31

معرفی کنندگان را به مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب و گوش دادن سخنرانی‌های امام خامنه‌ای درباره مدیران میانی دولت آیت الله رئیسی دعوت و از آن‌ها می‌خواهیم مراقب رفتار امروزشان باشند، چرا که فردای نزدیک نیز، با نیاز آنها فرا خواهد رسید.


در حالی که استاندار برخی از استان‌های همانند؛ خوزستان، سیستان و بلوچستان و... معرفی شده، اما در استان کهگیلویه و بویراحمد به نظر می‌رسد این مهم به این سادگی به سرانجام نرسد و معرفی نماینده عالی دولت سیزدهم در استان فعلاًها کش داده شود. بنا بر اطلاعات رسیده، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افراد متعددی را برای پست استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرده‌اند و این سه روی یک گزینه خاص به نتیجه نرسیده‌اند. البته رسانه‌ها نوشته بودند؛ سید حشمت‌الله احمدزاده گزینه نهایی سه نماینده مجلس برای تصدی پست استانداری کهگیلویه و بویراحمد است که این هم تاکنون به قطعیت نرسیده و نام افراد دیگری هم برای این مسئولیت شنیده می‌شود.
به گزارش کبنا، گفته می‌شود، برخی از بزرگان سیاسی اصولگرا برای رایزنی برای گزینه مدنظرشان برای پست استانداری کهگیلویه و بویراحمد به وزارت کشور رفته‌اند. اینطور که شنیده شد، ستار هدایت‌خواه با همراهی تعداد دیگری از اصولگرایان همانند، سید مسعود حسینی و خلیفه خلقی‌پور و... در تهران بسر می‌برند و پیگیری پست استانداری کهگیلویه و بویراحمد یکی از اهداف سفرشان به پایتخت بود. اختلاف نظر بین اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد ( شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی) و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص شدت گرفته، اصولگرایان بویراحمد با گزینه مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون موافق نیستند و رسانه‌ها از این موضوع خبر می‌دهند. چه کسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد، بحث داغ این روزهای محافل سیاسی این استان است.
اسماعیل مدبر مقدم فعال اجتماعی و سیاسی شهرستان‌ بویراحمد در این زمینه در یادداشتی نوشت: بعد از کش و قوس‌های فراوان و ناتمام در ستاد دکتر سید ابراهیم رئیسی بر سر رئیس ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد، با اتمام انتخابات و بخصوص بعد از مشخص شدن وزیر کشور، دوباره شاهد کش مکش‌هایی برای انتصاب استاندار توسط مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و جریانات سیاسی حامی رئیسی هستیم، ابتدا بحث استاندار غیر بومی از طرف رسانه‌های نزدیک به نمایندگان مطرح و با مخالفت گروهای مختلف انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد روبه رو شد که ورود به موقع نماینده ولی فقیه در استان برای معرفی فردی توانمند، از نیروهای انقلابی بومی به نوعی پایان معرفی گزینه‌ای غیربومی را رقم زد، پس از آن و با وجود معرفی نیروهای جوان، مؤمن، انقلابی از طرف برخی از جریانات و تشکل‌های مختلف استانی و کشوری و طرح نیروهای توانمند گام دوم انقلاب، اما متاسفانه شاهد رفتارهایی از طرف نمایندگان و برخی از چهره‌های سیاسی استان هستیم که نگرانی‌هایی را به وجود آورده‌اند و روز به روز دلسردی نخبگان را مشاهده می‌کنیم، بدون شک معرفی افرادی را که هرچند نامی از استان کهگیلویه و بویراحمد با خود حمل می‌کنند اما سالهاست در استان کهگیلویه و بویراحمد نبوده و گاها ترک وطن کرده و در صورت حضور در استان نمازشان را شکسته می‌خوانند مورد تأیید نبوده و نیست و بدتر آنکه این افراد بیش از ۳۰ سال در عرصه اداری حضور داشته و دیگر رمقی برای خدمت نداشته و ندارند، هرچند با سهمیه بازگشت به کار شده باشند! معرفی کنندگان را به مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب و گوش دادن سخنرانی‌های امام خامنه‌ای درباره مدیران میانی دولت آیت الله رئیسی دعوت می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم مراقب رفتار امروزشان باشند، چرا که فردای نزدیک نیز، با نیاز آنها فرا خواهد رسید، اما آنچه امروز مطالبه به حق مردم استان و بخصوص جوانان استان مظلوم کهگیلویه و بویراحمد است، همدلی در میان همه نیروهای استان از مجمع نمایندگان گرفته تا جریانات سیاسی حامی دولت برای معرفی یکی از گزینه‌های جوان، مؤمن، انقلابی برای سکان داری استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده، تا شاهد رشد خوبی در این سالهای پیش رو پس از عقب ماندگی هشت سال گذشته باشیم.
 
 
 


کد مطلب: 439098

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/439098/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-کیست-اختلاف-نظر-نمایندگان-اصولگرایان-معرفی-افرادی-بعنوان-رمقی-خدمت-ندارند-خطاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1