کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پنجمین تحلیف ناتمام / مجید احمدی: اکثریت و اقلیت ظلم به مردم است / هدایت‌ امیری: 4 سال شورای پنجم 40 سال یاسوج را به عقب راند / احمدی‌کیش: ما سرباز ولایتیم

20 شهريور 1400 ساعت 13:50

قبل از ظهر امروز (شنبه 20 شهریور ماه 1400) فرمانداری شهرستان بویراحمد برای پنجمین بار از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج برای برگزاری مراسم تحلیف دعوت کرد که این جلسه هم نیمه تمام ماند.


قبل از ظهر امروز (شنبه 20 شهریور ماه 1400) فرمانداری شهرستان بویراحمد برای پنجمین بار از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج برای برگزاری مراسم تحلیف دعوت کرد که این جلسه هم نیمه تمام ماند.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز (شنبه 20 شهریور ماه 1400) فرمانداری شهرستان بویراحمد برای پنجمین بار از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج برای برگزاری مراسم تحلیف دعوت کرد که این جلسه هم نیمه تمام ماند.
     
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این جلسه با توصیه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، بر وحدت و همدلی منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه، تعامل وهمکاری بین اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج می‌باشد و با تعامل و همکاری می‌توان، بهتر کارها را انجام داد.
وی در ادامه به برخی از صحبت‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: مردم فهیم باید این را بدانند که بعضی در فضای مجازی به جای اینکه در راستای وحدت قلم بزنند، اهداف خودشان را دنبال می‌کنند. مردم رأی دادند و شماها را انتخاب کردند که از حق آنها دفاع کنید.
فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان اینکه 71 شهر مشکل مشابه شهر یاسوج داشتند که مشکل 60 شهر رفع شده، افزود: کار مردم نباید معطل بماند. کمیسیون‌های زیادی است که باید نماینده شورای اسلامی شهر یاسوج در آن حضور داشته باشند. دغدغه من، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آقای جمالی و نماینده محترم ولی فقیه این است که کار مردم روی زمین نماند.
فرماندار بویراحمد در ادامه گفت: اینکه عده‌ای در اقلیت باشند و عده‌ای در اکثریت و کار مردم را معطل بگذارند، این ظلم به مردم و خیانت است.
احمدی در ادامه به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر یاسوج توصیه کرد که یک نفر را به عنوان سرپرست شهرداری یاسوج انتخاب کنید تا تکلیف هفت عضو شورای اسلامی شهر مشخص شود تا بعد هفت عضو شورای شهر یاسوج در انتخاب شهردار تصمیم گیرنده باشند.
وی در ادامه از هدایت اله امیری تشکر کرد و گفت: از همراهی آقای امیری قدردانی می‌کنم که با وجودی که در اقلیت بودند در این جلسه حضور پیدا کرد.
فرماندار بویراحمد گفت: اگر تقابل باشد، خدمات رسانی خوب به مردم انجام نمی‌گیرد. باید با نگاه فراجناحی و فرا قومی به مسائل پرداخت. و این را بدانید که مردم و نهادهای نظارتی رصد می‌کنند.

هدایت امیری منتخب مردم شهر یاسوج در ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد شدید از شورای دوره پنجم، اظهار داشت: چهار سال شورای اسلامی دوره پنجم، 40 سال شهر یاسوج را به عقب راندند.
وی در ادامه گفت: گردن ما مقابل قانون از مو هم باریک‌تر است و بنده الان به توصیه نماینده محترم ولی فقیه، بزرگان دینی و سیاسی در اینجا حضور پیدا کردم.
    

فیلم) صحبت‌های پایانی فرماندار بویراحمد

منتخب مردم در شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه خواستار این شد که سه منتخب شورای اسلامی شهر یاسوج که در گروه اکثریت قرار دارند، هیئت رئیسه را خودشان انتخاب کند و سرپرستی را هم برای شهرداری یاسوج انتخاب کنند و اجازه بدهند بعد از اینکه تکلیف 7 عضو شورای اسلامی شهر یاسوج مشخص شد، شهردار یاسوج انتخاب شود.
فرشید احمدی کیش دیگر منتخب مردم در شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در شورای پنجم قانون را ملاک قرار دادیم و در دوره ششم هم قانون فصل الخطاب است و ما سربازان ولایت فقیه هستیم.

وی با کنایه گفت: منتخب مردم در شورای اسلامی شهر یاسوج باید منافع مردم را بر کار شخصی ترجیح دهد.
به گزارش کبنا، قبل از آغاز صحبت‌های فرشید احمدی کیش، هدایت امیری گفت: پرواز دارم باید به پرواز برسم و جلسه را ترک کرد.
به گزارش خبرنگار کبنا، در ادامه مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد با هدایت الله اکبری، فرشید احمدی کیش و ایمان جاودانه پشت درب بسته جلسه برگزار و سایرین را از جلسه بیرون کرد از محتویات جلسه هیچ اطلاعی در دست نیست.


کد مطلب: 438873

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/438873/پنجمین-تحلیف-ناتمام-مجید-احمدی-اکثریت-اقلیت-ظلم-مردم-هدایت-امیری-4-سال-شورای-پنجم-40-یاسوج-عقب-راند-احمدی-کیش-سرباز-ولایتیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1