کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نشست صمیمی سعید محمد با دانشجویان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد / کنایه سنگین یک دانشجو به تعدد ستادهای انتخاباتی رئیسی

19 خرداد 1400 ساعت 15:44

نشست صمیمی جمعی از نخبگان، دانشگاهیان، روحانیون و اقشار مختلف مردم با سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء در مسجد فاطمه الزهرا(س) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


نشست صمیمی جمعی از نخبگان، دانشگاهیان، روحانیون و اقشار مختلف مردم با سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء در مسجد فاطمه الزهرا(س) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( چهارشنبه 19 خرداد ماه 1400) نشست صمیمی جمعی از نخبگان علمی، دانشگاهیان و فعالین اجتماعی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با سعید محمد در مسجد فاطمه الزهرا (س) یاسوج برگزار شد.

سعید محمد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفت و او همانطوری که قولش را داده بود از سید ابراهیم رئیسی حمایت کرد. سعید محمد با حضور در استان‌های مختلف کشور در حمایت از سید ابراهیم رئیسی سخنرانی می‌کند. او عصر امروز قرار است که در تجمع حامیان «رئیسی» در پارک ولایت یاسوج سخنرانی کند.
وی در حال حاضر در مسجد فاطمه الزهرا(س) یاسوج با جمعی از دانشجویان، اساتید، نخبگان علمی و فرهنگی دیدار کرد.
در ابتدای این نشست محمدامین نکویی رئیس کمیته دانشجویان ستاد انتخاباتی رئیسی سخنرانی کرد و اظهار داشت: امروز دوران ثبات، شکوفایی و پیچ تاریخی انقلاب اسلامی هستیم و امروز برای اعتلای نظام اسلامی یک قدم مانده و آنهم تشکیل دولت اسلامی است.
وی افزود: برای اعتلای و پیشرفت نظام اسلامی به هوشمندترین و کارآمدترین دولت نیاز داریم. دولت مردمی، برای داشتن ایران قوی می‌خواهیم. ایران قوی مولفه های زیادی دارد. ایران قوی ضمن بهره بردن از نیروهای انقلابی و توانمند باید از اقتصاد پویا بهره ببرد.

و باید در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز موفق باشد. اقتصاد امروز مهمترین دغدغه مردم است.
سید علی مرام‌حق نماینده دانشجویان شهرستان گچساران در این نشست، اظهار داشت: ما قویاً معتقد هستیم که شرایط فعلی کشور نتیجه علمکرد دولت است.
وی در ادامه افزود: اگر هم‌فکران دولت فعلی فکر می‌کنند، نمی‌شود و نمی‌توانیم، ما می‌گوییم شما نمی‌توانید. اگر شما از روی ضعف ندای ناتوانی سر می‌دهید ما از روی علم می‌گوییم، می‌توانیم.
مرام‌حق افزود: ما به آن‌هایی که بدون برنامه و با ایجاد دوقطبی کاذب شعور مردم و جوانان را نادیده گرفته‌اند نه می‌گوییم.
این دانشجو در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، افزود: از کوچک شدن سفره‌ها به تنگ آمده‌ایم و مسئولان آینده باید معیشت و اشتغال را در اولویت کارش قرار بدهد.
وی با بیان اینکه انتخاب نکردن خود یک انتخاب است، اضافه کرد: ما می‌خواهیم با رأی دادن حق اصلاح را دنبال کنیم.
مرام‌حق افزود: امروز برای نه گفتن شاخص‌های زیادی داریم، یکی از این شاخص‌‌ها این است که با توهین، تهمت و تحقیر راه‌های عقلانیت بسته می‌شود.

این دانشجو گفت: ما به جهنم رفتن‌ها به شماها نه می‌گوییم. رئیسی تنها کسی بود که با وجود رأی نیاوردن در انتخابات 96 به وعده‌هایش در مبارزه با فساد و مردمی بودن عمل کرد و ما به این شخص آری می‌گوییم. به دولت مردمی ایران قوی آری می‌گوییم.
وی در پایان گفت: دغدغه مردم؛ معیشت و اشتغال است و آیت‌الله رئیسی این موضوعات را سرلوحه‌ی خود قرار داده‌ است.
دانشی نماینده دانشجویان شهرستان کهگیلویه نیز در این جلسه، با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه معادن و گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارد، اظهار داشت: آقای سعید محمد استان کهگیلویه و بویراحمد معدن استعدادهای تیمار نشده است.
وی افزود: شهر یاسوج پایتخت طبیعت نامگذاری شده که از صنعت گردشگری و طبیعت‌گری چیزی عاید سفره‌ی این مردم نشده است.
این دانشجو بیان کرد: «استان کهگیلویه و بویراحمد» در شاخص «رأی دادن» در کشور اول، اما در شاخص توسعه یافتگی در آخر جدول است.
او در ادامه گفت: شهید چمران می‌گویند: در مناطق جنگی اگر راه را گم کردید، ببینید دشمن کجا را می‌زند، آن‌جا جبهه‌ی خودی است. از روزی که آیت‌الله رئیسی قصد آمدن به عرصه‌ی انتخابات را کردند، رسانه‌های بیگانه و معاند شروع به تخریب سید انقلابی ما کردند. من یک رای «اولی» هستم و این برای من توفیق بزرگی خواهد بود که به حامی مستضعفین رأی دهم.
دانشی خاطر نشان کرد: وعده‌ی قرآن است که یک «مستضعف» حکومت و عدالت الهی را در زمین اجرا خواهد کرد و ما با وجود «آیت الله رئیسی»  به تحقق این وعده دلخوش شدیم.

یکی از دختران دانشجو نیز در این جلسه، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ منابع طبیعی بسیاری مانند؛ نفت، گاز، طبیعت بکر، گیاهان دارویی و... غنی است که در گیر و دار رقابت‌ها و رفاقت‌های سیاسی و منطقه‌ای و جناحی به این منابع توجهی نشد.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه در آمار طلاق، خودکشی و... در رتبه‌های اول کشور است.
او در ادامه گفت: یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود، تعدد ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی است و افراد، نان به نرخ روز خورهایی که می‌خواهند از این موقعیت سوء استفاده کنند و پیروزی احتمالی را نفع خود مصادره کنند و بگویند با حضور ما این‌ موفقیت میسر شد و باید مراقب چنین افرادی باشیم.
این دانشجو در ادامه از سعید محمد خواست که در خصوص هزینه‌های ستاد رئیسی شفاف سازی شود.


کد مطلب: 435291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/435291/نشست-صمیمی-سعید-محمد-دانشجویان-نخبگان-کهگیلویه-بویراحمد-کنایه-سنگین-یک-دانشجو-تعدد-ستادهای-انتخاباتی-رئیسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1