تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۴۳۲۵۸۸
در جمع خبرنگاران مطرح شد

خورشیدی‌آزاد دلایل عدم حمایتش را از هومان عسکری توضیح داد / آمدن عسکری و فولادی‌وندا سودی ندارد / تاجگردون همرزم و رفیق ما بود / محمدپور به ترک و لر نفع می‌رساند

۸
۱
خورشیدی‌آزاد دلایل عدم حمایتش را از هومان عسکری توضیح داد / آمدن عسکری و فولادی‌وندا سودی ندارد / تاجگردون همرزم و رفیق ما بود / محمدپور به ترک و لر نفع می‌رساند
کبنا ؛فعال سیاسی اصولگرا کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور آقای عسکری در انتخابات میاندوره 1400 مجلس شورای اسلامی هیچ سودی ندارد، آقای محمدپور کاندیدای اصلح است و می‌تواند به ترک و لر نفع برساند.
   
فیلم کامل صحبت‌های خورشیدی آزاد در جمع خبرنگاران

به گزارش کبنا از دوگنبدان، احمد خورشیدی‌آزاد، پدر داماد محمود احمدی‌نژاد، فعال سیاسی اصولگرا کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد که در انتخابات 98 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از هومان عسکری حمایت کرده بود، در انتخابات میاندوره 1400، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت از ریحان محمدپور حمایت و هنگام ثبت نام این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری گچساران حضور پیدا کرد و ریحان محمدپور ده‌بزرگ را همراهی می‌کرد. او در جمع خبرنگاران علت حمایتش را از محمدپور توضیح داد و اظهار داشت: بنا بر شرایط امروز جامعه، ریحان محمدپور ده‌بزرگ را کاندیدای اصلح می‌دانم. از آقای عسکری هم جدا نشده‌ایم، آقای محمدپور را اصلح می‌دانم.
وی افزود: فکر کنم در این دوره، آراء آقای محمدپور را بیشتر از عسکری می‌دانم. اگر انتخابات شرایط عادی داشته باشد، یک بحث داریم و اگر شرایط غیرعادی داشته باشد، و در رد و تأیید صلاحیت‌ها اتفاقاتی بیفتد، در این شرایط، رأی، آقای محمدپور را بالاتر می‌دانم.
این فعال سیاسی گفت: به نظر من در این دوره ردصلاحیت‌هایی داشته باشیم.
خورشیدی‌آزاد در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص علت حمایتش از آقای محمدپور با وجود حضور کاندیداهای قشقایی، اظهار داشت: من در دوره‌های مختلف از افراد مختلف حمایت کردم، من در این شهر، به قومیت نگاه نمی‌کنم، از آقای تاجگردون، نبی‌زاده، عسکری و فولادی‌وندا حمایت کردم، دو نفر از اینها ترک نبودند. برای من ترک و لر فرق نمی‌کند، الا شایستگی برای من مهم است. آقای محمدپور فردی شایسته و اصلح است.
وی گفت: آقای محمدپور گروه ندارد و محورش مردم است و این برای من مهم است، چون مردم را دارد، لذا بنده از او حمایت می‌کنم. بعد از 42 سال دو قطبی نگران کننده‌ای که در منطقه ما است، باید آن را کنار بگذاریم، و به حکومت این آقایان چپ و راست پایان داده شود. و گردش نخبگان صورت بگیرد. باید اجازه بدهیم، نیروهای جوان بیاید. و این جوانگرایی باید از کجا شروع شود. از همین انتخابات. 42 سال، آیا برای این آقایان کافی نیست؟ که کنار بروند و نخبگان بیایند. آیا هر کسی که به اینها رأی نداد، ضد انقلاب و کافر هستند.
خورشیدی‌آزای در ادامه دلایل عدم حمایتش را از کاندیدای قشقایی توضیح داد و گفت: من اعتقاد دارم، به ترک‌های قشقایی ظلم شده، اگر مقصر خودشان باشند، باید یقه کی را بگیریم؟ از 8 ماه پیش چند نفر از قشقایی‌ها برای حضور در انتخابات میاندوره اعلام آمادگی کرده بودند، با این شرایط، من چرا باید از کسی حمایت کنم که سودی ندارد. آن موقع که قشقایی‌ها یک کاندیدا فقط داشتند، خودم بودم، رأی نیاوردند، الان چند کاندیدا وارد میدان شده است؟ سودی ندارد. عسکری دوست نزدیک من هست و خواهد بود.
وی افزود: به آقای عسکری و فولادی‌وندا گفتم، وارد عرصه انتخابات نشوید، لذا آقای محمدپور فردی اصلح است که می‌تواند، منافع ترک و لر را فراهم کند. من از 8 ماه پیش از آقای عسکری خواسته‌ام به میدان نیاید، چون سودی ندارد. دور قبل از عسکری حمایت کردم و 8 هزار رأی بیشتر نیاورد. ایشان را هم نفی نمی‌کنیم.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: من فکر می‌کنم، آقای احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شرکت کند و تأیید صلاحیت او هم بستگی به شرایط دارد.
وی در ادامه گفت: آقای تاجگردون همرزم من بوده، دوست و رفیق ما بوده، سری قبل که اختلافاتی پیش آمد و من حرف‌های را زدم، آقای تاجگردون شروع کردند و من هم پاسخ دادم. من قول می‌دهم، هیچ جوابی ندهم. 100 درصد. ریحان محمدپور این را تأیید کرد.
خورشیدی در خصوص اینکه چرا از اصولگرایان سنتی مثل سیدقدرت حسینی، جعفری و هم طیفی‌های شما یعنی ترک‌های قشقایی گذر کرده‌اید و از ریحان محمدپور حمایت می‌کنید گفت: آدم‌ها بسته به شرایط روز تصمیمشان عوض می‌شود. مجتهد هم بنا به شرایط روز حکمش عوض می‌شود. بنابراین بر اساس منافعی که در شهرمان به دنبالش می‌گردیم در هر دوره از فردی حمایت می‌کنیم.
وی افزود: من اصولگرا به معنایی که وجود دارد نیستم، ولی از آقای تاجگردون محکم حمایت کردم، تحلیلم این بود که آقای تاجگردون به دولت نزدیک است و اگر نماینده شود می‌تواند به مردم خدمت کند و  زمانی که خودم هم آمدم به اقایان سیدقدرت و جعفری گفتم که من به دولت نزدیکم و می‌توانیم کمک کنم. وگرنه من روحیه‌ام کاندیداتوری نیست. ولی بعد از آن دوره اگر مرا بکشید دیگر برای انتخابات نمی‌آیم.
خورشیدی بیان کرد: حتی نسبت به عملکرد خودم هم اغماضی نمی‌کنم، کاندیداتوری روحیه خاصی می‌خواهد. مثلاً دور اول ما از آقای احمدی نژاد حمایت کردیم، دور دوم اینکار را نکردیم، انتقاد کردیم.
خورشیدی اظهار کرد: ما به دنبال واقعیت موضوع می‌گردیم. واقعیت موضوع زمانی روی آقای محمدپور است، زمانی روی سیدقدرت است، زمانی روی آقای جعفری است. مرحوم آقای نبی زاده انسان مؤمنی بود، زمانی که به تهران آمد، مجلس ششم مخالف ایشان بود، و می‌خواستند کاری کنند اعتبارنامه ایشان رد شود، من ایشان را پیش آقای محسن رضایی بردم.
وی افزود: درباره اعتبارنامه تاجگردون اگر یک نماینده پیدا کردید که بگوید احمد خورشیدی به من زنگ زده و گفته آقای تاجگردون را رد بکنید من دیگر هیچ ادعایی نمی‌کنم.
خورشیدی در پاسخ به اینکه چرا از تاجگردون حمایت نکردید؟ من حمایت نکردم. من کاره‌ای نبودم. نماینده‌ها تصمیم می‌گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فردین
Iran, Islamic Republic of
جمع کن .هر جا پول بهت میدن اونجا میری..
Iran, Islamic Republic of
ریحان محمدپور رای نداشت، حالا که خورشیدی ازش حمایت کرده که دیگه هیچ.
Iran, Islamic Republic of
مشکل آقایان عسکری و فولادی نیست !!!
مشکل خود شما هستید !!!

شما از هر کسی حمایت کنید ، بازنده خواهد شد !

شک نکنید!! اینبار از محمد پور حمایت میکنید، قطعا شکست خواهد خورد !!!
بابا لااقل یه کم فکر کن !
شما کاره ای نیستین که تعیین کننده باشید !!
بهتره فقط کار نظامی بکنید !
Iran, Islamic Republic of
ایا این داوطلبین نمایندگی گچساران برای خدمت بیشتر به مردم اینقدر تلاش میکنند اگر فقط کار برای مردمه مردم باید بروند و به انها اسرار کنند که این زحمتو به دوشش بگزارند و غالبا باید بگوید کس دیگری را برگزینید نه من را چون میخواهند زحمتی به دوشش بندازند ولی بر عکس شده انها به خونه های مردم میرن و برای رای التماس میکنند هیچ کدومشون فقط برای کار برای مردم نیست همه هم میدانند
Iran, Islamic Republic of
نون به نرخ روز خوردن را با رسم شكل ببينيد
رضا
Iran, Islamic Republic of
هر که را شما باهاش بودی بدبخته.
United States
باهر که بود بدبختش کرد احمدی نژاد سیدقدرت تاجگردون حالا نوبت محمدپوراست هرکه شکست راقبول دارد بره سمت خورشیدی
Iran, Islamic Republic of
مثل روز روشنه که خورشیدی دنبال منافعش هست و این بار رسیدن به مقصودش را از راه حمایت از محمد پور امتحان میکنه!!!
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
فایل های مرتبط
1