تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۴۳۰۰۷۶
با ارسال متنی مطرح شد

بیانیه اصلاح‌طلبان گچساران پیرامون عملکرد نمایندگان دولت در کهگیلویه و بویراحمد و انتصابات جدید

۱۷
۱
بیانیه اصلاح‌طلبان گچساران پیرامون عملکرد نمایندگان دولت در کهگیلویه و بویراحمد و انتصابات جدید
کبنا ؛شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران پیرامون عملکرد نمایندگان دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد و انتصابات جدید بیانیه صادر کرد.
به گزارش کبنا، در این بیانیه آمده است؛
در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی با تمام ملاحظات و درنگ‌هایی که برای آینده ایران و نظام داریم برخی اقدامات مسئولین و نمایندگان دولت در استان و خاصه شهرستان گچساران در تغییر و تودیع و معارفه‌های جدید را که گاهاً بیمورد و با تأسی از دولت انحرافی قبل و با همان شیوه انجام گرفته است ناامید کننده و موجب دلسردی مردم می دانیم.
در حالی که با توجه به نظرات و پیش بینی‌های دولت در جلسه استانداران و ابراز نگرانی از فضای سرد انتخابات و تاکید بر این که "هنوز فضای سیاسی و اجتماعی جامعه و افکار عمومی نسبت به انتخابات حساسیت و بازتاب و انعکاس خاصی را نشان نداده است" و ابراز نگرانی از این وضعیت، متاسفانه اقدامات استانداری و معاونت سیاسی استان در تغییر مسئولین بر نگرانی‌های می‌افزاید.
برای داشتن یک دولت مقتدر و کارآمد پشتوانه مردمی ضروری است و این مهم بدست نمی‌آید مگر بر شرکت گسترده مردم در انتخابات و یکی از انحاء بسیج افکار عمومی، فعالیت حزبی و حضور فعالین سیاسی و اجتماعی در صحنه است و با توجه به روند حذفی که مسئولین دولتی در پیش گرفته‌اند و عدم تعامل و مشورت با احزاب و فعالین مدنی و سیاسی و همچنین ستادهایی که به حمایت از آقای روحانی فعالیت داشته‌اند بدون تردید مشکلاتی را پیش خواهد آورد.
همان‌طور که برکشانندگان دولت انحرافی، امروز در برابر وجدان خودشان و در برابر ملت ما مسؤول‌اند (و اگر ذره‌ای شرم و حیا داشته باشند، شرمسار نیز هستند)، ما نیز در آینده مسؤول خواهیم بود لذا ضروری است که نمایندگان دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بر خویش بیش از این ناظر باشند و متوجه باشند که مشارکت مدنی بخشی از هویت سیاسی است و به این مهم عنایت داشته باشند که تغییرات و انتصابات جدید و بدون مطالعه و از روی لجاجت و بدون در نظر گرفتن موقعیت و زمان و مناسبات اجتماعی می‌تواند یکبار دیگر اشغالگران حقوق ملت را بر مسند نشاند.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران بدون آنکه حمایت و یا مخالفتی از مسئولین تغییر یافته و یا منتصبین جدید داشته باشد و یا قصد دفاع از کاندیدای خاصی را بنماید، اتفاقات اخیر در حوزه سیاسی و اجتماعی و تغییرات پیش آمده را موجب بروز اختلاف میان مردم و نیز مسئوین و همچنین اختلافات قومی و قبیله‌ای و مهمتر اختلاف میان شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌داند و عملکرد مسئولین در این ارتباط را اشتباه محاسباتی و عدم توجه به خواست بر حق مردم ارزیابی می‌کند.
در تصمیمات و عملکرد مسئولین نسبت میان حقوق و مسئولیت‌ها و تکالیف مدنی و شهروندی لحاظ نشده است و مسئولین امر به نوعی استبداد در رأی دارند بطوریکه احزاب و سیاسیون و فعاین انتخاباتی دکتر روحانی را نیز بحساب نیاورده و ظاهراً از مشورت گرفتن عاجزند و گویی چار اسبه می‌تازند تا این استان را رو به سقوط برند؛ ما نسبت به عواقب خطرناک این یکه تازی هشدار می‌دهیم و هر گونه اختلاف و نارضایتی بر اثر این انتصابات را متوجه اهل بیت وزارت کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌دانیم. که این خود مکری است که نباید از آن غافل شد.
أَفَأَمِنُوا مَکرَ اللَّهِ ۚ فَلَا یأْمَنُ مَکرَ اللَّهِ إِلَّا الْقَوْمُ الْخَاسِرُونَ
آیا از مکر خدا (یعنی آزمایش و مجازات خدا) غافل و ایمن گردیده‌اند؟ که از آن مکر و انتقام البته کسی غافل نشود مگر مردم زیانکار.
حضرت علی( علیه السلام) می‌فرماید: حتّی بر نیکوکاران این امّت از کیفر الهی ایمن مباش، زیرا خداوند می‌فرماید: «فَلا یأْمَنُ مَکرَ اللَّهِ إِلَّا الْقَوْمُ الْخاسِرُونَ».
در این "آبگینه شکستن" و دلسرد کردن مردم و ایجاد فضای نومیدی؛ از خود بپرسند چه کسی سود می‌برد؟ و چرا زمینه بروز خشم و خشونت و بی عدالتی را از روی غفلت ایجاد می‌کنند؟
بدانید که آخرالامر راوی و نویسنده‌ی اصلی این داستان تلخ مردم خواهند بود و آنان شکست و تلخکامی خود را برای نسل فردا مربوط به عملکرد مدیران امروز خواهند دانست و اختلافات و تفرقه و دوری همه از هم را و انزجار و نفرتی که پدید آمده است را به مسئولین ربط خواهند داد و روایت خواهند کرد.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران
6/11/99
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر این اصلاحات که نمی دانند کی اصلاح طلب میباشد .
فرماندار اصلاح طلب را غیر خودی می دانند وفقط به فکر منافع شخص مبانی
خواهشا با اجبار اصلاحات بازی نکنید
بفرمایید کاندیدای ما احساس خطر کرده
شورایی
Iran, Islamic Republic of
شورا 😃😃😃😃😃
ادب
Iran, Islamic Republic of
همشون 5 تا 6 نفرند شورای..... 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Iran, Islamic Republic of
شما چ کاره اید ک بخواید مخالفتی با عزل و نصب ها داشته باشید؟؟؟
تو را سنه نه؟؟؟؟
ب تو چ ک در مورد ما مردم اظهارنظر میکنی و تغییرات فرمانداران رو عبث میخونی؟؟؟
بختیار
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید این فصول طلبان وفرصت طلبان چهل سالهرو ،هم خودتان رامسخره کردید وهم ملتی و ملت اگاه تر از این جنگ زرگری اصلاح واصول است
محسن
Korea, Republic of
شما که نماینده مردم نیستید شما دشمنی هستید که منافع طلبید نه اصلاح طلب ..
ع
Iran, Islamic Republic of
عجب آدمایی هستین برین باباشماواسه خودتونم نمیتونین تصمیم درست بگیرن چه برسین به یه شهرخخخخ اصلاح طلبا
Iran, Islamic Republic of
خیانت استاندار نیست اول خیانتی بود که مردم خودشان به خودشان کردند وقتی نظام با یک اقلیتی ٨%موافقند که چند صباحی که هستند بخورند و بخوابند و بپاشند با ترفند و زیرکانه را میاورند تحمیل می کنند به مردم مگه انقلاب اسلامی این ٨% ما نه شعار بدیم که دشمنان داخلی و خارجی خوشحال بشن . تا آنوقت بتوانند در سازمانهای بین المللی درستش کنند
گچی
Iran, Islamic Republic of
شما چکاره اید نکند احساس خطر کردید؟
باشت
Iran, Islamic Republic of
شما چکاره هستین که نظر میدین؟باشت و گچساران از ظلم رها پیدا کرده از استاندار و معاون ایشون تشکر ویژه از طرف بنده سید حسین حسینی به عنوان یک اصلاح طلب به عمل می آورم.
جمال
Iran, Islamic Republic of
جناب شهروند عزیز اگر بیانیه درست خوانده باشی متوجه میشی
بحث شخص نیست یا قبلی اصلاح طلب بوده یا جدید اعتراض به عملکرد تیم دولت که خودشان را اصلاح طلب می دانند ولی هیچگونه مشورتی از نیروهای اصلاحات نمی گیرند
جبار
Iran, Islamic Republic of
دستتون درد نکنه با این بیانیه جالب و پر مفهوم
Iran, Islamic Republic of
درود بر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این بیانیه و احسنت بر شورای هماهنگی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر جریان اصیل اصلاحات شهرستان که بدون هیچ چشم داشتی به قدرت فقط پیگیر اصلاحات می باشند
Iran, Islamic Republic of
بگید منافعتون به خطر افتاده
آخییییی نماینده سابق ترسیدهههه
Iran, Islamic Republic of
اخ وبختتون از خواب غفلت پاشید کلمه اصول گرا و اصلاح طلب فقط یک وسیله ای شده برا ی اختلاس و چپاول پیش خودتون دیگه همه اگاهن ولی کاری از دست کسی ساخته نیست
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1