کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نارضایتی مردم از حفاری‌ها در سطح شهرهای کهگیلویه و بویراحمد / مقدم دست به دامن کلانتری شد / کدام ادارات کهگیلویه و بویراحمد هفته آینده تعطیل است؟

7 آذر 1399 ساعت 16:08

جلسه ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان برگزار شد که هنوز تکلیف معاونت عمرانی مشخص نشده است.


جلسه ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان برگزار شد که هنوز تکلیف معاونت عمرانی مشخص نشده است.
به گزارش کبنا، عصر امروز (جمعه 7 آبان ماه 99) جلسه ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان دولت به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد و هر کدام از مدیران عضو این ستاد نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه دادند.
شهردار یاسوج از حفاری دستگاه‌های خدمات رسان گلایه کرد و گفت: برخی از حفاری‌های سطح شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد زمان زیادی رها شده‌اند که نارضایتی مردم را در پیش دارد.
مقدم دست به دامن حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد تا تکلیف این حفاری‌ها را با تذکر به مدیران مربوطه روشن کند.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در شهرستان بویراحمد به طور میانگین 155 میلیمتر بارندگی داریم، اظهار داشت: شهرستان بویراحمد از کمبود ماشین آلات رنج می‌برد و ماشین آلات دستگاه‌های همانند راهداری و بنیاد مسکن در مناطق گرمسیری قرار دارند که انتظار می‌رود ماشین آلات در فصل زمستان به شهرستان بویراحمد برگردند.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه در ابتدا از رسانه‌ها قدردانی کرد و اظهار داشت: مدیران مناطق محروم همچون مارگون، سردسیری، پیچاپ و... را در اولویت قرار دهند. هنر مدیران این است که در شرایط سخت کارها را به خوبی انجام بدهد.
کلانتری بر لزوم همکاری رسانه‌ها برای عبور از بحران‌ها تاکید کرد و گفت: مدیران برای اطلاع مردم از وضعیت بحرانی از ظرفیت رسانه‌ها بهره ببرند.
وی افزود: آموزش شهروندان برای اینکه در دامن گازگرفتگی و سایر مصائب ناشی از فصل زمستان نیفتند، الزامی است. که ادارات مربوطه در این راستا نیز قدم بر دارند.

     https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427972-2.jpg

 کلانتری با اشاره به شیوع ویروس کرونا گریزی زد و گفت: نباید هیچ گونه تجمع در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.
وی اضافه کرد: مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌ها باید بازگشایی شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به صحبت‌های شهردار یاسوج در خصوص حفاری‌ها گریزی زد و گفت: نباید هیچ مجوزی در ایام فصل زمستان به دستگاهی داده شود و باید در یک جلسه‌ای تکلیف این حفاری‌ها روشن شود.
وی به تعطیلی ادارات در هفته آینده اشاره کرد و گفت: ادارات شهرهای قرمز بر اساس نظر مرکز تعطیل می‌باشد، اما دستگاه‌های خدمات رسان به هیچ وجه تعطیل نمی‌باشد. فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان همچون شرکت آب، برق و گاز نباید تعطیل باشد. خدمات رسانی به مردم به هیچ وجه تعطیل نمی‌شود.
وی افزود: بخش‌های اداری که ضرورت ندارد، تعطیل شود. دستورالعمل تعطیلی ادارات را به دستگاه‌های دولتی ارسال می‌کنیم.
 کلانتری گفت: لیست‌های کشیک دستگاه‌های خدمات رسان باید به استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارسال شود
 وی با تاکید بر اینکه باید ترددهای در سطح شهرها کاهش یابد، افزود: از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی می‌کنیم.

به گزارش کبنا، جمشید انصاری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در یک برنامه تلویزیونی گفت: «هفته بعد همه ادارات تعطيل هستند مگر آن عده‌ای که به تشخیص بالاترین مقام سازمان حضورشان ضروری است.»


کد مطلب: 427972

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/427972/نارضایتی-مردم-حفاری-ها-سطح-شهرهای-کهگیلویه-بویراحمد-مقدم-دست-دامن-کلانتری-کدام-ادارات-هفته-آینده-تعطیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1