تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۴۱
کد مطلب : ۴۲۷۱۸۷
بررسی‌ها نشان می‌دهد

حضور ساسان تاجگردون در باشت / تردیدهای زینل زاده و هومان عسکری ( + تصاویر)

۱۴
۱
حضور ساسان تاجگردون در باشت / تردیدهای زینل زاده و هومان عسکری ( + تصاویر)
کبنا ؛حضور ساسان تاجگردون در ( 13 آبان 99) همزمان با سالروز استکباری ستیزی و روز دانش آموز در منطقه باشت، بدون اینکه بازخورد اجتماعی داشته باشد، مورد توجه رسانه‌ها و سیاسیون قرار گرفت.
به گزارش کبنا، ساسان تاجگردون که با هماهنگی غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت وارد کارزار انتخاباتی شده است، امروز با همراهی برادر و تعدادی از هوادرانش به در منطقه باشت حاضر شد. او گویا برای قرائت فاتحه به باشت رفته بود.
ساسان تاجگردون در منزل یکی از سیاسیون و هوادارانش با تعدادی از مردم باشت دیدار کرد. حضور او در باشت خیلی مورد استقبال قرار نگرفت. این اولین حضور غیررسمی ساسان تاجگردون در باشت است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427187-1.jpg
حضور ساسان تاجگردون در باشت

تاجگردونی‌ها با گذاشتن کلیپ‌های متعددی در اینستاگرام و فضای مجازی به دنبال این هستند که ساسان تاجگردون را همان غلامرضا تاجگردون معرفی کنند و راه ساسان را راه حاج غلام بدانند. کلیپ‌های «خدمت ادامه دارد...» اینستاگرام را پُر کرده است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427187-2.jpg
تبلیغات اینستاگرامی هواداران ساسان تاجگردون
 
تحلیل متفاوتی در باره انتخابات میاندوره گچساران و باشت ارائه داده‌اند. علیرغم نامه جمعی از گچسارانی‌ها که عمدتاً از خانواده شهدا بودند. دیگر گروه‌های سیاسی از ساسان تاجگردون به طور رسمی استقبالی نشان نداده اند. اصلاح طلبانی که از حاج غلام نگران بودند. گویا این نگرانی را هنوز دارند. اصلاح طلبان تاکنون هیچ واکنشی به اعلام کاندیداتوری ساسان نکرده‌اند. آنها باورشان نسبت به ساسان تاجگردون همان باوری است که به غلامرضا تاجگردون دارند. حاج غلام در تصمیمات کلی استان و گچساران و باشت خیلی بهایی به اصلاح طلبان نمی‌گذاشت. نمونه بارز بی‌تفاوتی تاجگردون به اصلاح طلبان و ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آوردن احمدی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد بود. تاجگردون گفت که با هماهنگ سید باقر، احمدی را به استان آورده، اما اصلاح طلبان به ویژه اصلاح طلبان بویراحمد این موضوع را نپذیرفتند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427188-1.jpg
حضور ساسان تاجگردون در منزل یکی از هوادارانش

سفر ساسان تاجگردون هر چند به طور رسمی نبود، اما بازخورد اجتماعی هم نداشت. سفرش در حد دیدن چند نفر لیدر سیاسی به اتمام رسید. بیشتر رسانه‌ها و اکشن‌های مجازی بار تبلیغات ساسان تاجگردون را به دوش می‌کشند و فضا را شلوغ می‌کند.
بر خلاف هفته‌های گذشته که تب انتخابات میاندوره 1400 گچساران بالا بود، این روزها با سردی هوا، داغی انتخابات فروکش کرده و این احتمال وجود دارد که فعلاًها تنور انتخابات داغ نشود.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427188-3.jpg
حضور ساسان تاجگردون در منزل یکی از هوادارانش

غلامرضا تاجگردون نقشه‌های زیادی برای گرم کردن تنور انتخابات دارد. پیش‌بینی می‌شود که او سریعاً با انتشار ناگفته‌های در باره اعتبارنامه‌اش و دو دوره نمایندگی‌ خود فضا را تحت تأثیر قرار دهد. حاج غلام حتماً به کمک ساسان می‌آید. به نظر نمی‌آید حاج رحیمی دل و دماغی برای تبلیغات داشته باشد. او البته گفته بود که شرایط شیوع کرونا را درک می‌کند و  بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:
 

استراتژی «غلامرضا تاجگردون» و هراس «سید قدرت حسینی» / سید قدرت حسینی: تاجگردون تمامیت‌خواه است، به «محمد قائم» فرصت کاندیداتوری را نمی‌دهد / اصلاح‌طلبان شجاعت رقابت با تاجگردون را ندارند

ساسان تاجگردون کاندیدای انتخابات میاندوره مجلس گچساران و باشت می‌شود

نظر ساسان تاجگردون در باره اجماع هواداران و اصلاح‌طلبان گچساران و باشت و رد اعتبار نامه «حاج غلام» / گفته‌های آقای حسینی برای خودش ارزش دارد؛ بنده به تشخیص خودم ورود کردم / قطعاً «حاج غلام» بدون اشتباه نیست / در آینده تصمیم عقلایی تری خواهیم گرفت

هماورد دو باره تاجگردون و سید قدرت در میاندوره / فراخوان تاجگردون برای یارانش


اولین بیانیه رسمی عبدالرحیم رحیمی کاندیدای انتخابات میاندوره گچساران و باشت / با خرد جمعی، دوری از خودخواهی و تک روی عمل می‌کنیم / عده‌ای منفعت طلب، کورکورانه مانع ورود تاجگردون به مجلس شدند

عبدالرحیم رحیمی: تابع خرد جمعی هستم /تابع پست اینستاگرامی آقای تاجگردون هستم / به دلیل اختلافات فرزندان کهگیلویه و بویراحمد تخریب می‌شوند / سید قدرت حسینی در رد اعتبار نامه تاجگردون بدنام شده است / نظر «حاج رحیمی» در باره دعوای سید قدرت و تاجگردون/ این حرف آقای حسینی در باره تاجگردون را قبول ندارم

سید قدرت حسینی کمی از شدت تبلیغاتش کاسته، مصاحبه او در باره کاندیداتوری ساسان تاجگردون و حاج رحیمی واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت. سید قدرت می‌گفت که تاجگردون خط موروثی را تعقیب می‌کند و او معتقد است که تاجگردون به غیر از خانواده‌اش کس دیگری را در انتخابات میاندوره 1400 حمایت نمی‌کند. ریحان محمدپور که اتفاقاً با سید قدرت حسینی هم ولایتی محسوب می‌شود، آراء مشترک قومی زیادی با او دارد. محمدپور گفته که «برای هیچ کس زیبنده نمی‌بینم چه برسد برای خودم که بخواهم به نفع کسی کنار بروم. و از لحاظ جریان سیاسی عضو جریان خاصی هم نیستم که بخواهم به نفع جریانی کنار بروم. البته همه جریان‌ها عزیز و محترمند و ضمن احترام به همه‌ی جریانها، وارد انتخابات می‌شوم، نیازی نمی‌بینم که به نفع کسی کناربروم، و اگر کسی هم خواست به نفع من کنار برود اگر سودمند به حال مردم و دیارم باشد می‌پذیرم.» محمدپور جوان، دارای تجربه کافی و در تهران شناخته شده است. حرف‌های برای گفتن دارد.
حاج رحیمی هم گفته که اگر انتخاب کاندیدای نهایی اصلاح طلبان بر اساس خردجمعی باشد نه تکرویی، تمکین می‌کنم.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427187-3.jpg
جلسه علیمراد جعفری، سید محمد موحد و ستار هدایت خواه با محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران
 
علیمراد جعفری فعلاً راهش را می‌رود، فعالیت تیم رسانه‌ای او روز به روز تقویت می‌شود. آنها عکس‌ها و فیلم‌های دوره نمایندگی جعفری را مرتب در دید عموم می‌گذارند. زینل زاده و هومان عسکری کاملاً سکوت اختیار کرده‌اند. به نظر می‌آید، این دو با تردیدهای زیادی روبرو هستند. و نگران از آینده سیاسی مانع اظهار نظر آنها شده، به نظر می‌رسد انشقاق در بین اصولگرایان بیش از گذشته شده است. غلامرضا پاکدل تنها راه پیروزی اصولگرایان را حمایت از حسینی می‌داند. قشقایی‌ها مردد هستند. احمد خورشیدی بر خلاف اسفند 98، کم حرف شده، قشقایی‌ها هنوز نقش پررنگی در انتخابات خواهند داشت.
رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی نزدیک به هر کدام از کاندیدا رقابتشان را تشدید بخشیده‌اند. کل کل‌ها و بگو مگوها در گروه‌های واتس آپی گاهی اوقات به اوج خود می‌رسد.

استراتژی «غلامرضا تاجگردون» و هراس «سید قدرت حسینی» /  سید قدرت حسینی: تاجگردون تمامیت‌خواه است، به «محمد قائم» فرصت کاندیداتوری را نمی‌دهد / اصلاح‌طلبان شجاعت رقابت با تاجگردون را ندارند

رسانه‌های نزدیک به تاجگردون سعی دارند، بیشتر میدان‌داری کنند، آنها انتخابات پیش رو را نه و آری به تأیید اعتبار نامه تاجگردون قلمداد می‌کنند و می‌نویسند باید پرونده کسانی را که علیه فرزندان گچساران پرونده سازی می‌کنند، بست. آنها تصمیم دارند که بر آراءشان در اسفند 98، مهر تأیید بزنند.
شرایط کرونا اجازه نمی‌دهد که واکنش‌های اجتماعی به کاندیداها نمایان شود. این شرایط یکسانی برای همه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متاسفم سی مردمی که کور کورانه به هر طرف که بهشون بگن میدون یه کمی تعقل و مقداری هم تفکر خودت تصمیم بگیر
بهزادی
Iran, Islamic Republic of
شانس با اقای جعفری میباشد به این دلیل که بعضی از سیاسیون اصلاح طلب واصولگرایان به این نتیجه رسیدن تنها کاندیدی که بتواند حوزه گچساران وباشت را ارام وبه سرانجام وچون اقای جعفری همسو با مجلس میباشد پس بهترین گزینه اقای چعفری میباشد
بهزادی
Iran, Islamic Republic of
شانس با اقای جعفری میباشد به این دلیل که بعضی از سیاسیون اصلاح طلب واصولگرایان به این نتیجه رسیدن تنها کاندیدی که بتواند حوزه گچساران وباشت را ارام وبه سرانجام وچون اقای جعفری همسو با مجلس میباشد پس بهترین گزینه اقای چعفری میباشد
Iran, Islamic Republic of
ایگل خو ۲۰ تا وانیبون
99
Iran, Islamic Republic of
ساسان تاجگردون سي سال اخير کجا بوده؟
چرا يک باره گچساران براش مهم شده؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما ک دیگه ن یارشیم ن طرفدارش اینای پیشش نشستن یا بچشون رفته سر کار یا ی نفعی بردن
البته اون اقای ک پرونده سازیم برای تاجگردون کرد جای نداره پیش ما
جوات
Iran, Islamic Republic of
حاج ریحان محمد پور فقط
تاجگردون محترم است ولی ...
حسینی بازنده
رضا دولتیار
Iran, Islamic Republic of
حسینی بد میبازه
تاجگردون لیاقت داره
احمدیان
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد پور شخصی پر نفوذ و داری اخلاق بسیار مردمی
ان شاالله بحقش برسه
Iran, Islamic Republic of
مختار زمان بنظرم بازم زمین میخوری انصراف بده
دانیال بابکان
Iran, Islamic Republic of
درود برتاجگردون
سی قدرت یادت اییم کاری کردی جوابش چنه
کابختی
Iran, Islamic Republic of
هاراه مشخص همان راه .................
علی
Iran, Islamic Republic of
من ای شرایط کرونا استقبال و یو بیشتر
تازه مردم انگیزه برای رای دادن ندارند
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد پور پیروز انتخابات
با احترام ب تاجگردون
سید قدرت بکش کنار ک ده بسته
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1