کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جمعی از فعالین اجتماعی شهرستان گچساران اعلام کردند؛

درخواست از پرویز یزدان‌پناه؛ لطفاً گچساران را دریابید / وضعیت شبکه بهداشت و درمان ما را یاد تسویه حساب زنگ آخر کلاس‌ می‌اندازد

11 آبان 1399 ساعت 19:15

وضعیت شبکه بهداشت و درمان گچساران یادمان را به درگیری‌های دوران دبستان و راهنمایی و ارجاع تسویه حساب به زنگ تفریح و زنگ آخر می‌اندازد.


روزانه شیوع ویروس کرونا در شهرستان گچساران گسترش بیشتری پیدا می‌کند و آمار مبتلایان این بیماری رو به افزایش است، وضعیت به گونه‌ای جلو رفته که احد جمالی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از سلامت مردم از مدیریت شبکه بهداشت و درمان انتقاد می‌کند و خطاب به پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اظهار داشت: « چرا شهرستانی که این تعداد بیمارستان دارد باید چنین وضعیتی داشته باشد؟ حتماً جای کار اشکال دارد که بهداشت و درمان این شهرستان نتوانسته اوضاع را کنترل کند باید در مورد این مدیریت تجدید نظر شود. حتماً خود شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که وضعیت مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران ضعیف است پس به نظر می‌رسد تغییر مدیریتی در این شهرستان ضروری است. آقای یزدانپپاه رودربایستی نداشته باشید اعلام کنید کسانی را که به وظایف خود عمل نمی‌کنند.»

بیشتر بخوانید:

آدرس غلط ندهید، جمالی به درستی انتقاد می‌کند / ضعف در شبکه بهداشت گچساران محرز است+ نظر کاربران


دانشگاه علوم پزشکی باید شفاف با مردم صحبت کنند / آمارهای دندان‌ اره‌ای / انتقاد جمالی از مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران / لزوم تغییر مدیریت شبکه بهداشت گچساران

واکنش جمالی به خبر اورژانس هوایی گچساران؛ روی حرف‌مان ایستاده‌ایم، مدیر ضعیف باید برود ( فیلم )

جمعی از فعالین اجتماعی شهرستان گچساران در تماسی که با این پایگاه خبری داشته‌اند نیز از مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران گلایه می‌کنند و متن زیر را در اختیار این پایگاه خبری دادند.
آنها در این متن خطاب به پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نوشته‌اند که «گوشه‌ای از فرمان حضرت علی به مالک اشتر نخعی: ای مالک، بدان که تو را به بلادی فرستاده‌ام که پیش از تو دولت‌ها دیده، برخی دادگر و برخی سمتگر و مردم در کارهای تو به همان چشم می‌نگرند که تو در کارهای والیان پیش از خود می‌نگری و در باره تو همان گویند که تو در باره آنها میگویی و نیکو کاران را از آنچه خداوند درباره انها بر زبان مردم جاری ساخته، توان شناخت.»
 آنها نیز در پیام خود آورده‌اند؛ «جناب آقای دکتر یزدان پناه حضرت عالی به عنوان حافظ جان و سلامت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، لطفاً به داد مردم بی پناه گچساران برسید. آنچه امروز دغدغه همه پزشکان، کادر درمان و خانواده‌ها در سر تا سر جهان است، مبارزه با ویروس منحوس کروناست. بستن تمام منافذ، باز هم کار را برای مبارزه سهل نکرده است. اما آنچه علت نگارش این متن شده است، وضعیت ضعیف مدیریت شبکه بهداشت درمان گچساران است. افرادی که شبانه در یک کافه دنج و در دورهمی ها به صرف کباب و فست فود مشغول است، نمی‌تواند و نباید در خط مقدم مبارزه بماند. امروز تصمیمات حوزه درمان در گچساران حول مبارزه با کرونا نیست و صرفاً یک شوی تبلیغاتی با چاشنی فرافکنی مجازی است. اینجا اساساً اولویت، مبارزه با کرونا نیست.
تصمیمات از مکانی نامعلوم و البته قابل تصور گرفته و ابلاغ می‌شود و مدیریت خام و ناپخته و سطحی فعلی، صرفاً عمل کننده است.

تصمیمات نه بر اساس منطق است و نه علم و آنچه هویداست جریانی دشنه به دست و تیفوسی در حال قمه کشی رسانه‌ای و مجازی در دفاع از خروجی‌های سست و سطحی مدیریت اسمی شبکه بهداشت و درمان گچساران هستند.
 وضعیت شبکه بهداشت و درمان گچساران یادمان را به درگیری‌های دوران دبستان و راهنمایی و ارجاع تسویه حساب به زنگ تفریح و زنگ آخر می‌اندازد.
ویروس مدیریت ضعیف درمان، بدون تردید از ویروس کرونا کشنده‌تر است.
مدیریتی که حتی از امحاء زباله‌های عفونی‌اش عاجز است محکوم به برخوردهای قانونی است، نه شایسته احترام و ابقاء.
بی صبرانه در انتظار تصمیمی عاجل می‌مانیم و امیدواریم و همه پا در رکاب یک مدیر قوی، کار کشته و نفوذ ناپذیر می‌مانیم.


کد مطلب: 427095

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/427095/درخواست-پرویز-یزدان-پناه-لطفا-گچساران-دریابید-وضعیت-شبکه-بهداشت-درمان-یاد-تسویه-حساب-زنگ-آخر-کلاس-می-اندازد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1