کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی می‌کند

ماجرای اعتصاب کارگر شرکت نفت گچساران / در خواست تاجگردون از صیدالی ( + فیلم )

19 مهر 1399 ساعت 23:24

یکی از کارگران شرکت نفت و گاز گچساران که مشخص نیست طبق کدام ضوابط و قوانین در این شرکت به کار گرفته شده است، دست به اعتصاب زده و خواستار بازگشتش به روابط عمومی شرکت نفت شده است.


یکی از کارگران شرکت نفت و گاز گچساران که مشخص نیست طبق کدام ضوابط و قوانین در این شرکت به کار گرفته شده است، دست به اعتصاب زده و خواستار بازگشتش به روابط عمومی شرکت نفت شده است.
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون نماینده سابق مردم شهرستان‌های گچساران و باشت
در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیلمی به اعتصاب یکی از کارکنان شرکت نفت و گاز واکنش نشان داد و نوشت: «برادر ارجمند جناب مهندس صیدالی مدیر عامل محترم نفت و گاز گچساران، نمی‌دانم اصل موضوع ایشان چیست ولی میدانم مدت‌هاست معترض است. شاید بشود در قالب مقررات تا حدودی کارش انجام شود. به رسم انسانیت و اینکه شاید درشان مدیریت محترم نفت و شهرستان با فرهنگ گچساران نباشد لطفاً ترتیب اقدام در شأن نفت گچساران به عمل آورید. ممنون»
    

فیلمی که تاجگردون پیرامون کارمند شرکت نفت منتشر کرد
بنا بر این گزارش، یکی از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اخیراً دست به اعتصاب زده و با به تمایش گذاشتن لوح تقدیرهایش و عکس سردار رشید اسلام شهید سلیمانی گفته، تا حکم بازگشت من برای روابط عمومی زده نشود، و حقوق و مزایای من پرداخت نشود، اعتصابش داده داد.
   
توضیحات کارمند شرکت نفت در باره اعتصابش
چند سئوال اینجا مطرح می‌شود؛
اولاً) شرکت نفت و گاز گچساران برای افکار عمومی اصل موضوع را توضیح دهد.
دوماً) مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران بر اساس کدام ماده قانونی حکم او را لغو کرده‌اند.
سوماً) مسئولان شرکت نفت اگر می‌خواهند به حرف غلامرضا تاجگردون تن بدهند، بر اساس کدام ماده قانونی می‌خواهند، این کار را انجام بدهند.
چهارماً) اگر مسئولان شرکت نفت حکم این کارمند ( رضا شایسته طوف خیمه) را بر خلاف آئین‌نامه و قوانین لغو کرده‌اند، الان باید جوابگو باشند و ورود دیوان عدالت اداری و بازرسی استان ضروری به نظر می‌رسد.
پنجماً) اگر هم طبق قانون حکم وی لغو شده، الان بر اساس کدام قانون می‌خواهند، حکم برای او صادر کنند.
ششما) پایه‌گذاری همچنین بدعت‌های نادرست در جامعه در دراز مدت لطمه به ساحت مقدس نظام اسلامی وارد می‌کند که در این شرایط بهتر است که مسئولان امنیتی، ناظر و قضایی تدابیر بهتری بیندیشند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426425-3.jpg

 


کد مطلب: 426425

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/426425/ماجرای-اعتصاب-کارگر-شرکت-نفت-گچساران-خواست-تاجگردون-صیدالی-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1