کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در صفحه اینستاگرام نوشته شد

گزارشی که معترضین اعتبار نامه منتخب مردم گچساران می‌دادند / ماجرای آش نذری شب عاشورا از زبان تاجگردون / منظور تاجگردون چه کسی است؟

8 شهريور 1399 ساعت 21:50

غلامرضا تاجگردون نماینده سابق مردم گچساران و باشت در باره نذری شب عاشورا مطلبی در اینستاگرام گذاشت و نوشت: در فرایند اعتبار نامه من برخی می‌گفتند که تاجگردون دروغ می‌گوید در خانه پدری‌اش روضه امام حسین (ع) برگزار می‌شد. والله این جماعتی که من باهاشون روبه رو بودم از صد تا کرونا هم بدتر بودند. بگذریم بهش گفتم اونکه باهاش اومده بود. آخوند نیست ریشش بلند و مثل آخونداست و فامیلش فلانی.


غلامرضا تاجگردون نماینده سابق مردم گچساران و باشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «حدود صد سال آنطور که شنیدم از پدر بزرگ تا پدر و بعد از او در منزل ما نذری حلیم بود و از نیمه‌های شب عاشورا آماده عزاداران حسینی بودیم. این کرونای لعنتی چی بود که این نعمت را از همه گرفت. اگر چه در حد اداء انجام خواهد شد ولی بیداری شب عاشورا کنار دیگ حلیم و بهم زدن دیگ توسط اونایی که یکسال نیت می‌کردند تا در این شب نیتشون را اداء کنند. مزه دیگری داشت و دارد.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424949-2.jpg

گزارشی که معترضین اعتبار نامه تاجگردون می‌دادند

یادم رفت بگم، امسال معترضین به اعتبارنامه من جوری صحبت و گزارش می‌دادند که گویا خانواده ما اصلاً مسلمان و شیعه نیست. وقتی گفتم ده‌ها سال قبل از انقلاب در منزل پدری ما روضه حسین بود و یاد حسین (ع) می‌گفتند، گفتند؛ دروغ می‌گوید. یادمه بچه بودیم و قبل از انقلاب مرحوم متقی کاشانی امام جمعه فقید شهرمان در منزل ما روضه می‌خواند. رئیس کمیسیون تحقیق می‌گفت آقای فلانی اومده پیش من و آقای دیگری که ریشش خاص بود و بلند و به نظر میومد آخوند است ولی لباس نپوشیده بود باهاش اومده بود. طرف که باهاش اومده بود می‌گفت اینایی که تاج گردون میگه ما روضه داشتیم و ادعای مسلمانی می‌کنند. کلاً دروغ میگه. حتی بهم گفت اصلاً غلام و احمد از دو مادر هستند و همه اینها را دروغ میگه. والله این جماعتی که من باهاشون روبه رو بودم از صد تا کرونا هم بدتر بودند. بگذریم بهش گفتم اونکه باهاش اومده بود. آخوند نیست، ریشش بلند و مثل آخوند است و فامیلش فلانی نبود؟ گفت چرا همين فاميلي بود.


کد مطلب: 424949

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/424949/گزارشی-معترضین-اعتبار-نامه-منتخب-مردم-گچساران-می-دادند-ماجرای-آش-نذری-شب-عاشورا-زبان-تاجگردون-منظور-کسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1