تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۲۴۶۵۰
غفلت معاون وزیر بهداشت و درمان یا بی‌توجهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی؛

شهری که جا ماند؛ لیکک

۳
۳
شهری که جا ماند؛ لیکک
کبنا ؛متن ارسالی: بهمئی؛ شهرستانی وسیع که بار بهداشتی آن را بنا به شرایط جغرافیایی_فرهنگی و عدم دسترسی مستقیم به راههای استان، عموماً بار بیماران اورژانسی یا بستری این حوزه سالهاست که به دوش شهر بهبهان و شهرستان‌های خوزستان سوار است.
روز گذشته معاون مدیریت و توسعه انسانی وزارت بهداشت به همراه نماینده کهگیلویه بزرگ در بازدید از طرح‌های بهداشتی شهرستان‌های لنده و چرام سرکشی و نظارت می‌کنند و وعده‌هایی به همین منظور رد و بدل می‌کنند. اما آنچه مجهول است اگر معاون محترم وزیر دکتر تقوی نژاد در مأموریت کاری به سر می‌برد و نه سرزنی فامیلی چرا به پروژه‌ی بیمارستان شهرستان بهمئی که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد هیچ نظارتی نداشته و همچنان مردم بهمئی باید جرئه آبی که به آنان رسیده را در کنار خود واگذارند و با هزینه‌های هنگفت در حال تردد به شهرهای خوزستان از بهبهان تا رامهرمز باشند تا مرکز بهداشت بهمئی همان مرکز بهداشت روستایی بماند؟!
مگر کمتر از پنج درصد از یک پروژه بسیار مهم و حیاتی چه مبلغ و زمانی می‌برد که آن را نیز باید وارد بازیهای سیاسی ذبح و نادیده بگیرند؟ گناه مردم ما چیست که مابقی پیشرفت پروژه به نگاه مسئولین ملی و استانی بسته است اما در اوج بی توجهی چنین از حق و حقوق بهمئی همیشه محروم می‌گذرند؟
مگر لیکک بهمئی جزئی از شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه بزرگ نیست یا نماینده دلی در گرو بهمئی ندارد و معاون وزیر اصلاً اطلاعی از پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان بهمئی ندارد؟
چرا در چنین وضعیت حساسی و درست هنگامی که یکی از مسئولان همشهری در سطح ملی پای به شهرستان‌های محروم ما می‌گذارد چنین پروژه‌های مهمی به ایشان یادآوری نمی‌شود؟
آیا باز هم بعد مسافت و جدایی بهمئی از کهگیلویه و خستگی این دو عزیز از یاد و توجه عزیزان افتاده‌ایم؟
هر چند به گذشته نه چندان دور و گفته‌ی نماینده‌ی اسبق کهگیلویه آقای بزرگواری رجوع کنیم که معتقد بود وزرای دولت روحانی باید با آمپول و سرم جابجا شوند اما «تقوی نژاد» جوان را امیدواریم توجیهی منطقی برای غفلت از بهمئی محروم داشته باشد هر چند بی توجهی بیشتر به رئیس شبکه بهداشت شهرستان بهمئی و نماینده محترم کهگیلویه بزرگ برمی گردد.
امید آن را داریم فریاد ما را در قالب کلمات و فارغ از هر نگاه سیاسی و قومیتی مسئولین و نماینده محترم کهگیلویه بشنوند تا هر چه سریعتر پروژه بیمارستان شهر بهمئی که یک قدمی بهره برداری است، به اتمام رسیده و مردم شهرستان بهمئی از خدماتی که هم اکنون و با توجه به شرایط حساس کرونایی که از نان شب واجب‌تر است، به نحو شایسته بهره مند شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

موسی رحیمی
Iran, Islamic Republic of
من فکر کنم مردم بهمئی بدون هیچگونه خواسته ای و دید باز به منتخبین رأی میدهند چرا که قشر فرهنگی شهرستان بهمئی با هیاهو و تبلیغات منفی عملاً مردم ما را به صندوقهای رای می‌کشانند و هیچگونه بازدهی از سوی نمایندگان و مسؤلین استان برای این شهرستان محروم نداره .خدا کنه یه مسؤل دلسوز مثل آقای احمدی‌نژاد بیاد و از نزدیک مشکلات ما را ببینه .خداوند کمک کنه ما یه روزی از این استان کهگیلویه و بویراحمد.
امید
Iran, Islamic Republic of
حقتون همینه مردم....احتمالا از قلم افتاده اید
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتی فرماندار یک منطقه هیچگاه هیچ تقاضایی مطرح نمی کند؟ تا بدینوسیله مسولین عزیز را از خود دل چرکین نکند و ماندگار باشد! وقتی شما مردم میروید و نمانیده ای را انتخاب می کنید که از شما تنفر دارد بهتر از این نمی شود!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1