کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نظر فرزند تاجگردون در باره رد اعتبار نامه پدرش + واکنش کاربران

25 مرداد 1399 ساعت 10:20

محمدرضا تاجگردون فرزند غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خاطره‌ای از موضوع اعتبار نامه تاجگردون تعریف کرد.


محمدرضا تاجگردون فرزند غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خاطره‌ای از موضوع اعتبار نامه تاجگردون تعریف کرد.
به گزارش کبنا، او در متن کوتاهی نوشت: «در زمان بررسی اعتبار نامه داستانی تعریف کردن که شنیدنش خالی از لطف نیست.
 روزی چند تن از نماینده‌ها که به ایشون معترض بودن و یکی از دلایل اعتراضشون این بود که گفتن چطور می‌شود که شما راحت می‌توانید پروژه‌های شهر اجرا کنید و مصوبشونو بگیرید و ما نمی‌تونیم... و این برابری در جامعه نیست.
    ایشون جمله‌ای گفتن:
    "هَلْ یسْتَوی الذینَ یعْلَمُونَ والذینَ لَا یعْلَمُونَ"
    "آیا برابرند کسانی که می‌دانند و کسانی که نمی‌دانند"
    برای همین است که شما نماینده ده درصدی مردم هستین و من...
    و ایران است که تنها و تنهاتر می‌شود.»

کاربران به این مطلب واکنش‌های متعددی نشان دادند.
یکی از کاربران نوشت: درود برشرفت مرد. کاش یکی مثل تاجگردون حامی کل ایران می‌شد ومرحم زخم مردومی که اینا خونشوکردن توشیشه قطره قطره میخورن. کاری ندارن مردوم قشرضعیف چطور بایدازپس هزینهای زندگیشون بربیان بااینهمه گرونی ساعتی مدیرومدبری نیست... یکی هم مثل دکتر که گچساران و حومش رو آبادکرد بدردکارشون نمی‌خورد باید حذفش می‌کردن باتهمت وافطرا میخان کسی بره جای اون که پول نفت این شهررو براحتی بزاره توجیب مفت خورها. بهرحال خدا خودش بدادمون برسه فقط هرج ومرج وگرونی باعث چه مصیبتهایی که نمیشه
کاربر دیگری هم نوشت: فکر نکنم دیگه استان بعد تاجگردون همچین نماینده قدرتمندی به خودش ببینه. بنده یاسوجیم و اقای تاجگردونو از نزدیک ندیدم و هیچ کاری هم به شخصه برای بنده انجام نداده ولی دیدم که برای شهر و استانش چقد فعالیت کرده و حتی اینقد غیرت داشته که برای استانهای لر نشینم فعالیت می‌کرده ایشون فراتر از یک نماینده بودن.. ومایع افتخار لرهاست.
فرد دیگری نوشت: تاجگردون شخصیتی کاریزما است. نه چهر ای پوپولیستی.... به قول جامعه شناسی سیاسی، جهانی فکر می‌کرد و بومی عمل می‌کرد.... راز رمز موفقیتش: کاردان، دقیق، عشق خدمت به مردم، شجاع. هوشیار و.... انگیزه و..... این گونه افراد حذف شدنی نیستند. انشاء اله دوباره خواهدآمد. چون آمده بود که بماند وخدمتش پایان ندارد. جایگاه فرق ندارد. مردان بزرگ این چنینی اومدنشان در هردوره بزرگترازقبل ظاهر می‌شوند... افراد کوردل مخالف پیشرفت منطقه ومریض بدانند که لکه ننگ وشرمساری برای آنها تاهمیشه باقی خواهدماند
کاربری هم نوشت: بهترین شرایط برا خود حاج غلام ایجاد شد که باری از روی دوشش برداشتند و با فراغ بال فکر می‌کند که آینده چه گامی بزرگتر از قبل بردارد اما متضرر واقعی این داستان اول مردم گچساران و باشت و دوم استان ک.ب خواهد بود و این در آینده خود را نشان خواهد داد.
فردی دیگری نوشت: بدون شک اتفاق بدی نیفتاده است...همیشه بهترین لحظات پس از توقف های به ظاهر دردناک رقم میخوره..... طلوع
کاربری اینگونه آورد که ظلم پايدار نيست حق الناس رو سياهشون ميكنه / اندكى صبر سحر نزديك هست.


کد مطلب: 424400

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/424400/نظر-فرزند-تاجگردون-باره-رد-اعتبار-نامه-پدرش-واکنش-کاربران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1