تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۴۱۰۶۹۸
در همایش هم‌اندیشی و هم‌دلی اقوام در گچساران مطرح شد

خرمدل: استخدامی‌های بدون شایستگی موجب رنجش جامعه شده است / کلانتری: اگر سند شش دانگ دنیا را برای من بزنند، از رأی مردم پاسداری می‌کنم

۵
۰
خرمدل: استخدامی‌های بدون شایستگی موجب رنجش جامعه شده است /  کلانتری: اگر سند شش دانگ دنیا را برای من بزنند، از رأی مردم پاسداری می‌کنم
کبنا ؛همایش هم اندیشی و همدلی اقوام شهرستان گچساران با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشـت، فرمانداران گچساران و باشت، رئیس دادگستری گچساران، فرمانده سپاه گچساران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی و دیگر مدعوین برگزار شد.
 در این نشست که امروز (یکشنبه 10 تیرماه 98) در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد، سرتیپ دوم پاسدار حمیدخرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کشور ما دارای اقوام مختلفی است که در کنار هم به زندگی می‌پردازند، اظهار کرد: آنچه موجب انسجام ما شده، ملیت و اسلامیت ماست.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همه ما دغدغه اتحاد و همدلی را داریم و باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
 وی با طرح پرسشی که آیا انتخاب مسوولان ما در ادارات بر اساس شایستگی یا بر اساس حزب و طایفه است، گفت: زمانی موفق می‌شویم به بلوغ فکری برسیم که استخدام‌ها بر اساس شایستگی انجام گیرد امروز آنچه که موجب رنجش در جامعه شده وجود استخدامی‌ها بدون شایستگی است.
 خرمدل ادامه داد: روزی که به این استان آمدیم به خود من مشاوره می‌دادند اگر فرمانده‌ای از بویراحمد گرمسیر انتخاب کردید معاونت او را از سردسیر بگذار تعجب کردم این کجای مدیریت است.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: این استان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است و نباید اگر تسهیلاتی تخصیص داده می‌شود تنها به طایفه خاص داده شود.
 خرمدل اذعان کرد: تا زمانی که نتوانیم بر اساس شایستگی حرکت کنیم نمی‌توانیم موفق باشیم.
 وی با اشاره به انبوهی از نامه در جلوی نماینده گچساران گفت: جلوی نماینده شما انبوهی از نامه است که هیچ ارتباطی با وظیفه نماینده ندارد و وظیفه مدیریتی است.
خرمدل با بیان اینکه چرا نباید از ظرفیت‌های موجود خوب استفاده کنیم، ادامه داد: علی‌رغم انتقادهایی که به برگزاری همایش از بیرون بود اما کار خوبی صورت گرفته و این جلسات باید شکل آن تغییر کند و این کار عملیاتی شود.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این استان، استان با سوادی است و نباید شأن جلسه به این بزرگی تقلیل به انتخابات پیدا کند.
 خرمدل ادامه داد: استاندار و فرمانداران باید تمام تلاششان این باشد که انتصاب‌ها بر اساس شایسته سالاری باشد نه قومیت.
 وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم شعار همدلی بدهیم اما به گونه‌ای دیگر عمل کنیم چرا که مردم ما عاقل و فهیم هستند.
 خرمدل افزود: ما به عنوان مجموعه سپاه در کنار همه هستیم و خادم مردم هستیم و همه ظرفیت ما در خدمت شما است اما معتقدیم تنها راه موفقیت این استان همدلی عملیاتی است.
 در این نشست علی خوانپایه فرماندار گچساران همچنین با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: خوشحالیم امروز میزبان شخصیت‌های مهم کشوری و شهرستانی هستیم.
 وی با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای تنوع قومی است و این اقوام دارای مشترکات بسیاری هستند، گفت: یکی از مشترکات این اقوام زبان آنهاست و دیگری یک دست شیعه بودن است.
 فرماندار گچساران ادامه داد: همانگونه که می‌دانید مشکلات اقتصادی در سال‌های اخیر به سبب تحریم‌های دشمن مشکلاتی را به وجود آورده و در این برهه از زمان مردم ما نیاز به همدلی بیشتری دارند.
 فرماندار گچساران عنوان کرد: نگاهی به گام دوم انقلاب، مشارکت مردم و وجود سرمایه اجتماعی ضروری است.
 بالاترین مقام اجرایی شهرستان با بیان اینکه امنیت، رفاه و آسایش در گرو همدلی دولت و ملت خواهد بود، خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم قطعاً تصمیمات بهتری برای آینده گرفته خواهد شد.
 در ادامه حبیب زارعی پور نماینده معتمدین نیز با اشاره به عنوان این همایش گفت: وحدت و همدلی یکی از نیازهای جامعه بشریت بوده و هست.
 وی با اشاره به نامگذاری سال در سال 1394 به سال همدلی گفت: این نامگذاری و شعار سال نشان از درایت رهبری بوده است.
 زارعی‌پور ادامه داد: همه ما باید در قبال شهرمان احساس مسؤولیت کنیم و برای پیشرفت و آبادانی شهرمان یاری کنیم.
 نماینده معتدمین ابراز کرد: باید از پتانسیل‌هایی که داریم استفاده برده و به دنبال ایجاد همدلی و وحدت باشیم.
 زارعی‌پور گفت: وجود شخصیتی بزرگ هم چون نماینده ولی فقیه استان؛ نماینده مردم شهرستان؛ نخبگان می‌تواند در این راه به ما کمک کند.
 وی بیان کرد: معتمدین و بزرگان باید با همکاری با نیروی انتظامی و مسؤولان شهری از بروز هرگونه درگیری طایفه‌ای جلوگیری نمایند تا بتوانیم امنیت را در جامعه به وجود آوریم.
 زارعی پور اذعان کرد: همه می‌دانیم هیچ نماینده و مسوولی نمی‌تواند با وجود درگیری و ناآرامی در شهر و یا جامعه موفق باشد.
 توهین و دودستگی ممنوع
 نماینده معتدمین ادامه داد: مردم ما در دوران دفاع مقدس با وحدت و همدلی از آن دوران عبور کردند و امروز نیز مردم ما در شرایط تحریم باید با ایجاد همدلی و وحدت به دنبال آرامش در جامعه باشند.
 زارعی‌پور ادامه داد: اما خطاب به سیاسیون شهرم از اصولگرا و اصلاح طلب مردم این شهر در تمام این دوران سنگ تمام گذاشته‌اند اما خواص عزیز و آنهایی که این روزها تبلیغات زودرس راه انداخته‌اید بیایید از توهین و دو دستگی و افترا پرهیز کنیم.
  وی با بیان اینکه بهتر است در این برهه با بصیرت عمل کنیم، خاطرنشان کرد: کاندیداها سعی کنند تبلیغات بر اساس شئونات اسلامی باشد و فراموش نشود هدف از انتخابات حفظ انقلاب است.
  زارعی پور افزود: امیدواریم دوستان حفظ وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 در ادامه این نشست حسین کریمیان یکی دیگر از نمایندگان معتمدین گفت: خدای بزرگ را شاکریم که توانستیم در راستای گام دوم انقلاب بتوانیم حرکت کنیم.
 کریمیان ادامه داد: در گام دوم انقلاب با نقش همدلی، مشارکت و معتمدین نقش ویژه‌ای بر عهده دارند.
 وی با بیان اینکه متاسفانه از ظرفیت معتمدین آن‌گونه که باید در بحث مشارکت صورت نگرفته است، گفت: اگر امروز پهپاد پیشرفته جهان را به زیر می‌کشند به همت شما مردم و حمایت از رهبری است.
 کریمیان ابراز کرد: اگر مردم با وجود همه مشکلات به صحنه می‌آیند این را باید قدر دانست.
 وی با بیان اینکه هم‌اندیشی و همدلی را نباید فقط در همایش‌ها خلاصه کنیم، گفت: در گام دوم انقلاب با مشارکت مردمی و استفاده از شایسته سالاری می‌توان به آینده کمک کرد.
 این نماینده معتمد با بیان اینکه امیدواریم نمایندگان و مسؤولان همه سلایق را در نظر بگیرند، گفت: در این سال‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته و امید است این قطار توسعه به راه خود ادامه دهد.
 کریمیان عنوان کرد: باید بدانیم که در این شرایط مسوولان ما وحدت و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 در ادامه این نشست مالک اخلاصی یکی دیگر از نماینده معتمدین گچساران گفت: همه می‌دانیم انقلاب اسلامی با حمایت‌های مردمی به پیروزی رسید.
 وی ادامه داد: همه می‌دانیم در دوران دفاع مقدس نقش اصلی را مردم با وحدت و همدلی بر عهده داشتند.
 اخلاصی با اشاره به تبلیغات زودهنگام انتخابات در شهرستان گچساران گفت: در این برهه حساس وظیفه همه ما حفظ انسجام و وحدت است.
 وی ادامه داد: هر فرد باید منافع انقلاب و نظام را بر منافع شخصی و حزبی خود ترجیح دهد.
 اخلاصی با بیان اینکه کاندیداهای احتمالی باید بدانند که نبایستی بر خلاف قانون عمل کنند و به جای ایجاد تفرقه بین مردم فقط برنامه‌های خود را ارائه دهد، خاطرنشان کرد: مسوولان در این وضعیت کنونی برای کمک هر چه بیشتر باید در انتخابات بی طرف باشند و امانت دار خوبی باشند.
  همچنین در این نشست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به جرات باید بگویم که نشست مهمی است و خوشحالیم در این جمع آحاد مردم حضور یافته‌ایم، اظهار کرد: در استانی هستیم که دارای ظرفیت‌های بالایی است اما ملاک هر شخص تقوا است و اصل موضوع همین است که این همه امکانات اگر این ظرفیتها و نیروها همدل و هم‌زبان باشند خیلی با موفقیت فاصله ندارد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما باید تکلیف خودمان را با خودمان روشن کنیم و اگر بخواهیم قرآنی زندگی کنیم باید تقوا را پیشه کنیم.
وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و به عنوان استاندار می‌گویم با همین منابع در این استان می‌توانیم بهتر از اکنون باشیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیری در کشور است.
 کلانتری ادامه داد: در همین شهرستان گچساران و باشت و دیگر شهرستان‌ها منابع خوبی وجود دارد و ظرفیت‌های گردشگری این استان در کشور واقعاً کم نظیر است لیکن گاهی اوقات محدودیتهای مصنوعی و خلاف حق مانع اجرای حق می‌شود که در این زمینه بزرگان باید کمک کنند.
وی ابراز کرد: بزرگان این همایش جایگاه برتری دارند و می‌توانند این همدلی و همزبانی را در جامعه ایجاد کنند و ما مسوولان باید توجه داشته باشیم و ریل را بد تغییر ندهیم چرا که مردم در همه عرصه‌ها پیشگام هستند.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: در همین گچساران مجموعه‌ای از اقوام زندگی می‌کنند و تنها ترک و لر نیستند بلکه دیگر اقوام کرد و عرب و غیره نیز در این شهرستان ساکن هستند و باید همه ظرفیت‌ها را در این شهر دید.
 وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات پروسه‌ای دارد که در زمان خودش انجام می‌گیرد و امروز اعلام می‌کنم اجازه نخواهم داد یک رأی به نفع قوم و حزبی جابجا شود.
  کلانتری ادامه داد: رأی مردم هم چون ناموس ما است و مطمئن می‌گویم تصمیم گیرنده اصلی مردم هستند و این را با اطمینان خاطر بیان می‌کنم اگر سند شش دانگ همه دنیا را به نام من بزنند از رأی مردم پاسداری خواهم کرد.
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امام راحل بیان داشتند که میزان رأی ملت است و ما پاسدار این رأی مردم هستیم و تصمیم با رأی مردم است و ما به دنبال مشارکت حداکثری و حضور همه مردم در انتخابات هستیم.
  وی ادامه داد: امانت دار رأی مردم خواهیم بود و کاملاً همه مجریان و دست اندارکاران انتخابات در بی طرفی انتخابات انجام وظیفه خواهند کرد و مردم هر تصمیمی بگیرند ما تابع تصمیم مردم خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مجید
Iran, Islamic Republic of
به نظرم فقط سردار خرمدل حرف دل مردم رو زد.باقی فقط شعار نمایشی و الفاظ تکراری همیشگی دادند.
مراسخون
Iran, Islamic Republic of
سردار محترم دلتون بسوزه برای مردم .تحقیق کن گ. چند نفر از بستگان نوراباد تا گچساران و باشت را مشغول کار کرده میگن امار200 نفر به بالاست .فردی هست که منطقه ما خوب شناخته شده است و کارهای خطرناک
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار، همین الان نشون بدبد که با تخلف و متخلف برخورد می کنید. جای دوری هم نمیخواد برید، از معاونین و فرماندارانتون شروع کنید. مطمئن باشید با کنار گذاشتن همین ها، انتخابات و مدیریت اداری تقریبا سالم تری خواهید داشت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
کلانتری: اگر سند شش دانگ دنیا را برای من بزنند، از رأی مردم پاسداری می‌کنم.
بیو درستش کن پ معلوم باید یه چی به اسمت بزنن تا از زای مردم پاسداری کنی!
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز سپاه پاسداران که یک نهاد ارزشی وارزشمند است شده بود. اگر جلوی آن روند را گرفتی نشان دادی که دیگه آن نگاه. مرد عملی و واقعا پاسدری انقلابی پیرو آرمانهای امام رهبری وشهدایی اگر همان روند ادامه داشت پس شعاری انچه که لطمه به این مملکت زد وسست کرد شعار بودن عمل بود چون سپاه نباید مصادره بشود به نفع گروه یا طیف متا سفانه کوچکتر در منطفه وطایفه خاصی اگر بررسی شود در این چند سال اخیر گزینش ها به سمت وسوی منطقه خاصی بود در بخش خدمات رسانی سهمیه جواز اسلحه وتوزیع فشنگ سهمیه ای انصافا یک تحقیقی انجام بده سهمیه فشنگ مردم سر از بازار آزاد در میاره جلوی درب ورودی. به مردم میشه این مردم ولی نعمت اند
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1