کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بر اساس اطلاعات رسیده و برای حضور در انتخابات یازدهم مجلس؛

فرشاد نگین تاجی کاندیدای مجلس آینده می‌شود / به زودی می‌آیند

11 خرداد 1398 ساعت 10:06

راه توسعه، عمران و آبادانی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با حضور افراد علمی، دانشگاهی و جوان برای همیشه باز خواهد بود و به بن بست هم نمی‌رسد. کسان دیگری هم در راه هستند که به زودی می‌آیند...


تنور انتخابات در شهرستان‌های بویراحمد و دنا گرم شده و روز به روز آتش این رقابت بزرگ سیاسی شعله می‌گیرد. اگر چه زلف سیاست به اقتصاد گره خورده و قاعدتاً شرایط اقتصادی بر مشارکت‌های سیاسی تأثیر خود را خواهد گذاشت. اما در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبرهای زیادی از حضور چهره‌های متفاوت به عنوان کاندیدای انتخابات در رقابت مجلس آینده شنیده می‌شود.
بعد از اعلام آمادگی کریم فرخیانی از ایل بزرگ تامرادی که با واکنش‌های زیادی روبرو شد و تعبیرهای هم در مورد این اقدام صورت گرفت. اما به نظر می‌رسد، دود نارضایتی از عملکرد غلام محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا از ایل سترگ تیرتاجی بلنده شده است و بعضی از چهره‌های علمی این ایل تصمیم گرفته‌اند که در انتخابات آینده مجلس حضور پیدا کنند. اگر چه هنوز کسی از ایل بزرگ تیر تاجی رسماً برای حضور در انتخابات آینده مجلس اعلام آمادگی نکرده است، اما شنیده می‌شود که «فرشاد نگین تاجی» منتخب اول شورای اسلامی شهر یاسوج که خود از حلقه های نزدیک به غلام محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا می‌باشد، بنا دارد که در انتخابات آینده مجلس با وی که هم طایفه‌ای او هست، رقابت کند. پیش از او، محمد رحیم دهراب همچنین قصدی را داشت که نهایتاً از حضور در انتخابات آینده مجلس انصراف داد، هر چند که هنوز خیلی‌ها از جضور او در انتخابات سخن به میان می‌آورند.
«نگین تاجی» دارای مدرک دکترا در رشته شهرسازی و معماری، و جوان است، حضورش در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی نشان داد که او از ظرفیت‌ها و محبوبیت‌های بالایی در بین نسل جوان، تحصیل کرده و دانشگاهی برخوردار است و می تواند به عنوان یک رقیب جدی در انتخابات پیش رو برای هم ایلی خود باشد. راه توسعه، عمران و آبادانی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با حضور افراد علمی، دانشگاهی و جوان برای همیشه باز خواهد بود و به بن بست هم نمی‌رسد.
کسان دیگری هم در راه هستند که به زودی می‌آیند...
به گزارش کبنا، داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس از فردا ۱۱ خرداد به مدت شش روز فرصت دارند که از مسئولیت های خود برای حضور در این رقابت بزرگ سیاسی استعفا بدهند.
 


کد مطلب: 410034

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/410034/فرشاد-نگین-تاجی-کاندیدای-مجلس-آینده-می-شود-زودی-می-آیند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1