تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۹۷۵۳
متن ارسالی:

سخنی دردمندانه با حضرت آیت الله رئیسی

سیدعلی عباس محدث
۴۹
۹
سخنی دردمندانه با حضرت آیت الله رئیسی
کبنا ؛متن ارسالی-سیدعلی عباس محدث:
ریاست محترم قوه قضائیه
مدت‌ها بود که علیرغم درایت و عدالت نگری قضات محترم کشورمان، کسی را که زندگی و جان خود را فدای اجرای عدالت کند، نداشتیم. وقتی حرف از توسعه همه جانبه می‌زنیم، وقتی داعیه حکومت جهانی داریم و وقتی قرار هست در بین کشورهای اسلامی که فقط اسمی از اسلام را دارند، نشان اقتدار و اعتدال را داشته باشیم، و اگر بخواهیم نمادی از حکومت عادلانه منجی عالم بشریت را داشته باشیم، مدیریت بخش‌های مختلف کشوری و استانی دستگاه قضا را به آدم‌های فاضل، فرهیخته، شجاع، مدبر و عادل واگذار کنید. این خواستگاه ملت ایران و رهبرجهان اسلام امام خمینی (ره) برای تبیین نظام اسلامی بود که قضات وابسته و دست نشانده را از مسند عدالت نگری به زیر آورند و آغازگر حکومت عادلانه مستضعفین باشند. تأکید بر مستضعفین به این خاطر بود که در روح این واژه‌ی به ظاهره علیل و ضعیف و وامانده، مستعمره، بی عدالتی، نابرابری، تضییع حقوق شهروندی و بی انصافی قضات وجود دارد. ولی آغار انقلاب اسلامی بر این باور بود که جایگاه امام علی (ع) را به خردمندترین آدمهایی از جنس انصاف، ایمان، دانش و شجاعت بدهند تا در هنگام قضاوت، امتیازهایی از قبیل نژاد، قومیت، طبقه‌ی اجتماعی، جناح سیاسی، وابستگی در حکومت و حاکمیت زمینه‌ای برای عدول از واقعیت نشوند.
سالهای گذشت و حوادث متعدد را در جای جای مملکت تجربه کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مملکت قاضی شجاع و عادل می‌خواهد. اینکه رسیدگی برای احقاق حقی به طول می‌انجامد شاید ریشه در دانش قضات داشته باشد ولی اینکه صدای ظالمی را بلند بشنویم یعنی قاضی شجاع نداریم. اینکه آراء صادره به نفع محکوم علیه و به مصداق جایگاهش تغییر می‌کند به عدم تهذیب نفس قاضی بر می‌گردد ولی اینکه قاضی نمی‌تواند خود را در مقابل سفارشات بیمه کند و متخلفین جرأت عرض اندام می‌کنند به فقرِ شجاعت در قضات بر می‌گردد. اینکه رشوه و زیر میزی و معامله و تهاتر با قضات صورت می‌گیرد به ضعف ایمان و فَشَل شدن ساختار دستگاه قضا بر می‌گردد ولی اینکه متخلف و متهم جرأت می‌کنند به قاضی پیشنهاد رشوه بدهند و او را تطمیع می‌کنند و تهدیدش می‌کنند یعنی که قاضی از شجاعت به دور است.
هرچه دامنه عدالت کوتاه‌تر باشد، قلمرو ظالم، متخلف و هنجار شکنان بیشتر شده و مبارزه با این قوم، سخت‌تر و ناممکن خواهد شد. هرچه از عدالت نگری و انصاف مداری در قضات کمتر شود، بی اعتمادی مردم و قانون گریزی متخلفین، بیشتر و بیشتر خواهد شد. چنانچه علم قاضی به مصلحت گروه و تبار و کیان و نژاد و جریان، رأی صادر نماید، شجاعت و بلاغت و فصاحت و عدالت از دستگاه قضا دور خواهد شد. وقتی چشم قاضی به اشاره‌ی ابروی حاکم باشد، زبان مظلوم چاره‌ای جز سکوت ندارد. هرگاه تدبیر قاضی به مصلحت قدرتمندان باشد، گره مشکلات مردم در پاچه خواری و برده بودن و ریاکاری و دین گریزی وا می‌شود.
این‌ها از آسیب‌هایی است که یه ذره‌شان هم برای ملت ما آسیب است و خدای ناکرده، مملکت را از آرمانهایش دور می‌کند. مردی از جنس اقتدار و شجاعت علی (ع) آغاز گر این نهضت بود و حالا هم مرادی از تبار سالار شهیدان داریم که خود و زندگی‌شان را وقف شرافت و شجاعت حاکمان و قضات کرده‌اند. هزاران جوان و نوجوان بی گناه و پاره تن این ملت را فدای این انقلاب کردیم تا حکام و قضات شجاع و منصف داشته باشیم. هزاران جانباز و آزاده و ایثارگر داریم که همه بخشی از وجودشان را برای دفاع از عدالت و انصاف حاکم و قاضی‌مان داده‌اند. میلیون‌ها خانواده نیازمند و بی بضاعت به امید انصاف حاکم و عدالت قاضی سر بر بالین می‌گذارند که حقی از آنها در خفا و آشکار ضایع نخواهد شد.
حضرت آیت الله رئیسی؛
مردم استان کهگیلویه وبویراحمد، مصداق عدالت را در وجود روحانی شجاع و فاضل دیارمان می‌بینند که بر مسند دستگاه قضایی استان، اخبار درایت و هوشمندیش به دنیا مخابره شده است. در روزهایی که مردم استان و بلکه کشورمان، کلیپ سخنرانی مقتدرانه‌اش مبنی بر افشاگری علیه تیم‌های فساد اقتصادی و همچنین صدور آراء مدیران متخلف را منتشر می‌کردند، هر کس به هر طریقی که ممکن بود خوشحالی و موج شعف و نشاط خود را ابراز می‌کرد و اعلام حمایت می‌نمود. آیا وقتی مردم بی ادعای استان ما خواهان راهپیمایی در دفاع از رئیس دستگاه قضایی استان هستند، لازم نبود که مدیران ارشد استانی و نمایندگان ملت در مجالس مختلف کشوری، از این مدیر انقلابی و سالم تمام قد دفاع کنند و بر ماندنش اصرار نمایند؟ آیا همینکه در این استان کوچک، اقتدار نظام را در برخورد با فساد اداری و مالی نشان داد تا مردمی که در حکومت ستم شاهی تماماً در تیر رس بلا و ستم خوانین و حکومت پهلوی بودند، دوباره سایه شوم طبقه برتر و خوی خان زادگی را احساس نکنند، شرم آور نیست که دستانی آلوده و تجمیع افکاری منفعت طلبانه، نه تنها مانع اجرای حکم مدییران متخلف باشند بلکه پیگیر عزل رئیس دستگاه قضایی استان بشوند؟
آیا مردمی که هر روز، در جای جای خیابانها و کوچه‌های شهر و روستای خود، تمثال مبارک شهدایی ر ا می‌بینند که برای امروز، عدالت می‌خواستند و شجاعت و شرافت قضات در برابر نابرابریها و بی عدالتها را خواستار بودند، شایسته چنین قاضی فاضل و فرهیخته‌ای نیستند؟ آیا فردی چون حاج آقای مزارعی که خود از جنس خانوادة شهدا می‌باشد و در تراز مدیران قضایی اصلح کشور هستند، نباید در کنار این مردم باشند؟ آیا عده‌ای خواص- در هر لباس و منصب و موقعیتی که باشند- می‌بایست حق این ملت را که ماندگاری حاج آقای مزارعی است تا بتوانند در سایه امنیت قضایی و اجرای به حق عدالت اجتماعی و حقوقی زندگی آرامی داشته باشند، به میل و صلاح خود تضییع کنند؟ آیا برازنده این ملت است مدیرانی که محکومیت قطعی‌شان صادر شده است، بر مسند خود ابقاء باشند و عده‌ای از کارگزاران استان، به دنبال عزل قاضی عادل استانمان باشند؟ داستان ابو هرمه (مأمور بازار اهواز) در زمان خلافت امیرالمؤمنین را شنیده‌اید. هنگامی که امیر مومنان علی علیه السلام از خیانت ابن هَرمَه (مأمور بازار اهواز) اطلاع پیدا کرد، به رفاعه (حاکم اهواز) نوشت: وقتی که نامه‌ام به دستت رسید، فوراً ابن هرمه را از مسئولیت بازار عزل کن، به خاطر حقوق مردم، او را زندانی کن و همه را از این کار با خبر نما تا اگر شکایتی دارند، بگویند. این حکم را به همه کارمندان زیر دستت، گزارش کن تا نظر مرا بدانند. در این کار، نسبت به ابن هرمه نباید غفلت و کوتاهی شود و الاّ نزد خدا هلاک خواهی شد و من هم به بدترین وجه تو را از کار برکنار می‌کنم، و تو را به خدا پناه می‌دهم از این که در این کار، کوتاهی کنی.
و یا در عهدنامه مالک اشتر نسبت به کارگزاران خائن چنین دستور می‌دهند: «...اگر یکی از آنان دست به خیانت زد و گزارش بازرسان تو هم آن خیانت را تأیید کردند، به همین مقدار گواهی قناعت کرده، او را با تازیانه کیفر کن، و آنچه را که از اموال در اختیار دارد از او باز پس گیر، سپس او را خوار دار و خیانت کار بشمار و قلاده بدنامی به گردنش بیفکن.»
نتیجه تصویری برای مزارعی رئیس کل دادگستری
جناب آقای رئیسی؛
متأسفانه در استان ما هم فسادها محرز شد و هم آراء محکم صادر گردید و به اندازه کافی و بیش از آن، مردم و رئیس دستگاه قضایی استان تاوان دادند ولی هیچ محکومی عزل نشد، هیچ مفسدی برکنار نشد، هیچ متهمی شلاق نخورد و حکمش اجرا نشد، و از همه بدتر، آن کس که متهم به فساد بود، ارتقاء پیدا کرد و اقتدار یافت. دست‌هایی از منفعت طلبان و بلکه قدرت طلبان استان نیز علیه ایشان به استمداد، نزد مدیران قضایی کشور آمدند که‌ای بسا دست عدالت را کوتاه کنند و حق را از این مردم بگیرند. مصدق این گفته‌ام، بیانات رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و از نمایندگان استان در جلسة کمیسیون اقتصادی استان با حضور اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بود که به صراحت گفتند که به آقای (مزارعی) تماس گرفتم و گفتم که در تهران به مبلغ 1000 میلیارد اختلاس نمی‌گویند آن وقت شما سرمایه گزاری با 10 شغل را به اتهام برداشت 100 میلیارد مختلس می‌گوید؟ آبرویش را برده‌اید.
حضرت آیت الله رئیسی؛
اگر نیاز به جمع آوری پارچه نوشته هست که مردم آماده‌اند. اگر به راهپیمایی و تجمعات حمایتی مردم نیاز هست که این آمادگی وجود دارد. اگر به حضور در تهران و تجمعات مردمی است که مردم آماده هستند. فقط بفرمائید برای اینکه جای مظلوم و ظالم عوض نشود باید چکار کنیم؟ اگر قرار هست عده‌ای خواص منفعت طلب و فرصت سوز برای مردم بینوا و تنگدست تصمیم نگیرند و شما به مردم اعتماد کنید و به فرموده مولا علی (ع) تمکین نمائید، باید چکار بشود؟
شما می دانید که افراد سرشناس متخلفی هم بودند که آوازة نامشان باعث نمی‌شد علی (ع) آنان را مصون از تعقیب بدانند. به عنوان مثال نجاشی شاعر، که دارای موقیعت اجتماعی و فرهنگی رفیعی بود و اشعار و قصایدش در تقویت روحیه سپاه امیرمؤمنان (ع) در نبرد صفین بسیار مؤثر بود. او درماه مبارک رمضان مرتکب شرب خمر شده بود و حضرت بر او اجرای حکم کرد و از سرزنش دیگران باکی نداشت. سرانجام وی به سبب قتل عمد، از ترس عدالت علی (ع) به معاویه پیوست. همه این‌ها نشان می‌دهد که حضرت علی (ع) معتقد بودند ناهنجاریهای برخی از کارگزاران سبب می‌شود مردم نسبت به دولتمردان و حاکمان بدبین شده، و اعتمادشان را به آنان از دست بدهند و مسلم است که بی اعتمادی مردم نسبت عنوان عنصر تهدیدکننده حکومت به شمار می‌آید. ولذا از سر حسن نیت و خیرخواهی که مصلحت مردم و نظام و پایداری این مردم سختکوش و محروم می‌باشد از حضرتعالی انتظار داریم که قاطعانه، ضمن ابقاء رئیس محترم دادگستری استان حضرت حجت الاسلام و المسلمن حاج آقای مزارعی، از ایشان حمایت نموده و همچنین اجرای حکم مدیران متخلف استان و نیز دستور رسیدگی آنی به پرونده‌های مدیران متخلف در بازرسی و دیوان محاسبات استان را به شخصه پیگیری نمائید.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
United States
ای خدا هر که در این استان بی در و پیکر کارش به خوبی انجام بده جابه جاش میکنند ویه نفر که خودش شریک دزد ورفیق قافله است مدیر میشود امیدواریم که جناب ایت الا رییسی از ناب مزارعی حمایت کامل کند همه هم میدانند که کسانی که اختلاس کردند وشریک اونا هستند در گذشته وضعییت مالیشون چطور بوده امید داریم رییس قوه قضاییه کاری نکنند که مردم استان فکر کنند که ایشان هم سفارشی هستند چون نفر بعد تا بیاد جای اقای مزارعی بخاد مسلط بشه بر پرونده ها شاید بهاشون ساخت پاخت کنه پرونده ها هم مختومه بشند
شهروندان یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
جناب سید علی عباس محدث تشکر که زیباترین مباحث و دردناک ترین خواسته ملت شریف استان و شهر و دیدارمان را برای ریس مقام قضایی نوشتید باشد تا منتظر خواسته مان باشیم فکر کنم دور از انتظار باشد
علی
United Kingdom
از زمانی که آیت اله رئیسی مسند ریاست قوه قضائیه را بدستگرفته اند مردم خوشبین هستن امیداوریم یه تحول خوبی در قوه قضائیه رخ دهد و عدالت بر پا گردد چون الان وکلا در شهرستانها شده اند دلال های بعضی از قضات نفوذی که مردم را از قوه قضائیه نا امید نموده اند اینشااله حضرت آیت اله با آن شور انقلابی که قبل از انقلاب داشتند و از نیرو های مخلص بشمار میروند امید و اعتماد مردم را نسبت به قوه قضائیه که بعد از خدا امید مردم به آن قوه هست دوباره سبز نمایند
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرف دل مردمو زدید. درود بر شرفت.
Germany
با سلام و هزاران درود به نویسنده عزیز و گرامی که چنین حق مطلب را زیبا ادا کردید خداوند سایه حضرت مزارعی بزرگوار و افرادی مثل شما را از سر مردم این استان کم نکند.
انشالله دست مفسدان, رانت خوارن مسئولینی که با وعده های پوچ و پوشالی مردم را فریب دادند هر چه زودتر رو شود و شرشان از سر مردم مظلوم شهر و دیارمان کم شود.
با ارزوی اجرای عدالت و احقاق حق مردم عزیز استانمان
Iran, Islamic Republic of
اگر عزلی اتفاق بیافتد تمام مردم این استان از چشم ج. خواهند دید که سنگ یک سری را به سبنه می زند
خداوند عادل حضرت مزارعی را برایمان حفظ کند و یار و یاورش باشد
باوی
Iran, Islamic Republic of
برای انتخابات و رای جشنهای و هزینه های آنچنانی مانند مشک و ملار و بنوشکه اسپانسر میخواد، مردم که ندارن بدن ولی اون مالی داده و میده، پس وقتی مسئولی دنبال منافع دنیاست معلومه از قاضی عدل و بیت المال دفاع نمی کنه.
سور
Iran, Islamic Republic of
لطفا مدیحه سرایی نکنید.
Iran, Islamic Republic of
با این اظهار نظرت. کجاش مدیحه است؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
باسلام به عقیده بنده با آمدن آقای رئیسی امید مردم به دستگاه قضا حیات دوباره ای گرفته است.
Iran, Islamic Republic of
مگه حاج آقا رو برداشتن؟
سید
Iran, Islamic Republic of
درود جناب محدث مثل همیشه نیکو نگاشتی وحرف دل مردم رابیان نمودی احسنت.
Iran, Islamic Republic of
خودت میدونی چی نوشتی
Iran, Islamic Republic of
بنظرت تا اخر عمر مزارعی باید توی استان بمونه
Iran, Islamic Republic of
داخل ای هفت سال خواب بود امسال بیدار شد یا بنظرتون در هفت سال گذشته هیچ اختلاسی توی استان انجام نمیشد؟
Iran, Islamic Republic of
.این محدث گویا در همه حوره ها درد دل داره...یه مدت دیگه که هدایت خواه اومد هم درد دل داری جناب محدث یا نه ؟؟؟
شهرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما. ای کاش حاج آقا مزارعی و قضات پاکدشت و شجاع دادگستری سالیان سال در استان باشند
France
مردم به حمایت از قاضی قضات و جناب محدث به خیابان ها می ایند
خبر از شما تجمع از مردم غیور
خلیفه رشیدی
Iran, Islamic Republic of
سلام در طول چهل سال انقلاب اسلامی تنها‌قاضی و ریس دادگستری که دیدم و شنیدم با قاطعیت از مظلوم حمایت میکند و به محرومین احترام می گذارد حاج اقا مزارعی است امیدوارم ریاست محترم قوه قضاییه با قاطعیت از ایشان در عمل حمایت کند.
France
تمام مفسدین و رانت خوارهاهمراه با اهل و عیال و خانواده زیر این پست کامنت ها را دیس لایک می کنند 😂🤣
Iran, Islamic Republic of
بزک ممیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد
rahemi
Iran, Islamic Republic of
مطلب بسیار به جا و خیلی لازمی بود که توسط استاد محدث بیان شد. ضمن تشکر از این برادر ارزشی از همه مردم و مسئولان دلسوز انتظار می رود که حمایت قاطعانه خود را اعلام نمایند. خداوند پشت و پناهت باشد برادرم. بهت افتخار می کنم.
سادات امام زاده علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما که افتخار سادات امام زاده علی هستی. از اینکه با درایت و دانش بالا مطلب می نویسی و مردم را راهنمایی می کنی دستت را به گرمی می فشارم. قربونت برم
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با وجود مدیر شجاع و دلسوزی چون حاج آقا مزارعی مردم استان ما برای نخستین بار به اجرای عدالت و برخورد با مدیران فاسد امیدوار شده اند. با سپاس از جناب محدث که حق مطلب را به درستی ادا کرده اند.
استاد
Iran, Islamic Republic of
ممنونیم از استاد محدث با این اقتدار و صلابت در نوشتار و دفاع از حقوق ملت مظلوم استان. ای کاش یکی بتونه این متن را به اطلاع حاج آقا رئیسی برسونه.
ذبیحی
Iran, Islamic Republic of
برای رسیدن به جامعه ای پاک و بدون فساد همه باید دست در دست هم بگذرند تا ریشه این آسیب اجتماعی خشکانده شود. یه دنیا از نوسینده محترم این سید بزرگوار تشکر میکنم.
Iran, Islamic Republic of
آقا يا خانم محترمي كه ميفرمايي نوحه سرايي مكن : از كجا امده اي ......😏اينها نوحه سرايي نيست اينها يك كلمه از يك كتاب و رنج نامه ايست كه بحق و بدون تكلف به ظلمي كه به اين شيخ مظلوم روا شده اشاره ميكند ايشان را ترور كردند گفتند ساختگيست ، به مرخصي رفتند ، . ازادي بزرگ ترين طلبكار بانكي رو دادن ، گردن شيخ انداختند گفتند شيخ تباني كرده ، .. ، گزارش هاي خلاف واقع عليه ايشون نوشت ، تهمت ها زد كه اميد است خداوند جزاي ايشان رابدهد ... .كمر بست براي تيشه به ريشه ي شيخ زدن چون برادر زاده ي ايشان كه از اشرار بودند در زمان رياست شيخ مورد اصابت گلوله ماموران نيروي انتظامي قرار گرفتن.... جناب ن.. با خدم و حشم عازم تهران ميشوند و ميگويند شيخ را بركنار كنيد ، ..، مردم بيش از انچه شما فكر ميكنيد ميدانند ... و شما بزرگ تر از مختلسين بانكي و مفسدين اقتصادي چند هزار ميلياردي نيستيد ترور شخصيتي مزارعي دردي از شما دوا نميكند
شهروند مظلوم
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر سایت محترم و وزین کبنا نیوز
تو را به هر که اعتقاد داری این مطلب را به این زودی از از همین کادری که الان هست برندار تا همه از واقعیت این استان مطلع بشوند شاید کسی به فریاد این مردم مظلوم رسید.
جان بچه هاتون مطلب را برندار.
روستا زاده
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب آقای دکتر احمدی
یادم هست روزهای اول آنچنان با آب و تات سخن می گفتی و از زمین و زمان گیر می دادی که با خود گفتم تا یک سال دیگه استان گلستان می شود و یه نفر مفسد هم در اینجا پیدا نمی شود. چنان رگ گردنتان سفت می شد که نزدیک ترکیدن بود.ولی حالا چه؟
اکنون تمام افرادی که محکومیت دارند را دور بر. جمع کردی، کاملا خنثی شدی،هیچ کارآمدی در تو نبود، مردم را. معطل وعده های .
درود بر مزارعی و درود بر محدث
shima
Iran, Islamic Republic of
من به نمایندگی تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان از متن زیبای برادر عزیز جناب آقای محدث و استمرار مدیریت حاج آقای مزارعی حمایت نموده و خواهان برخورد قاطع با مفسدین و متخلفن در هر پست و مقامی هستیم. از نماینده ی ولی فقیه در استان نیز خواهان پیگیری این مشکلات هستیم
معصومه
Iran, Islamic Republic of
حمایت همه جانبه از سوی تشکل های دانشجویی ، فعالان اجتماعی، کانال های پرمخاطب و مکاتبه مستقیم با ریاست محترم قوه قضائیه، رهبر معظم انقلاب ؛ مطالبه گری رسمی به طریق مقتضی و شفاف سازی اقدامات انجام شده ازسوی ریاست محترم کل دادگستری در برخورد با مفسدین؛ نیاز حال حاضر است. و بایستی این موضوع به مراجع بالاتر رسانده شود که حاج آقا مزارعی قربانی تهمت ها و سیاه نمایی های دست های پشت پرده جهت انتقال و برکناری ایشان شده است .....قطعا با درایت و تیزهوشی و تدبیر که در رئیس محترم قوه قضائیه وجود دارد ، از وجود ایشان در این سیستم استفاده خواهد کرد....آقای رئیسی تمام عمرش در این سیستم بوده است ، و قضات و کارگزاران و روسای کل خود را خوب میشناسد؛ این پیگیری و مطالبه گری های کبنا نیوز و فعالان اجتماعی بایستی استمرار داشته باشد....
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي محدث سيد شريف ، شما رسالتي داريد و مسئوليد ، و انصافا رسالت خود را تمام قد و بحق انجام ميدهيد
درود و رحمت بر مادر شريفت اي شير مرد شير پاك خورده ،
بدون شك حاج اقا مزارعي بعد از برخورد صريح و قاطع با اقاي . و بعضي از مديران استان مورد هجمه و آماج تهمت هاي فروان گرديدند كه وظيفه ي شفاف سازي اين مهن بر دوش شما سربازان شجاع اين مرز و بوم است ، خواهش ميكنم مردم استان يكپارچه و متحد در حمايت از جناب مزارعي كه به واقع تنهاست جمع شويد . قدر مسلم حمايت مردم مظلوم كهگيلويه و بوير احمد ميتواند جلو . جناب.. كه جعل كرد ، ورشكستگي به تقلب كرده، زميني كه در سيسخت به ايشان براي كاشت ١٦٠٠ نهال واگذار شده و در ان استخر و الاچيق شخصي ساختند، شركت سوري كه در بورس تاسيس كردن و بايستي سرمايه ي ان صرف مردم محروم همين استان ميشده اما ايشان خوراك شركت رو در هرمزگان به دلال ها فروختند ، را بگيرد
United States
بهتر میبود که خواستار این بودیم که از مدیر سالم حمایت شود نه صرفا ابقا در یک استان خاص
متاسفانه مدیر سالم در این سیستم اداری منزوی و بایگانی خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم
ندا
Iran, Islamic Republic of
اقدام حاج آقا مزارعی در یاسوج و برای مردم یاسوج مانند خدمت دکتر مصدق به ملت ایران بود ولی متاسفانه قدردان اینها نبوده و نیستند ولی ظلم پایدار نیست و مردم آگاهند روزی می‌رسد که دستهای پلید شیفتگان قدرت آنها که زندگی‌های بسیاری را برای نشستن بر مسند جدید قربانی کرده‌اند رو میشود اجرکم عندالله
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت موافقم حاج آقا مزارعی نیاز به حمایت همه جانبه مردم و مسولین دارد؛ کافی است به گذشته ایشان برگردید و بدانید ایشان چه منش و اخلاقی در شغل خود داشته؛ عدالت محوری، پاکدستی، قاطعیت همیشه سرلوحه کار ایشان بوده و هست ...واقعا یاسوج برای ایشان کوچک و تنگ است و باید در مراتب بالاتر و بزرگتر از وجود و کارآمدی ایشان استفاده نمود...خداوند نعمت بزرگی به این استان داده که وی رئیس کل دادگستری ما شده است
امیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف حاج آقا مزارعی...ازاین دست قضا واقعا انگشت شمارند/ هیچ کس با دروغ و تهمت نمی تواند باعث شود ایشان را عزل کنند ..آیت الله رئیسی نیز قطعا قضات پاکدست و مدیران لایق پاکست خود را خوب می شناسد؛ /همه مردم قدردان این بزرگ مرد هستند .حاج آقا همین که به خدا توکل کرده اید کافی است با قاطعیت هرچه تمام تر بمانید؛ خدا یارتان باشد
امیر
Iran, Islamic Republic of
قطعا دادگران حقیقی و واقعی با موانع و مشکلاتی از این دست مواجه میشوند اما اصرار و ایستادگی انان بر حق نتیجه انرا شیرینتر خواهد کرد...
محمد
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنا نیوز؛ اقدام شما و مطالب گری تان بسیار شایسته است ؛ پیشنهاد میشود کمپین حمایت از رئیس کل دادگستری بر مبنای حمایت رئیس قوه قضائیه و معاونین ایشان در جهت اجرای قاطع مجازاتها و برخورد با مفسیدن تشکیل دهید؛ و طی مکاتبه ای مردم از ریاست قوه قضائیه مطالبه گری خویش را به صورت رسمی انجام بدهیم/
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
تعز من تشا و تذل من تشا بیدک الخیر؛ عزت و ذلت دست خواست ...حاج آقا مزارعی توکل به خدا ....بمان مرد خدا، هیچ کس شما رابه زمین نخواهد زد ...خدا یار ت
حقوق شهروندی
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی سلام. ما جمعی فعالان اجتماعی و فرهنگی این همه کامنت در حمایت از نویسنده و رئیس کل دادگستری استان نوشتیم ولی دریغ از یک کامنت که منتشر کنی. بخدا این بدو ار انصاف هست.
سيد جليل
Iran, Islamic Republic of
وقتي . يكي رو ميشه اونم با حكم محكوميت قطعي ولي بعد از اون ارتقا پيدا ميكنه ديگه چه .به مبارزه با فساد ميشه داشت
سعید
Iran, Islamic Republic of
تنها خداست که شاهد صداقت و دلسوزی حاج اقا مزارعی برای مردم است .مردم نیز می دانند و قدردان زحمت های این عالم ارزشمند هستند و ای کاش مسئولین نیز اگاه شوند .......
قدرت حسونی
Iran, Islamic Republic of
خدا خیر بده حاج آقا مزارعی رو واقعا مرد واقعی هستند
ایشون درمبارزه بافساد به جای رفتند که به گلوله بسته شدند.و واقعا باید از این قاضی ها حمایت بشه ایشون خیلی لیاقت بیشتر ازاین پست ها رو دارن وما شهروندان حمایتشون میکنیم و تقدیر وتشکر از جناب سید علی عباس محدث که حرف دل همه ماروزد ازآقای ریئسی میخایم که پیگیری کنند
داوود پناهی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به مرد پادکدست و خداترس حاج آقا مزارعی
واقعا کشورمون به اینطور قاضی هایی نیاز داره
ایشالا خدا پشت و پناهش باشه
داوود پناهی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به مرد پادکدست و خداترس حاج آقا مزارعی
واقعا کشورمون به اینطور قاضی هایی نیاز داره
ایشالا خدا پشت و پناهش باشه
فرهنگ
United States
احسنت.گل گفتی و در سفتی.بیا و خوش بخوان حافظ
پروین شاعر چه خوب گفته؛
محتسب مستی به ره دید و گریبانش گرفت
.مست گفت ای دوست این پیراهن است افسار نیست
گفت می بسیار خوردی زان سبب بیخود شدی
گفت جرم راه رفتن نیست ره هموار نیست.. ..الی اخر
گفت باید حدزند هشیار مردم مست را
گفت هشیاری بیار اینجا کسی هوشیار نیست.
. مقاله ات را پس خواهی داد.و فشار. ها هم دوچندان خواهد شد.
alireza
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره که بجای حمایت از رییس کل فعلی چرا باید در مقابل ایشان قرار بگیرد و واقعا مردم استان قدر رییس کل پاکدست استان حاج آقا مزارعی که حقشون انصافا معاونت قوه یا دادستانی کل کشور هست را نمیدانند و یکی بعد ایشون میاد و اونوقته که میدونیم چی رو از دست دادیم . خدا حفظش کنه حاج آقا مزارعی رو ،و دشمنانش رو خار ...
دیاکو
Iran, Islamic Republic of
درووووووود فراوان سید عزیز ، درود بر شرفت با این گفتار و کلام زیبا و بحق و دلنشینت.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1