تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۹۱۱۶۴

جوابیه مدیر سابق هلال احمر دنا

۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جوابیه مدیر سابق هلال احمر دنا
کبنا ؛
رئیس سابق هلال احمر شهرستان دنا در خصوص برکناری خود جوابیه ای صادر کرد.
به گزارش کبنا نیوز، مجتبی شیروانی خطاب به مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه بویراحمد در متنی نوشت: همکار گرامی تفاوت هست بین انسان ها و من باب این تفاوت ادب را رعایت می‌کنم و شما را دروغگو خطاب نمی‌کنم و شما را به به مواردی یادآور می‌شوم ولی  از این جهت که کرامت شخصی و فامیلی بنده را مورد تهمت و توهین قرار دادید قضایا را جهت اعاده حیثیت از طریق دستگاه های قضایی پیگیری می‌نمایم.
همکار گرامی ، جناب آقای فلاحی دوست :
۱. آیا شما نبودید که چند مدت پیش بعد از مراجعه ام به دفتر دکتر بهرامی با من تماس گرفتید و سیاست می‌دادید که فلاحی شجاع است برای چی رفتید دفتر نماینده، مگر هلال احمر بهرامی بازی ست و دیگر بی احترامی هایی که به نماینده مردم شریف نمودید.
۲. آیا شما نبودید که با اعضای شورای اجرایی شهرستان دنا جلسه محرمانه‌ای گرفتید که حکم ریاست شیروانی را تایید نکنید و شیروانی را اذیت کنید، حتی قصد استعفا داشتم چرا که با سنگ اندازی مدیر و شورای اجرایی ماندن من با حواشی که ایجاد نمودید خیانت به مردم بود (مستند موجود است)
۳. مدیر بازرسی و حراست کشور برای بررسی تخلفات شما مامور به استان گشتند نه تخلفات من که این مورد برای عموم مردم اثبات خواهد شد چرا که شما با شیوه مهندسی کردن انتخابات شورای اجرایی سعی نمودید حامیان دکتر بهرامی و دکتر پزشکیان را حذف نمایید و هم طایفه ای ها و هم فکری های خود را به مرحله انتخاب برسانید .
که به جز نفر اول و نفر دوم شورای اجرایی بویراحمد بقیه افراد با پرونده سازی جعلی و تایید شما و هیئت نظارت شهرستانی و استانی انتخاب شدند و این مورد نیز به زودی بررسی می‌گردد و نتیجه با کسب مجوز رسانه ای خواهد شد تا شخص متخلف برای مردم مشخص گردد و اعاده حیثیت می‌کنم نسبت به توهین‌ها و تهمت‌ها و تشویش اذهان عمومی که نسبت به من داشته اید.
۴. نسبت به توهین و تهمت دزدی به لیست شرکت کنندگان انتخابات شورای اجرایی توسط اینجانب اعاده حیثیت می‌کنم و حکم قاضی را با کسب مجوز قضایی و اداری از طریق همین رسانه نشر خواهم داد
۵. به دلیل اختلافات سیاسی که هنگام انتخابات با موضوع نفرات سر صندوق حامی دکتر بهرامی با فرماندار شهرستان دنا داشتم تا کنون هیچ گونه دعوت نامه کتبی و فیزیکی از ایشان دریافت ننموده ام.
۶. در هفته اول مدیریت اینجانب عملیات مجروح شدن محیط بان انجام شد که به علت ضعف های قبلی در عملیات جلسه اضطراری جهت تقویت توان تیم عملیاتی تشکیل دادم که نتیجه مثبت داد و سایر عملیات ها با موفقیت انجام گردید.
۷. طی این دو ماه دوربین های مدار بسته اداره شاهد و گواه است که گاها شب به منزل جهت استراحت می‌رفتم و حتی بعضی شب ها هم از خستگی کار شبانه روزی اداری در خود هلال احمر می‌خوابیدم.
۸. هر بار بنده را محکوم به وارد کردن مسائل سیاسی به درون اداره نمودید اما فعالیت سیاسی شما از ابلاغم به پایگاه زیلایی به عنوان تبعید (به جرم حمایتم از آقای دکتر بهرامی) ، تا اجبار کارکنان و شورای معاونین جهت حضور در جلسه ستاد دکتر جلیلی توسط شما و حواشی صندوق ریاست جمهوری مدرسه شهید بهشتی خیابان فردوسی بر هیچ کس پوشیده نیست.
۹. در بحث انتخابات و کشیک های امدادی و انتخابات شورای اجرایی مدارکی موجود است که در مورد شخص متخلف می‌توان قضاوت نمود.
شرح فعالیت ها:
۱.برگزاری انتخابات مجمع هلال احمر شهرستان دنا
۲. برگزاری دوره آموزشی تخصصی پیمایش و مخابرات رادیویی
۳. حضور در گلزار شهدا به مناسبت های مختلف
۴. تجلیل از پزشک داوطلب دنا به مناسبت روز پزشک
۵. برپایی میز خدمت در نماز جمعه ها
۶. برپایی موکب، ایستگاه سلامت، و پوشش امدادی عزاداران اربعین حسینی در سیسخت و پاتاوه
۷. عملیات موفقیت آمیز ۱۸ ساعته در ارتفاعات دنا
۸. اجرای پروژه بهداشتی درمانی معیشتی و آموزشی در روستای دهگاه جلاله قریب به ۹۰۰ میلیون ریال
۹. برگزاری دوره آموزشی تخصصی جستجو و نجات در سیلاب به میزبانی دنا
۱۰. پشتیبانی عملیات های اطفای حریق
۱۱. پشتیبانی عملیات های تصادفات جاده ای توسط پایگاه جاده ای توت نده
۱۲. برگزاری دوره توان افزایی پیش بیمارستانی برادران دنا
۱۳. برگزاری دوره توان افزایی جستجو و نجات در جاده برادران دنا
۱۴. برگزاری دوره توان افزایی پیش بیمارستانی ویژه خواهران
۱۵. برگزاری دوره توان افزایی جستجو و نجات در جاده ویژه خواهران
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1