تاریخ انتشار
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۴۹۱۰۹۹
یادداشت؛

حمله بزرگواری به معاون سیاسی استاندار سابق / سرنخ‌هایی از عوامل حاشیه‌ساز جلسه تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد

۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
حمله بزرگواری به معاون سیاسی استاندار سابق / سرنخ‌هایی از عوامل حاشیه‌ساز جلسه تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛اخیراً حجت‌الاسلام علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در فضای مجازی به اتفاقات تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و نوشت: «خوش استقبال و بد بدرقه نباشیم. سر و صداهای روز سه شنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۳ در جلسه تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویر احمد توسط افرادی انگشت شمار نسبت به آقای احمد زاده در شأن مردم ما نبود با توجه به صحبت‌های ایشان در جلسه به یقین رسیده‌ام هم تخلفات انتخاباتی و هم مشکلات مدیریتی توسط مدیران زیر مجموعه و در رأس معاون سیاسی صورت گرفت. آقای استاندار محترم جديد العاقل بالاشاره.»


به گزارش کبنا، این اظهارات علی‌محمد بزرگواری نماینده ادوار شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه در فضای مجازی، واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری را در پی داشته است. یکی از کاربران فضای مجازی-هاشم تقی زاده- در این خصوص نوشت:
یادداشتم جهت تنویر افکار عمومی راجع به اظهارنظرهای آقای بزرگواری در شبکه‌های اجتماعی مرقوم می‌گردد.
کهولتِ سنِ آقایِ بزرگواری در این برهه از عمر طبیعی است. پرخاشگری به شخصیت‌ها و نپذیرفتن رأی مردم هم متأثر از همین اسباب ناخواسته است. قدرت‌طلبی منتج به رفتارِ ناشکیبانانه مجازی گردیده است.
افاضات او محرک افتراق میان مناسبات داخلی و سیاسی استان گردیده است. اگر چه این اظهارات علیه مدیران، تخریب دستگاه‌های اجرایی از سوی بزرگواری مسبوق به سابقه است؛ اما نباید اجازه داد دست پس بگیرد تا پیش بیفتد.
با ابراز تأسف و انزجار از اقدامِ ناصوابِ عده‌ای در آئین تودیع استاندار سابق و معارفه‌ی استاندار جدید مبنی بر ملامت و  آقای احمدزاده (مشخصاً کارمند قراردادی دانشگاه دولتی استان) ضمن محکومیت این عملِ قبیح، معروض می‌دارم؛ نمود این ناهنجاری‌ها در استان ماحصلِ عملکرد این‌چنینی مبنی بر شماتت و عتاب بزرگان نظام در مجلس شورای اسلامی است.
او باید به سیاق معممینِ عادل از حیث تقربِ خداوند، عاقبت‌الامر گوشه و کنجِ مساجد عزلت گزیند و با اقتباس از سیره‌ی انبیا برای تقوای الهی احکام دین را تبیین و تبلیغ نماید.
علی‌الحال صحبت‌های بزرگواری همانند سایر حرف‌های بی‌اساس مجازی در استاتوس‌ها سرشار از توهین در خصوص انتخابات مجلس اخیر است و باید فکری به حالش کرد. عدم توفیق در انتخابات را به‌صورت متناوب و هفتگی متوجه مدیران اجرایی استان قرار می‌دهد.
با اظهار افترا و تهمتِ مهندسی انتخابات، توییت آقای داوری را مستمسک تعرض به استاندار سابق قرار داد. حال نادم گشته؛ اما بدون اساس معاون محترم امنیتی، اجتماعی و مدیران میانی استان را عامل ناکامی قلمداد می‌کند. هاشمی مهر در پاک‌دستی، رعایت بی‌طرفی و اجرای عدالت اشتهار دارد. رشدیافته‌ی مکتب انقلاب، فرهیخته، سلیم‌النفس و مایه‌ی مباهات است. بر خلاف دیگران آسانسوری بالا نیامد. به‌عنوان کارشناس فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرمانداری سه شهرستان مختلف با کوله باری از تجارب ارزشمند راه خدمتگزاری به مردم استان را در معاونت امنیتی اجتماعی استانداری پیش گرفت.
الحمدلله و منه عملکردش مورد رضایت مردم استان است؛ بنابراین صحبت‌های آقای بزرگواری جهت تخطئه‌ی آقای هاشمی بی‌اعتبار است.
عدم پاسخ به صحبت‌های بزرگواری به شکلی متبادر می‌شود گویی حق‌به‌جانب است. پس با ادبیات مشابه جواب دریافت می‌کند.
هتکِ حرمتِ استاندار سابق ترکش‌های شکست بزرگواری در انتخابات است.
اما زیرکانه و رندانه با تخریب دیگران اذهان را از این واقعیت منحرف می‌سازد. بزرگواری گاهی عضویت در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی را دستاویز نقدِ غرض‌ورزانه به منتخب مردم شهرستان‌های اربعه قرار می‌دهد.
اما او فاقد سوادِ آکادمیکِ در رشته مهندسی کشاورزی، بیگانه با سدسازی و امورات کلان کشاورزی، عدم تسلط بر وظایف کمیسیون‌ها، در مجلس هشتم بر سر نخواستنش دعوا و جدل بود. نهایتاً با مساعدت تاج‌گردون سر از کمیسیون کشاورزی بی‌ربط با تحصیلات حوزوی درآورد. تنها نماینده‌ی تاریخ استان است نتوانست رئیس یا نواب رئیس کمیسیون‌های مجلس شود و ازاین‌حیث رکورددار است. دبیری کمیسیون کشاورزی خسارات جبران‌ناپذیری به توسعه‌ی شهرستان‌های اربعه وارد کرد.
تمام طرح‌های ملی ردیف دار از بودجه‌ی عمومی حذف شدند. دهدشت غربی را به تعطیلی کشانید. جاده‌ی پاتاوه به دهدشت را از مدار خارج کرد. جاده‌ی دهدشت به سوق و لنده را هشت سال به حال خود رها کرد. آبرسانی به لیرات، سوق، چنگلوا و فیلگاه را کان لم‌یکن کرد. برای خود ویرانگری بود.
در استاتوس‌های واتس‌اپ، پیمانکاران را متهم به حرام‌خواری نمود. اما یادش رفت در دوران زعامت، با سکون تعمدی پروژه‌های عمرانی شهرستان، شاهد تخصیص تسهیلات ویژه‌ی تعریض جاده‌ی شاه حمزه جلیل بودیم. در مجاورت با آن، ویلاهای لاکچری و رستوران‌های شیک توسط دیگر پیمانکاران مشخص ساخته شد. آیا آنها هم حرام‌خوارند؟ در مجاورت با همین جاده‌ی فی الاشاره هکتارها زمین از اراضی ملی با دخل و تصرف و به نام پیمانکارانِ مشخص تغییر و سند به نام یافت. آیا آنها هم حرام‌خوارند؟
والسلام و علیکم والعاقبته للمتقین

 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1