تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۲
کد مطلب : ۴۷۴۳۳۶
یادداشت؛

جوابیه‌‌ای به مطلب «پاسخی به وضعیت واتس‌اپ جناب منتظریان»

۵
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جوابیه‌‌ای به مطلب «پاسخی به وضعیت واتس‌اپ جناب منتظریان»
کبنا ؛نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در وضعیت واتس‌آپ مطالبی را پیرامون سلامت انتخابات مطرح کرد که یکی از کاربران فضای مجازی پاسخی به مطالب مطرح شده در وضعیت واتس‌آپ منتظریان داد که در ادامه یکی دیگران مخاطبان کبنا نیوز به این مطلب منتشر شده در کبنا نیوز پاسخی داده که در ادامه آن را می‌خوانید.
به گزارش کبنا، متن زیر جوابیه‌ای به مطلب «پاسخی به وضعیت واتس‌اپ جناب منتظریان» است. هر چند مطلب شما ارزش پاسخ دادن ندارد؛ زیرا افکار عمومی بهترین قاضی است ولی همگان می‌دانند تنها کسی را که نمی‌توان برچسب ضدولایت و ضد حکومت و یا قانون شکن به او چسپاند منتظریان است، هم متولیان حکومت خوب‌ایشان را می‌شناسند هم عملکرد‌ایشان گویای ارزش مداری، ولایتمداری، مردم داری، اخلاق مداری، فساد ستیزی و تکلیف محوری‌ایشان می‌باشد.
این مجیزه‌گویی‌ها نه تنها به شخصیت والا و سرشار از عزت‌نفس‌ ایشان آسیبی نمی‌رساند؛ بلکه آن سیرت واقعی و عملگرا بودن‌ ایشان هر روز برای مردم روشن‌تر و در قلب مردم وفادار و ولایت مدار محبوب‌تر می‌شود، چون‌ ایشان بزرگترین پاشنه آشیل و مهمترین مانع برای جهش تولید در استان را فساد و تبعیض می‌داند و شاه بیت تمام سخنرانی‌ها و گفت‌وگو‌هایش در ایام انتخابات همین مطلب بود، بار‌ها اظهار داشتند که تنها راه حل اشتغال جوانان و نجات جوانان و خانواده‌ها، فعال کردن تولید است و تا موانع تولید برداشته نشود جهشی در تولید نداریم و تا تولید رونق پیدا نکند اشتغال و معیشت حل نخواهد شد، امروز هم معتقد است با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه کثیف را پاک کرد و یکی از راه‌های مؤثر آن را مجلسی متشکل از نمایندگان متخصص، متعهد و پاکدست و فساد ستیز و از خود گذشته می‌داند.
همه نزدیکان و دوستان‌ ایشان شاهد بودند بار‌ها آقای منتظریان گفتند که اگر رأی هم نیاورد حاضر نیست چهره خود را آلوده به فساد کند و حق‌الناس را ضایع کند چون درد این استان را در همین می‌داند و بار‌ها هدف از حضور در این عرصه را مبارزه با همین پدیده زشت تعریف کرده است.
الحمدالله افکار عمومی هم بر سلامت‌ ایشان صحه گذاشته، چون با وجود حضور چنین شخصیت‌هایی، باز هم در بین جوانان و عموم مردم، کور سویی از‌امید زنده است.
در شرایط فعلی بهترین حالت برای شما سکوت و در مقابل واقعیت‌ها سر زیر برف کردن است. چه جالب و خنده دار است، چه کسانی با پُررویی تمام و پوست کلفتی در مورد چه انسان‌هایی چه‌ اتهاماتی مطرح می‌کنند! روزی همین‌ها‌ اتهام‌شان به منتظریان، حکومتی بودن‌ ایشان بود و چقدر تلاش کردند که منتظریان‌هراسی برای جوانان ایجاد کنند، در صورتی که افکار عمومی منتظریان را به مردم داری و خوشنامی می‌شناسند.
شما حتی جرئت نوشتن اسم خودتان را ندارید، اما می‌خواهید در مقابل مردمی که با پرچمداری‌ ایشان صادقانه به میدان آمدند تا با پدیده زشت فساد مبارزه کنند، بایستید.
از رسانه‌ها انتظار است این مسائلی که چهره نظام را خدشه‌دار می‌کند و اعتبار نظام و ارزش‌ها و اهداف شهدا را زیر سؤال می‌برد نه تنها بدون نام درج نکند؛ بلکه با مشخصات واقعی فرد باید درج و منتشر شود که پاسخگوی اراجیف‌شان باشد.
منتظریان به گواه واقعیت‌ها، بزرگترین اقبال عمومی به سمت او بود و از نظر افکار عمومی، برنده واقعی این عرصه منتظریان بود چون رأی‌ ایشان پاک و بی‌غل غش بود و این مایه سربلندی و افتخارات‌ ایشان است.
شفافیت و یکرنگی منتظریان بر کسی پوشیده نیست و تمامی همکاران و اشخاصی که با‌ایشان ارتباط داشته‌اند گواهی داده‌اند که منتظریان انسانی پاکدست و سلیم النفس است که در زندگی کاری و شخصی‌ایشان و فرزندانش کوچکترین نقطه تاریکی وجود ندارد و کارنامه‌ایشان کاملاً سفید و روشن است.
نام شما

آدرس ايميل شما

توحیدی
پاک ترین کاندیدای این دوره انتخابات جناب حاج منتظریان بوده که بصورت شفاف با مردم رو راست بوده ولی متاسفانه عده ای با پولشویی و زدبند این استان را به ۴۰ سال عقب کشاندند ، محبوبیت جناب حاج منتظریان ماندنی خواهد بود و چه در عرصه انتخابات باشد یا نباشد سرباز ایشان خواهیم بود... خط_قرمز_ما_حاج_نادر_مرزشکن
Brazil
جناب منتظریان انسان ارزشمند و سرمایه استان می باشد اما برای موفقیت در عرصه انتخابات نیاز به کنار گذاشتن نیروهای سیاسی سوخته دارد.اصولگرایی فقط با پوست اندازی و جوانگرایی موفق خواهد شد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی می خواد آدم مخش طاب داشته باشه تا چنین اراجیفی رادبه منتظریان نسبت بدهد
کاتب
Iran, Islamic Republic of
پس اگر تو راست می گویی اسمت را بگو . کاتب هم اسمش ننوشته
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
بله ، شیخ کاظم هم برترین امام جمعه کشوره ،
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1