کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

پاسخی به یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب علیه روشنفکر؛ زهی خیال باطل، ما با تنفس مصنوعی ادامه خواهیم داد تا زنده شویم

4 بهمن 1402 ساعت 9:27

واقعیت این است که نه تنها نماینده ما جناب روشنفکر با تنفس مصنوعی زنده است، بلکه سال‌های سال بود و هست که ما پابرهنگان تاریخ بویراحمد در سفلی و علیا با تنفس مصنوعی زنده‌ایم و در این ۴ سال اخیر فقط کمی توانستیم با فرستادن فردی از جنس خودمان به مجلس، قدری فقط تنفس مصنوعی‌مان را عوض نماییم، حال دور هم جمع آمده‌اید تا همین تنفس مصنوعی‌مان را هم قطع کنید و به حیات‌مان پایان دهید. اما زهی خیال باطل، ما با تنفس مصنوعی ادامه خواهیم داد تا زنده شویم.


یادداشت ارسالی: روز گذشته فعال سیاسی اصلاح‌طلب در همایشی گفت: نماینده فعلی ما با تنفس مصنوعی زنده است [کلیک کنید] که یکی از مخاطبان پاسخ او را داده که در ادامه آن را می‌خوانید. کبنانیوز بدون هیچ‌گونه جانبداری و صرفاً برای اطلاع عموم این مطلب را انتشار می‌دهد. 
 
به نظر می‌رسد، روشنفکر نماینده اما بدون امکانات، بدون پول، بدون داشتن کاخ‌های آنچنانی برای جلسات و پذیرایی‌های آنچنانی، لازم نیست خودش را زحمت بدهد و تبلیغات راه بیاندازد، جلسات و متینگ‌های سیاسی دیگر کاندیداها برای تبلیغ‌ و رویش رأی آنها کافی است. گمان می‌کنم که روشنفکر و امثال او را به حسینیه امام علی (ع) برای برگزاری متینگ سیاسی راه نمی‌دهند و حسینه‌ای که به نام امام علی (علیه السلام) ساخته شده ولی به نظر می‌رسد که فقط به کام یک جریان سیاسی است که سال‌ها بر گرده‌ی مردم سنگینی می‌کنند و چه در قدرت باشند یا نباشند، چه مردم آن‌ها را بخواهند یا نخواهند، همواره خود را قیم مردم می‌دانند و طلبکار مردم هستند. گویا حسینه امام علی (علیه السلام) محل متینگ‌های سیاسی یک جریان سیاسی است که خود را تنها وارث انقلاب و اسلام می‌داند و اینک نمی‌دانیم با کدام پوست کلفتی، نام مرد میدان که تنها برازنده شهید سلیمانی بود را برای خود برگزیدند و مصادره کردند.
البته خوشحالیم که بالاخره پای برادری که هر دور سخنران یک نفر می‌باشد، به قول خودش اصلاح‌طلب درجه یک (بالاخره مشخص شد که شهروند درجه یک و دو و... هم صحت دارد ) به یمن مبارک کاندیدای اصول‌‌گرایی با دوز کم در کنار حاج مسعود حسینی با دوز بالا حسینه امام علی علیه السلام، باز شد و این بماند برای بعد.
اما وقتی دیوار حسینیه امام علی علیه السلام یاسوج بر خود لرزید که سخنران اصلاح‌طلب درجه یک، می‌گوید، نماینده فعلی با ۶۷ هزار رای با تنفس مصنوعی زنده است.
آری عالی جنابان با دوز بالای اصول‌گرایی و زیر منبر اصلاح‌طلب درجه یک، در کنار برادر با دوز پایین اصولگرایی قهقهه سر می‌دهند.
آری عالی جنابان با دوز بالای اصلاح‌طلبی و دوز پایین اصولگرایی و ته خط اصولگرایی، آنچه بر زبان جناب اصلاح‌طلب، آمد شاید از خود او نبود، این یک سخن عادی نبود، این پرده‌ای بزرگ بود که برافتاد و قهقهه سایرین هم هتک حرمتی بود که با لبخند‌های ملیح سال‌ها آن را پوشانده بودند و این از خوش شانسی‌های روشنفکر بدون پول و قدرت هست که باید میلیارد‌ها هزینه می‌کرد تا چنین قهقهه‌ی در تحقیر نماینده ۷۰ هزار نفر پابرهنه و روستا‌زاده و جانباز و برادر شهید، از لبان ملیح اینها هویدا می‌شد.
اما گردش روزگار چرخید و چرخید تا اصلاح‌طلب درجه یک با اصولگرایی نامبر وان و انقلابی با دوز کم، کنار هم بنشینند و ملتی مستقل و مردمی مستضعف را به چوب استهزاء ببندند و بخندند و کف بزنند.
جناب حجاج محترم، آقایان اصلاح‌طلب درجه یک و تیپ یک اصولگرایی و انقلابی با دوز کم، واقعیت این است که نه تنها نماینده ما جناب روشنفکر با تنفس مصنوعی زنده است، بلکه سال‌های سال بود و هست که ما پابرهنگان تاریخ بویراحمد در سفلی و علیا با تنفس مصنوعی زنده‌ایم و در این ۴ سال اخیر فقط کمی توانستیم با فرستادن فردی از جنس خودمان به مجلس، قدری فقط تنفس مصنوعی‌مان را عوض نماییم، حال دور هم جمع آمده‌اید تا همین تنفس مصنوعی‌مان را هم قطع کنید و به حیات‌مان پایان دهید. اما زهی خیال باطل، ما با تنفس مصنوعی ادامه خواهیم داد تا زنده شویم.
 


کد مطلب: 471743

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/471743/پاسخی-یک-فعال-سیاسی-اصلاح-طلب-علیه-روشنفکر-زهی-خیال-باطل-تنفس-مصنوعی-ادامه-خواهیم-زنده-شویم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1