تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۷۱۷۰۸
یادداشت؛

بازگشت اندرزیان به صحنه انتخابات و فرصت طرح‌اندیشه‌های نو

۲
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
بازگشت اندرزیان به صحنه انتخابات و فرصت طرح‌اندیشه‌های نو
کبنا ؛تأیید صلاحیت جوان خوش ذوق حاضر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام را باید به چشم یک فرصت برای مردم و بویژه جوانان این حوزه انتخابیه دید.
جوانی که پیش از این و حتی قبل از نامزدی در انتخابات با ابتکارات و‌اندیشه و شعار‌های خود توانسته بود منشأ برخی تحولات فکری و گفتمانی در فضای عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد شود. «اندرزیان» در مدت زمان فعالیت در عرصه انتخابات نیز یکی از فعالترین و مبدع‌ترین نامزد‌های انتخابات بود و نشان داد که برای شکستن انحصار و تکرار بی‌حاصل کهگیلویه بزرگ پا در این وادی گذاشته است. مسیر اندرزیان مسیری محدود به انتخابات نبود که با عدم اعلام نام وی در لیست اولیه تأیید صلاحیت شدگان به خط پایان خود برسد و هر چند این اتفاق وقفه‌ای کوتاه پدید آورد اما راه و مسیر اندرزیان که همان راه و مسیر همه جوانان امروز کهگیلویه و بویراحمد و کشور است رو به پیشرفت و جلو در حرکت است و این حرکت همچنان با شتاب ادامه پیدا خواهد کرد.
حضور جوانان شجاع و با‌اندیشه یک فرصت طلایی برای حوزه‌اندیشه‌ای حوزه انتخابیه است تا با ایجاد بستری برای حضور و گفت و گو و مطالبه‌گری جوانان به خلق فرصت‌های جدید منجر شود.
تغییرات گسترده اجتماعی به همراه برخی تفاوت‌های نسلی ضرورت عبور از شعار‌های تکراری و نیرو‌های گذشته و بدون برنامه را بیش از پیش نشان می‌دهد و همان گونه که در گام سوم انقلاب و در کلام مقام معظم رهبری بار‌ها تأکید شده است راه حل و مدیریت این شرایط اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت و برنامه‌های جوانان می‌باشد.
نگاهی به ادبیات، دغدغه‌ها و نگرش اندرزیان در مصاحبه‌ها، بیانیه‌ها و برنامه‌ها وی بخوبی عمق تفاوت را نشان می‌دهد و گواه این واقعیت است که وی با فهم درست شرایط و یک نگاه آسیب‌شناسانه و با‌ایده و برنامه پا در عرصه انتخابات گذاشته است و نه تنها تا پایان این انتخابات که در این مسیر بلند مطالبه‌گری و در کنار مردم بودن ثابت قدم و با ادارده باقی خواهد ماند.
تکثیر امثال اندرزیان ضرورت امروز مطالبه‌گری نسل جدید برای احقاق حقوق تضییع شده‌شان می‌باشد و همه و بویژه رسانه‌ها وظیفه حمایت از این‌ایده‌ها و طرح‌های جدید را بر عهده دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چنگلوا
Netherlands
چند گروه یا چند نفر به ایشان پیوسته که اینجوری مطلب می‌نویسی ؟
کدام استقبال کدام افراد کدام تجمعات ؟
Netherlands
چند بار در کدام منطقه با مردم ارتباط برقرار کرد ؟
در چنگلوا زادگاهش کسی تا الان او را دیده؟ایشان را کسی می‌شناسه ؟
سایت کبنا لطفاً تحقیقات کن بعد مطالب بفرست اهمیت سایت را پایین نیاور
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
1