کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

شریفی پدیده‌ای تحول گرا در انتخابات گچساران و باشت

28 شهريور 1402 ساعت 10:12

پدیده چه در عرصه ورزشی و سینمایی و چه سیاسی به کسی گفته می‌شود که برخلاف پیش‌بینی‌ها و انتظارات اولیه فراتر از حد تصور ظاهر می‌شود و حتی ممکن است به نهایت موفقیت در آن مسیر دست پیدا کند.


پدیده چه در عرصه ورزشی و سینمایی و چه سیاسی به کسی گفته می‌شود که برخلاف پیش‌بینی‌ها و انتظارات اولیه فراتر از حد تصور ظاهر می‌شود و حتی ممکن است به نهایت موفقیت در آن مسیر دست پیدا کند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی اما آزمونی سفت و سخت است که نیازمند مردان کاردیده و کار آزموده است ولی با این وجود در همین عرصه و با وجود انحصار و برخی فشار‌ها به کرات شاهد ظهور پدیده‌های اثرگذاری بوده‌ایم که حتی روند انتخابات را نیز دچار تغییر و تحول اساسی کرده‌اند.
محمد باقر شریفی یکی از نیرو‌های جوان، انقلابی و با سابقه مدیریتی در عرصه انتخابات گچساران و باشت یک نیروی بالقوه در این زمینه است.
نگاهی به رزومه شریفی گواه آن است که اولاً وی از یک رزومه مدیریتی و کارنامه‌ی سنگینی برخوردار است که این رزومه نتیجه توانمندی و اعتماد به‌ایشان در طول دوره‌های مختلف در نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف می‌باشد. نکته مهم‌تر عملکرد قابل قبول و موفقیت‌آمیز شریفی در این مناصب و دستگاه‌ها بوده است که در آخرین مورد در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دفتر وی یکی از پرمراجعه‌ترین دفاتر در استانداری بود و خود نیز یک شخص پیگیر و دغدغه‌مند بود که این موضوع نشانگر توانمندی شریفی از یک طرف و اعتماد مردم به این مدیر جوان انقلابی می‌باشد.
در کنار سابقه و عملکرد اداری و مدیریتی شریفی باید به سابقه انقلابی و مردمی وی نیز اشاره شود. مواردی که پشتوانه محکم شریفی در مسیر کار و حضور در عرصه انتخابات بوده است و نه تنها شریفی که هیچ نامزد دیگری بدون چنین پشتوانه‌هایی قادر به حضور در عرصه انتخابات و قرار گرفتن در معرض محک مردمی نیست.
اینک در یک برهه مهم از حیات انقلاب اسلامی و در دوره‌ای که گچساران و باشت نیازمند نماینده پیگیر و با شناخت و پر ارتباط برای عبور از رکود فعلی است حضور و ثبت نام چهره‌های پر انرژی و با برنامه همچون شریفی می‌تواند یک نقطه روشن و‌امیدبخش در انتخابات دوازدهم در این حوزه انتخابیه باشد.
گچساران و باشت برغم دارا بودن منابع بیشمار و ظرفیت‌های بالای بویژه در حوزه نیروی انسانی متأسفانه در سال‌های اخیر و با وجود دولت مردمی سیزدهم آنگونه که باید مورد توجه واقع نشده است و شاهد بی‌مهری‌ها و بی‌توجهی‌ها به این دو شهرستان مهم هستیم که این خود جای خالی یک نماینده آگاه، مسلط، پیگیر و شجاع را نشان می‌دهد و قطع و یقین چهره‌ای همانند شریفی می‌تواند همان گمشده باشت و گچساران باشد.
در این میان نیز وظیفه سنگینی بر دوش شریفی است که بتواند در جهت نهادینه‌سازی این مطالبه عمومی در جامعه گام بردارد و خود نیز پیگیر پیاده‌سازی این مهم باشد. تا این مرحله از فعالیت‌های انتخاباتی در گچساران و باشت استقبال و حمایت گروه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه از حضور شریفی نشان می‌دهد که این مسأله به خوبی در جامعه درک شده است و باید در مدت زمان باقی مانده نیز در این راستا تلاش شود تا ضمن شکستن انحصار و تکرار در این حوزه انتخابیه مردم فرصت اعتماد به یک چهره جدید و مردمی از جنس خودشان را پیدا کنند.
فارغ از نتیجه نهایی شریفی بواسطه جسارت در ورود به این میدان و شعار‌ها و برنامه‌های ارائه شده تاکنون در قامت یک پدیده توانمند ظاهر شده است و این پدیده می‌تواند در ادامه فضای انتخابات در گچساران را بیشتر از انتظارات تحت الشعاع خود قرار دهد.


کد مطلب: 467166

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/467166/شریفی-پدیده-ای-تحول-گرا-انتخابات-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1