کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

خیال‌پردازی‌هایی که رنگ واقعیت نمی‌گیرند

10 شهريور 1402 ساعت 21:11

عده ای از روی غرض ورزی روی ماسه خیال خود عزل استاندار را می نویسند، ولی این خیال پردازی ها با نسیم حقیقت از بین می رود.


عده‌ای از روی غرض ورزی روی ماسه خیال خود عزل استاندار کهگیلویه و بویراحمد را می‌نویسند، ولی این خیال پردازی‌ها با نسیم حقیقت از بین می‌رود.
آقای احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر ریاست جمهوری نشان داد که فردی با برنامه، هوشمند و منعطف است. در ابتدای سفر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از رئیس جمهور برنامه ویژه و خاصی را ترتیب داده بود، ترکیب افرادی که به استقبال رئیس جمهور آمده بودند بی‌نظیر بود، از نخبه‌های فناور استان گرفته تا مادر شهید و فعال محیط زیستی در آیین استقبال حضور داشتند. حتی در کنار استاندار یکی از افراد سیاسی اصلاح طلب و البته میانه رو نیز در این آیین حضور داشت، که این نشان می‌دهد احمدزاده فردی وحدت ساز است و می‌خواهد در مسیر توسعه و پیشرفت استان، افراد مختلفی را زیر یک پرچم حفظ کند. راه توسعه و پیشرفت در هر استانی از وحدت می‌گذرد و احمدزاده تاکنون توانسته قدم‌های خوبی در این مسیر بردارد.
آقای رئیس جمهور آنقدر از سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد راضی بود که، بعد از سفر در جلسه هیئت دولت از مردم و مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد به‌طور ویژه تشکر کرد و مقام معظم رهبری نیز از مجموعۀ استان رضایت داشتند. همچنین آیت الله رئیسی در آیین افتتاح پتروشیمی گچساران بخاطر به سرانجام رساندن این پروژه زمان بر و بزرگ و در آیین افتتاح سد چمشیر نیز از استاندار تشکر کردند که با برنامه‌ریزی و پیگیری خوب این پروژه را به بهره‌برداری رساندند.
پس از تقدیر رئیس جمهور، وزیر بهداشت نیز به نمایندگی از دولت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و در خصوص استاندار گفت که‌ ایشان فردی حذب اللهی، جهادی و یکی از مدیران خوب دولت است که می‌تواند محور وحدت برای رفع تنش‌ها در علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها باشد.
شاید برخی از مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد نتوانند مثل احمدزاده دوندگی داشته و نتوانند نگاه توسعه یافته‌ای داشته باشند که جای تغییر این مدیران وجود دارد. اما احمدزاده در ارتباط با تهران، وزرا و مراکز مختلف تجربه بالایی را کسب کرده و سال‌ها در تهران کار کرده است، او تجربه زیادی در حوزه‌های سیاسی دارد و در طی چند سال گذشته با مدیریت و رایزنی او، روند اعتبارات استانی و به ویژه اعتبارات در مصوبات سفر رئیس جمهور در دو اول و دوم روند صعودی داشته است. کارشناسان اقتصادی در خصوص افزایش اعتبارات بر نقش محوری استانداران تأکید کرده‌اند که این در خصوص احمدزاده به خوبی صدق می‌کند.
تقدیر نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مناسبات مختلف بخاطر پیگیری اعتبارات عمرانی و پروژه‌های مختلف این حوزه نیز خود نشان از اهمیت موضوع دارد.
اما در این بین، عده‌ای بدون اینکه برنامه و راهکاری ارائه کنند، فقط به دنبال خیال پردازی‌های خود هستند، این در حالی است که امروز یک فرد مطلع از احمد وحیدی وزیر کشور در این خصوص پرس و جو کرده و در گفت و گو با سایت کبنانیوز، بر شایعات تغییر استاندار خط بطلانی کشیده و گفته که «از احمد وحیدی وزیر کشور درخصوص شایعاتی درباره تغییر آقای احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سؤال کرده که وزیر کشور نیز با خنده‌ای این شایعات را رد کرد. این منبع مطلع گفت: سردار احمد وحیدی این شایعات را رد کرد و گفت با قدرت آقای احمد‌زاده را حمایت می‌کنیم. »


کد مطلب: 466500

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/466500/خیال-پردازی-هایی-رنگ-واقعیت-نمی-گیرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1