کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

از جلال دارش تا فرزاد نجات نیا؛ دور باطلی که با حاصل صفر هست

18 ارديبهشت 1402 ساعت 10:16

اینکه استاندار قصد دارد پرچالش‌ترین حوزه را به کم تجربه‌ترین و کم‌سابقه‌ترین فرد بین دولتمردان سیزدهم در استان بدهد، جای تامل هست، اما از آقای منصوری که در زیرکی و کادرسازی جزء آدم های موفق هست بسیار بعید هست. در هرحال جناب آقای دانش همان راه حاج فرزاد را طی می کند ولی حاصل جمع این چالش‌ها جز صفر چیزی نیست.


یادداشت؛  اخیراً نه در فضای مجازی بلکه در فضای حقیقی شهر لنده و شهرستان لیکک شایعه شده که جلال دارش (دانش) معاون سیاسی استاندار می‌شود و از طرفی گفته شده که شخص استاندار پیگیر است که دانش، معاون سیاسی بشود و سیدجواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی فعلی هم احتمالاً بازنشسته و... و جالب‌تر این است که گفته شده منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور هم از استاندار خواسته که جلال دارش را معاون سیاسی بگذارند و در تکمیل این شایعات هم اضافه شده که هدایت خواه نیز از دارش حمایت می‌کند.
چند سال پیش برادری جوان و مذهبی داشتیم که خدا بهش لطف کرد و در شهر دهدشت نفر اول شورای شهر شد. جوان بود و جویای نام وارد شورا که شد حرمت بزرگان پاس نداشت جوانی و رای‌اش را به رخ کشید و پنجه در صورت خاک خوردگان جامعه و سیاست انداخت، سهم خواهی کرد با همین هوا؛ کاندیدای مجلس شد و زمین خورد و کوتاه نیامد. به عدل هاشمی در قرارگاه پیوست و پیمانکار، با موحد می‌نشست و با عدل هاشمی پیمان می‌گرفت، داعیه اصول‌گرایی داشت‌، یهویی سر از دستیاری اصلاح طلب‌ترین وزیر دولت تدبیر در آورد، در انتخابات ریاست جمهوری تقریباً در ستاد‌ها حاضر بود تا اینکه از اصلاح‌طلب‌ترین وزیر روحانی به وزیر سپاهی دولت رئیسی مرحوم رستم قاسمی پیوست و معاون پارلمانی شد و القصه اینجا براش نگرفت و الان هم در هلدینگ معلم مشغول هست.
این برادر خوب ما اگر راه را از اول درست می‌رفت در اوج انرژی جوانی بین همه سرگردان نمی‌شد.
حال جناب دارش خدا قوت، مشاور و مسئول دفتر عدل هاشمی، سر از شرکت نفت در می‌آورد، در آستانه دولت سیزدهم برادری سرشناس ا به هیئت بهمئی دعوت می‌کند برای سخنرانی و بعد در یک برنامه طراحی شده از «طایب» می‌خوان که‌ ایشان فرماندار بهمئی شود، برادر واسط از برادر رابط  تسهیل‌گری می‌کند واسطه و قول مساعد می‌گیرد. اما جناب دارش اساساً رابطه استخدامی ندارد و با پیگیری‌های استاندار و نماینده کهگیلویه حکم فرمانداری‌اش امضاء می‌شود و تشریف می‌آورند و اکنون با همان شیوه حاج فرزاد قصد بلند پروازی و بی‌توجهی به پیشکسوتان و بزرگان دارد برای کرسی معاون سیاسی و دوباره واسطه‌های محلی و ملی فعال شده‌اند.  
جلال جان این هم معاون سیاسی بفرما پله بعدی؟
اینکه استاندار قصد دارد پرچالش‌ترین حوزه را به کم تجربه‌ترین و کم‌سابقه‌ترین فرد بین دولتمردان سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد بدهد، جای تامل هست، اما از آقای منصوری که در زیرکی و کادرسازی جزء آدم‌های موفق هست بسیار بعید هست.
در هرحال جناب آقای دانش همان راه حاج فرزاد را طی می‌کند ولی حاصل جمع این چالش‌ها جز صفر چیزی نیست.


کد مطلب: 462069

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/462069/جلال-دارش-فرزاد-نجات-نیا-دور-باطلی-حاصل-صفر-هست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1