کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک فعال دانشجویی؛

آقای حسینی پور چگونه در یک سال و نیم به اندازه ۸ یا ۱۰ سال گذشته کار عمرانی انجام داده‌اید؟

3 ارديبهشت 1402 ساعت 9:30

یک فعال دانشجویی ضمن انتقاد از نماینده مردم گچساران و باشت خواستار پاسخگویی نماینده نسبت به عملکرد خود در مدت اخیر شد.


یک فعال دانشجویی ضمن انتقاد از نماینده مردم گچساران و باشت خواستار پاسخگویی نماینده نسبت به عملکرد خود در مدت اخیر شد.
به گزارش کبنانیوز، این فعال دانشجویی در متنی که به این پایگاه خبری ارسال کرده، نوشت: نماینده محترم مردم شریف و نجیب شهرستان‌های گچساران و باشت، با سلام طی دو سال اخیر و از تاریخ حضور حضرت‌عالی به‌عنوان نماینده آن دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی، سوالات بسیاری روان پرسشگر ما را آزرده ساخت و دم نزدیم چرا که مادامیکه «میزان رأی ملت نیست» و دستمال های کثیف (که اخیراً به ناتوانی‌شان در زمینه اصلاح و در واقع تدوین ساختار بودجه اقرار نمودند) اقدام به تصمیم گیری برای مردم محترم ، شریف و مظلوم دو شهرستان نامبرده می‌کنند و در اوج بی عدالتی و ناجوانمردی دست به حذف نماینده منتخب ایشان می‌زنند، سبب می‌شود که حضرت‌عالی هم هرچه دلتان می‌خواهد بگویید.
فقط یک سوال از شما دارم و آن این است که چگونه در یک سال و نیم به اندازه ۸ یا ۱۰ سال گذشته کار عمرانی انجام داده‌اید؟ کدام پروژه؟ خواهشاً شفاف سازی فرمایید. چراکه علاوه بر تعطیلی پروژه های موجود، حتی اقدامی اندک نیز جهت اشتغال جوانان این دیار صورت نگرفت؛ جوانانی که حداقل دلخوشی‌شان اشتغال در پتروشیمی محل زندگی‌شان بود، آنجایی که تمام سختی و مشقت و محرومیت زندگی در آن را چشیده و کشیده‌اند‌.
لذا از شما درخواست دارم که بصورت حضوری‌ در برنامه پرسش و پاسخ یا مناظره با نماینده سابق به شفاف سازی عملکردتان بپردازید. امین گلستانی فعال دانشجویی
پ.ن:مقدمات و تشریفات این برنامه در یک محیط آکادمیک را تدارک خواهم دید.

 


کد مطلب: 461417

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/461417/آقای-حسینی-پور-چگونه-یک-سال-نیم-اندازه-۸-یا-۱۰-گذشته-کار-عمرانی-انجام-داده-اید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1