تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۰۰۳۹
یادداشت ارسالی؛

پاسخی به مطلب کبنانیوز در دفاع از نادیا صداقت

۱
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به مطلب کبنانیوز در دفاع از نادیا صداقت
کبنا ؛خدایا به هر کسی که برای رضایتت و خدمت به مردم قدمی بر می‌دارد در این راه او را یاری‌رسان. چون باب پاسخ و نقد را در یادداشت ارسالی مخاطبی با عنوان «مدیرکل بانوان و خانواده استانداری؛ از پیگیری پارک‌های بانوان تا توزیع عادلانه تسهیلات اشتغالزایی» باز گذاشته بودید و حق پاسخ داده بودید پس لطفاً متن زیرا را هم در پی آن یادداشت منتشر کنید.
از نزدیک با عملکرد و کار یکی از آن مدیران سابق امور بانوان در دولت قبل بودم که سابقه اجرایی و عملکرد قابل قبول و درخشانی در پست‌های کلیدی و مهم قبلی و سابقش داشته و‌ ایشان را همیشه اهل عمل و کار می‌دیدم نه اهل شعار و حاشیه و... که دلسوزانه شبانه روز در کسوت یک بانوی عملگرا و کاردان و با تجربه، پای کار بوده و برای انجام وظیفه‌اش و تعهد و احساس مسئولیتی که در قبال کارش داشته از هر کوششی دریغ نداشته و همیشه براساس صداقت و تواضعی که داشته از زحمات مدیران قبلش تشکر می‌نمود وهرگونه اثر‌گزاری وپیشرفتی ازجمله زیر ساخت‌های پارک‌های بانوان در سطح استان، برگزاری جلسات وهمایش‌ها و جشنواره‌های بزرگ بانوان، اقدام عملی و‌کار ساز برای توانمندی بانوان و رفع موانع زنان بی‌سرپرست و بد سر پرست و فراهم نمودن بستر خود باوری زنان ومعرفی زنان نخبه وتولید‌گر وکار افرینو اشتغالزا و رفع موانع وایجاد بستر حمایتی ورفاهی در بعضی شهرستان‌ها از جمله چرام و... و امور پیگیر فراوان دیگر رانتیجه کار وهمکاری مدیران گذشته وزحمات وحمایت و تلاش همکاران و بانوان و مدیران و مشاوران و همگامی استانداران وفرمانداران وقت میدانسته وازانان تشکر می‌نموده ونتیجه را حاصل زحمات انان بیان‌کرده وخود را خادمی جزمیدانست، چنانچه هنوز هم با مدیر کنونی امور بانوان در ارتباط بوده وهست وبرای هرگونه همکاری وانتقال تجربه برا‌ی پیشبرد اهداف بانوان استان در هرزمان همکاری ومشورت می‌نماید.
در ان یا داشت اشاره شده که توزیع وام و تسهیلات در زمان مدیران قبل بانوان به صورت رانتی ودوستی وقوم وخویشی عمل شده و اشاره شده که مدارک ان موجود است.
اولاً) وخواهشا هرگونه مدرکی که دال بر این رویه، آنجا در رسانه‌ی کبنا موجود است جهت تنویر افکار عمومی منتشر گردد تا خدای نا کرده براساس یاداشتهای کذب و غیر واقعی افکارعمومی به مقاصد دلخواهشان جهت دهی نشود.
دوماً) خود مدیرکل جدید حی وحاضر اذعان دارد که تلاشی برای جذب تسهیلات یک میلیاردی اشتغال زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست ودریافت اعتبار آن، در زمان مدیر کل قبلی انجام شده بود ولی قبل از توزیع و پرداخت تسهیلات، مدیریت‌ایشان به اتمام رسید و تهیه لیست و توزیع تسهیلات به مدیرکل جدید رسید.
پس این چه گزارشی است که بدون سؤال و اطلاع و دقت نظر انجام شده است.
ودر آخر ان یادداشت بوی تخریب و تضعیف دولت‌ها و مدیران قبل و برجسته نمودن کار مدیر و دولت وقت را می‌دهند و هدف نویسنده‌ی آن یادداشت ایجاد اختلاف، دوئیت و حذف خدمات گذشته و... را دارد.
یقیناً تا آنجا که از افکار و‌ اندیشه‌های مدیر قبلی آشنایم و از نزدیک در ارتباط بودم، تمام هم و غمش خدمت به مردم بوده و هست منهای درگیرشدن به حاشیه‌هایی که بعضیا از روی غرض یا... می‌خواهند ایجاد نمایند چنانچه همین الان هم در استانداری بیشترین ارباب رجوع را دارد و در حد توانش پیگیری می‌نماید.
لازم به یادآوری است که استانداران وقت و‌ همچنین استاندار فعلی از عملکرد‌ ایشان راضی بوده چنانچه در جلسه تودیع و معارفه واضح و با تأکید اعلام داشتند که‌ایشان از مدیران توانمند و پیگیر بودند.
به وحدانیت خداوند یکتا فقط برای شناختی که ازش دارم و می‌دانم که شاید راضی به این گفته‌هایی که من بیان کردم نیست ویقیناً می‌فهمید اجازه نمی‌داد که ارسال کنم.
ممنونم که نشر می‌دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا نباشید چیزکی مردم نگویند چیزها، تا بوده و هست، رانت، پارتی بازی بود...
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1