کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در یادداشتی مطرح شد؛

سید شکراله امامی در دفاع از روشنفکر: چرا جریان برخاسته از متن مردم و بدون دخالت غول‌ها مورد حسادت و تنگ‌نظری قرار گرفته است

24 اسفند 1401 ساعت 21:41

سید شکراله امامی_ فعال سیاسی و فرهنگی_ در یادداشتی به موضوع نامه‌ای منتسب به مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ واکنش نشان داد و نوشت: ما نمی‌دانیم که چرا جریان برخاسته از متن مردم و بدون دخالت غول‌ها، مورد تهاجم قرار گرفته و در دوران اوج جوانی خویش مورد حسادت و تنگ نظری قدرت طلبانی قرار گرفته واز هر فرصتی برای ضربه زدن ومتوقف کردن آن استفاده می‌کنند این ادبیات واقدامات نمی‌تواند سوابق مشخص همه جریانات و پدر خوانده‌های آن‌ها را در شیوه بکارگیری های‌فامیلی و جناحی را از دید چشمان تیزبین مردم دور کند.


سید شکراله امامی_ فعال سیاسی و فرهنگی_ در یادداشتی به موضوع نامه‌ای منتسب به مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ واکنش نشان داد و نوشت: ما نمی‌دانیم که چرا جریان برخاسته از متن مردم و بدون دخالت غول‌ها، مورد تهاجم قرار گرفته و در دوران اوج جوانی خویش مورد حسادت و تنگ نظری قدرت طلبانی قرار گرفته واز هر فرصتی برای ضربه زدن و متوقف کردن آن استفاده می‌کنند این ادبیات و اقدامات نمی‌تواند سوابق مشخص همه جریانات و پدر خوانده‌های آن‌ها را در شیوه بکارگیری‌های‌ فامیلی و جناحی را از دید چشمان تیزبین مردم دور کند.
به گزارش کبنا، امامی در این یادداشت نوشت: باعنایت به قوانین مطبوعات و پایگاه‌های خبری مبنی بر رعایت اخلاق و قانون در اطلاع‌رسانی؛ انتشار نامه‌ای دست نوشته منسوب به نماینده محترم بویراحمد که افراد مطرح در لیست عمدتاً از آن بی‌اطلاع و شاید یک پیشنهادی به سبک و سیاق مقطع سایر نمایندگان ادوار بوده و هیچگونه خروجی در بکارگیری نیرو صورت نگرفته جز انگیزه سیاسی و تخریب نمی‌توان عنوانی برای آن برگزید. لازم است طبق قانون با انتشار جوابیه بستر تنویر افکار عمومی فراهم شود
اولًا: چطور حاضر شدید که نامه‌ای را منتشر کنید که هیچ دست آوردی نداشته و هیچکدام از افراد مطرح شده درجایی درهلدینگی بکار گرفته نشدند؟ ثانیاً: در حالی که صد‌ها و بلکه هزاران نفر از حامیان نمایندگان ادوار و چهره‌های رشد یافته و به مسند ملی رسیده این استان محروم زیر این چنین چتری در قالب شرکت‌ها و وزارتخانه‌ها رسماً اشتغال یافته و حق هم همین بوده و هست که توجه خاصی به منابع انسانی مستحق استان صورت گیرد ولی هیچگاه آن سایت خبری گزارشی نداشته و صرفاً به نامه‌ای ورود کرده که هیچگونه خروجی نداشته و هر کدام از افراد در خانه نشسته و مورد هجمه و تخریب آن سایت با محتوای جهت دار و کامنتهای هدفدار قرار گرفته‌اند!
ثالثاً: فرض بر اینکه چنین نامه‌ای مقرون به صحت یا با خروجی اشتغال حداقل یک نفر منجر شده باشد آیا خدمت به استان است یا خیانت؟ این چه عدالتی است که برای یک عده قلیل اجازه هرکار و اقدامی را ولوخلاف و خیانت می‌دهند ولی برای یک اظهار نظر و درخواست نماینده اکثریت اینگونه بی‌رحمانه تخریب می‌کنند؟
رابعاً: شما شهامت انتشار گزارش بکار‌گیری‌های فله‌ای و خارج از ضابطه در همین استان محروم را در زیر چتر مدیران در ادوار گوناگون با همه ابعاد و اشخاص سیاسی داشته‌اید؟
چه تعدادی با عقبه کانون‌های ثروت و قدرت از چهار دهه قبل تا کنون بدون هیچگونه معیاری استخدام رسمی شده و هیچگاه خبری از آن سایت در این زمینه منتشر نشده است که اینک به یک نامه‌ای مبهم بدون هیچگونه خروجی این همه ضریب داده‌اید در حالیکه هیچکدام از افراد متهم شده جایی مشغول نشده است؟
این را بدانید این مشی نامتعادل وخلاف اخلاق نمی‌تواند خط و مشی یک رسانه عدالت خواه باشد چون همانگونه که گفته شد هیچکدام از افراد مطرح درجایی بکار گرفته نشدند وصرفاً یک درخواست بوده که شامل تعدادی از نیرو‌های بازنشسته وکارمند بوده که یحتمل نیت درخواست‌کننده ایجاد بستر برای بکارگیری جوانان این مرزبوم بوده و شاید درواقع نماینده خواسته ازاین افراد برای بسترسازی اشتغال بیشتر قشر جوان دراین هلدینگ‌ها استفاده کند. سؤال این است که بکارگیری افرادی که صلاحیت لازم را دارند ومی توانند بستر ساز اشتغال جوانان استان باشند چه آسیبی به شما‌ها وارد می‌کند که اینگونه هدفدار اقدام به انتشار آن نموده‌اید؟
می‌دانید که این تخریب‌های یک طرفه و فرصت طلبانه نتایج عکس خواهد داد آنگاه که جلوی چشم همه، شاهد صد‌ها نمونه خلاف قانون در استان و فراتر از آن بوده‌ایم...
ما نمی‌دانیم که چرا جریان برخاسته از متن مردم و بدون دخالت غول‌ها، مورد تهاجم قرار گرفته و در دوران اوج جوانی خویش مورد حسادت و تنگ نظری قدرت طلبانی قرار گرفته واز هر فرصتی برای ضربه زدن و متوقف کردن آن استفاده می‌کنند این ادبیات و اقدامات نمی‌تواند سوابق مشخص همه جریانات و پدر خوانده‌های آن‌ها را در شیوه بکارگیری‌های‌ فامیلی و جناحی را از دید چشمان تیزبین مردم دور کند.
لیست کردن اسامی استخدام شدگان خارج از قاعده و قانون هر نماینده و یا مدیران منسوب در ادوار مختلف معلوم است و در معرض قضاوت مردم قرار گرفته است. از این رو انگشت‌اتهام کشیدن به پیشنهاد یک نماینده به فرض صحت برای اشتغال ده نفر، در مقابل آن همه بکار‌گیری فله‌ای سالیان دور و دراز نمی‌تواند به تخریب یک جریان یا افراد مورد پیشنهاد منجر شود.
اصحاب محترم رسانه واقفند که رانت خواران و سهمیه‌داران و هلدینگ رفتگان و سایر نورچشمی‌ها چه کسانی بوده و هستند و بر سر اعتماد مردم چه آورده‌اند و...
البته که آن بخش از حرکت نمایندگان ادوار که در راستای دلسوزی و اشتغال واقعی جوانان مستحق بدون نگاه‌فامیلی و جناحی بوده و تا حدودی نیز موفق به مطالبه حقوق جوانان و بازنشستگان محروم استان بوده، قابل تحسین است زیرا ازطرق مختلف قانونی بستر ساز توسعه محل مأموریت خویش درقالب‌های مختلف بوده‌اند ولی این عقده گشایی‌های افراد معلوم الحال دیروز و نفوذی امروز راه بجایی نخواهد برد.
کرامت انسان‌ها را فدای مطامع قدرت طلبان نکنید و بدانید این اقدامات غیر اخلاقی انتقامی فاقد رویکرد انتقادی راه بجایی نخواهد برد.
خدایا چنان کن سرانجام کار
توخشنود باشی وما رستگار
 


کد مطلب: 459848

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/459848/سید-شکراله-امامی-دفاع-روشنفکر-چرا-جریان-برخاسته-متن-مردم-بدون-دخالت-غول-ها-مورد-حسادت-تنگ-نظری-قرار-گرفته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1