کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

جوانان شایسته به دنبال وصلت با طوایف و مسئولین باشید!

24 اسفند 1401 ساعت 21:31

آیا همین که هم‌عشیره‌ای برخی سیاسیون، نمایندگان و مدیران باشیم کافی‌است تا سکان انتصاب را به دست گیریم؟


در پی انتشار نامه‌ای که گفته می‌شود یکی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد برای سفارش برخی از نورچشمی‌ها نوشته است رامین پاسیار، یکی از مخاطبان پایگاه خبری کبنانیوز با ارسال یادداشتی واکنش نشان داد. 
به گزارش کبنا متن یادداشت به این قرار است؛ آیا همین که هم‌عشیره‌ای برخی سیاسیون، نمایندگان و مدیران باشیم کافی‌است تا سکان انتصاب را به دست گیریم؟ دم از دیانت زدن و پوپولیستی رفتار کردنتان را باور کنیم یا انتصابات قحط‌الرجالی را؟ شرایط اختصاصی انتصاب و استخدام به گونه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال رقم خوردن است که بیم آن می‌رود که نکند قحط‌الرجال بودن است.
بنابراین بهتر است به جای تعهد و تخصص و خدمت به ملت، پیرو وصلت با طوایف باشیم تا بتوانیم شایسته‌سالار به نظر آییم. در بسیاری از انتصاب و انتخابی جوانگرایی، شایسته‌سالاری، تعهد و تخصص مد نظر مسئولین در منصب نیست.
از دیر باز اسطوره‌های نامداری در این استان زایده شد و از سوی دیگر، اساتید، چهره‎ها و نخبگان بزرگی در عرصه بین‌المللی و همچنین ملی شکوفا شده‌ و آثار بسیار گرانبهایی از هویت و فرهنگ عمیق این استان را به مردم سراسر دنیا نشان داده‌اند.
اما سال‌هاست که دیگر این استان اسطوره‌ای به خود ندیده و طرز فکرهای غلط طایفه‌ای و جریانی باعث تنومند شدن ریشه ناکارآمدی در استان شده است.
امید برای آن روز که سراسر این استان را با یادی از ستارگان درخشان آسمان فرهنگ و ادب و علم به همگان نشان دهیم و روز به روز خودمان به فرهنگ غنی این دیار اضافه کنیم.


کد مطلب: 459847

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/459847/جوانان-شایسته-دنبال-وصلت-طوایف-مسئولین-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1