تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۴۵۷۰۷۴
یادداشت؛

شرایط سخت سید ناصر حسینی‌پور

۲۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شرایط سخت سید ناصر حسینی‌پور
کبنا ؛اسفندماه ۱۴۰۲ نمایندگان فعلی خود را در معرض انتخاب مردم قرار می‌دهند، مردمی که خودشان سرنوشت خودشان را تعیین کردند، سال آینده باید از میان گزینه‌های موجود برای نمایندگی فردی را انتخاب کنند. یک سال و نیم از انتخابات میان دوره‌ای گچساران گذشته و دوره نمایندگی سیدناصر حسینی چند ماه دیگر به دو سال می‌رسد، ولی او را در هیچ برنامه و فعالیتی نمی‌بینیم.
انتظار می‌رفت بعد از تاجگردون کسی بر کرسی بهارستان بنشیند که تا حدودی در حد و اندازه تاجگردون و در حد انتظار مردم گچساران عمل کند، ولی عملکرد حسینی در طول این مدت بنا بر اظهارنظرها و شواهد نشان داد که وی در حد و اندازه توقع مردم این شهرستان نبود.
موضوع دیگری که موجب شد مردم «سیدناصر» را انتخاب کنند، این بود که او در نقطه مقابل جناح پیشین بود. او نه در بینابین، بلکه درست در تقابل با جناح تاجگردونی‌ها بود. (هیچ فرد بینابینی در میان نامزدهای انتخاباتی وجود نداشت که عملکرد خوبی داشته باشد؟ منظور نگارنده فرد خاصی نیست، منظورم این است که قدری تأمل و تفکر باید می‌شد، انتخاب هر چه بهتر، شرایط بهتر، امید و رفاه بیشتر، نه انتخابی از روی حب و بغض) بعضی‌ها معتقدند، انگار قرار بود با این انتخاب انتقام سختی از جناح پیشین گرفته شود و در عوض عده‌ای هم می‌گویند؛ این انتقام سخت با کم کاری‌های سید ناصر حسینی‌پور از آنها گرفته شد و سهم گچساران در همه زمینه‌ها کم شد؛ انتخاب مدیران کارآمد و بومی، بهاء دادن به نیرو‌های بومی و بکارگرفتن آن‌ها در تهران و دیگر استان‌ها، بکارگرفتن نیرو‌های گچساران و باشت در مرکز استان، هیچ کدام برآورده نشد.
از طرفی سهم گچساران از بودجه کم و کمتر شد، بعضی از طرح‌ها از ملی به استانی تبدیل شدند که با سرپوش گذاشتن برخی، سعی شد جلوی انتقاد رسانه‌ها و منتقدین گرفته شود، ولی ما این موضوع را از یاد نبرده‌ایم. حسینی پور در تنها چیزی که به نظر می‌آید فعال هست، اعتراض و انتقاد و شکایت از پتروشیمی است که چند روز پیش باز هم شکایت پتروشیمی گچساران را در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.
سید ناصر حسینی پور چندان نفوذ و ارتباط و رایزنی برای بکارگیری نیرو‌های این دو شهرستان در مرکز استان و کشور نکرد و حتی رئیس دفتر خودش را نیز هر چند هفته یک بار عزل می‌کرد.
مردم یقیناً اسفند 1402 به‌گونه دیگری عمل خواهند کرد و آنها در آن روز، شرایط امروز با دوران تاجگردون را مقایسه می‌کنند و حال و روزی که بر گچساران در دوره سید ناصر حسینی‌پور گذشته مدنظر قرار می‌دهند. برخی این نظر را دارند که حوزه انتخابیه گچساران و باشت در دوره تاجگردون عزت داشت. اما این عزت نه از آن تاجگردون بود و نه کس دیگری، ولی سید ناصر حسینی‌پور با انتخاب‌های اشتباه و با انفعال، گچساران و باشت را که ثقل سیاسی استان بود، از مدار تصمیم‌های مهم کنار برد.
یک سال دیگر باز هم انتخابات برگزار می‌شود و متأسفانه بعضی از مردم ما عاشق حرف زدن‌های قشنگ هستند، نه عاشق خواندن رزومه و عملکرد گذشته افراد.
مردم بگردند ببینند عاقبت انتخاب را...! سید ناصر حسینی پور کجاست و چکار می‌کند؟ او تا چه اندازه به حوزه انتخابیه‌اش سرکشی کرده است، نه با رسانه‌ها جلسه می‌گذارد، نه گزارش عملکرد می‌دهد، نه از طرح و برنامه‌ای حرف می‌زند، هیچ چیز، نه رایزنی می‌کند برای انتصاب نیروی انسانی توانمند حوزه انتخابیه‌اش به عنوان مدیرکل در مرکز استان. ولی در آوردن اشخاص غیربومی در ادارات مهمی مثل شرکت نفت تبحر دارد. حالا مدیرعامل شرکت نفت دلسوز مردم گچساران است یا گوش به فرمان مدیران بالادستی در خوزستان؟
هر چند که سال آینده احتمال اینکه حسینی پور دوباره برای کاندیداتوری ثبت نام کند وجود دارد، ولی به نظر می‌رسد، شرایط سختی داشته باشد، او آن زمان باید کارنامه دو ساله خود را عرضه کند. در حال حاضر بعضی از چهره‌های اصولگرای گچساران و باشت از او ناراضی هستند و مدت‌ها است که راه خود را جدا کرده‌اند. «کسی اینگونه تعبیر می‌کرد که اصولگرایان این دو شهرستان بدانند که بد آشی پختند که خودشان هم از آن می‌خورند».

ادامه دارد...
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو کبنا اصلا معلوم نیست کی بهت رشوه داده که تخریب کنی سید رو.. من دقیقا از دل مجلس شاهد تلاش بی وقفه ایشون بودم و ایشون فردی غیور و جسور هستند هر کاری از دستش برمیاد برای مردمش کوتاهی نمیکنه . لطفا حسادت و کینه توزی رو کنار بزارید
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخ ، بی مزه ترین تلخ ترین ولی خنده دارترین جک سال (گفتن خنده از دل تنگ بلند میشه)
عهد ناصری
Iran, Islamic Republic of
انتخاب سید ناصر به نمایندگی برای اصولگرایان مثل جام زهری بود که بالجبار نوشیدن ولی این یکی بد زهری بود
Iran, Islamic Republic of
سید خیلی خوب کار کرده وظیفه نماینده برنامه ریزی گلان برای کشور واستان هست که ایشون توی این زمینه موفق بوده وامیدواریم که ثمره کارهاشو ببینیم
قربانی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد مدیرانی چون غلام نژاد و سامر مرادیان ایشان را نابود خواهد کرد.
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
اگر به تعداد آراء توجه می‌کردید نمی‌گفتند مردم ایشون را انتخاب کرده اند . بیش از ۷۰ درصد از مردم را از مدار رای دادن خارج کردند و علی موند و حوضش و گر نه مردم گچساران آگاه تر از آنند که چنین اشتباهی مرتکب شوند .
کیان مهر
Iran, Islamic Republic of
ن حسینی پور ن تاجگردون هیچ کاری برات نمیکنه.سنگ ب سینه نزن.البته اینجور میگی شایدم تاجگردون با دادن پول بیت المال یا زمینای بیت المال بهت حالتون خوب کرده
ده بزرگ
Iran, Islamic Republic of
داش ماشالله تا میتئنی توی این چند ماه عکس بگیر
خراب کردید حسابی
قدسی
Iran, Islamic Republic of
جا ماند
دانا
Iran, Islamic Republic of
خانواده محترم حسینی دیگه خواب ببینند بله
عرب
Iran, Islamic Republic of
ایناازسوی مردم طرد ابدی شدند
Iran, Islamic Republic of
حیف رای
مشی قلی
Iran, Islamic Republic of
حیف
ناصرشناس
Iran, Islamic Republic of
اینا برای همیشه رفتند با ککاش چون ناتوان بوده وهستند
سید ناصر ضرر نکرد/ شرایط برای مردم سخت شد مردم و شهرستانهای گچساران و باشت را نابود کرد و برای پنجاه سال این دو شهرستان را از لحاظ توسعه و پیشرفت عقب انداختند
حسین
Iran, Islamic Republic of
من به سید ناصر رای دادم و طرفدار ایشان بودم
ولی واقعا پشیمانم ....ای کاش ای کاش ...
محمدرضا فرهادی
Iran, Islamic Republic of
لطفاً تصحیح کنید ؛ مردم انتخابشان آقای تاجگردون بود ولی متأسفانه عده ای دسیسه کردند و حق را ناحق کردند و انتخاب بیش از هفتاد درصد مردم گچساران و باشت را نادیده گرفتند و سید ناصر در یک به ظاهر انتخابات بسیار کم فروغ به اصطلاح نماینده مردم شد. لطفاً درست تحلیل کنید و از تحمیق مردم شدیداً بپرهیزید که جواب عکس میدهد.
دنا
Iran, Islamic Republic of
پیکیری انتصاب آقای احمدزاده در جایگاه استانداری و غلام نژاد و سامر مرادیان در راس علوم پزشکی آقایان حسینی را در فضای سیاسی استان برای همیشه پایان داد . البته نمیشه از حق گذشت ، غلام نژاد مبارزه بی امانی را بر علیه قبیله و قبیله گرایی نماینده بویراحمد در حوزه علوم پزشکی به انجام رساند ، که این کارش واقعا ماندگار است.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
هیچکس جای تاجگردون را نمیتواند بگیرد.متاسفانه از روزی حسینی شد نماینده یک مدیر کارامد در گچساران بکارگیری نشد همه چیز در باندبازی خلاصه میشود و وضع شهر ما روز بروز بدتر میشه این از وضع بکارگیری نیرو در پتروشیمی اون از وضع فلاکت بار روکشهای اسفالت اخه این اقا چه گلی ب سر شهرما زده
نارکی
Iran, Islamic Republic of
سید فکر خودت رو بکن اگه گچساران نماینده نداشت فکر کنم بهتر بود
Iran, Islamic Republic of
اومدیم انتقام تبعیض و بی عدالتی را از تاج گردون و لیدارش بگیریم بد جور خودمون زمین گیر شدیم ، فکر کردیم علی آباد شهریه ، طرف بارش که بار شد جواب هیچ کسو نداد . خود کرده را تدبیر نیست...
حق بگو
United States
جاده باباکلان به بی بی حکیمه،دریاچه مصنوعی،تونل دیل و...راکد و غیرفعال مونده..ان شاالله در اسفند ۱۴۰۲ آگاهانه تر ودقیق تر به اصلح رای میدیم باشد که شهرستان از این رکود خارج بشه ان شاالله.
کامیار
United States
درود
در ابتدا لازم به تذکر است که هیچ نماینده ای در دور اول و به خصوص یک دوره ی دو ساله تا کنون موفق نشده کوچکترین مشکلات را برطرف کند و یا در کل توان انجام کارهای بزرگ را نداشته و ندارد،جناب سید هم از این قاعده مستثنی نبوده و نیست.بررسی عملکرد یک نماینده حداقل بعد از یک دوره ی ۴ ساله مورد بررسی قرار میگیرد.بله اگر جناب تاجگردون با آنکه خوب می‌دانست دستمال به شدت کثیف و بد بویی هستند و صدای مردم از //و به کارگیریه مدیران نالایق در سطح استان،در آمده و ۹ سال بر اشتباهات اصرار ورزیدند و حاضر نشد به راه درست بازگردد ،باعث شد ۲سال به یک شهرستان و مردم فقیر و ستم دیده از عوامل جناب دکتر بیشتر از پیش هرگونه ظلم و بی عدالتی و تبعیضی حاکم گردد،و سرمست از باده ی قدرت و انتخاب مجدد بودند مجلس یکدست شده بود و بعد از اخراج این جناب ،مردم در شوکی عمیق بابت عملکرد ۹ ساله ی این جناب فرو رفته بودند.و در چنین شرایطی مردم حاضرند یک را به مجلس بفرستند/// /و در تمام مثل ها و داستانهای اخلاقی در مناطق لرنشین همیشه به مردمان این مناطق اخطار داده بودند که همان کار و سرنوشت خود را به افراد می‌دارید که اگر این افراد به قدرت و ثروت و دولت برسند باعث محنت و بیچارگی و ظلم ،مردم خواهند شد.به امید اینکه مردم این دو شهرستان از دوره ی آینده با تفکر درست انتخاب کنند.یا علی مدد.
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1