تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۴۴۹۶۰۱
یادداشت ارسالی؛

اجحاف بزرگ به پرسنل وزارت کشور در کهگیلویه و بویراحمد

۱۸
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اجحاف بزرگ به پرسنل وزارت کشور در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛یادداشت ارسالی؛ هجم بالای انتصاب نیروی‌های خارج از مجموعه وزارت کشور در مدیریت‌های ستادی استانداری، فرمانداران، معاونین فرمانداران و بخشداران در طول دوره استانداری سید علی احمد زاده فراتر از همه دوره‌های گذشته بوده است.
انتقال‌ها و انتصاب‌های بی رویه نیروهای آموزش و پرورش، صمت، پیام نور، کمیته امداد، شهرداری‌ها و سایر ادارات و ارگانها در مجموعه مدیرتی استانداری کهگلیویه و بویراحمد منجر به تقویت نارضایتی پرسنل خدوم این وزارتخانه در تمام سطوح استانی، شهرستانی و بخشداری‌ها شده است.
در حالی که استانداری کهگلیویه و بویراحمد و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه دارای نیروهای مجرب، کارآزموده، باتجربه و البته همگام با جریان اصیل اصولگرایی هست متاسفانه بیشتر انتصابات به توصیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان، با اهداف عمدتاً طایفه‌ای محور و انتخاباتی انجام می‌پذیرد.
حوزه معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که خود باید حامی پرسنل وزرات کشور و استانداری و فرمانداری‌ها باشد متاسفانه از مجموعه انتخاباتی نماینده کهگلیویه انتخاب شده و فرآیند انتصاب بخشداران، فرمانداران، معاونین فرمانداران تابعی از خواسته‌های انتخاباتی نمایندگان فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گردیده است.
جا دارد استاندار محترم استان، به مجموعه نیروهای داخلی وزارت کشور و بدنه کارشناسی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بیشتر اعتماد نموده و از انتصاب نیروهای خارج از مجموعه داخلی جلوگیری نمایند.
 ------------------------------
احسان ارجمند زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
United States
مشکل اصلی ما در انتصاب نیروهای وزارت کشور استفاده.بی تجربه در سطوح مدیریتی هست چیزی که نسبت به دولت های قبل بی سابقه بوده و متاسفانه الان رواج داره
که شما جرات نام بردن از اونها را ندارید اما همه نهادها و ادارات را مثال زدید!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
نیروی توانمند از نظر حرف قلمبه سلمبه زدن منظورتونه یا توانایی و کارایی واقعی؟؟؟
چون خدا سرشاهده اکثرا اینجا میبینیم فقط حرفها خیلی بزرگه وگرنه پشتش هیچ توانایی و کیفیتی نیست
کاملا مشخصه اولا هیچ اطلاعی از چیزی ندارن نویسنده محترم
دوما از مخالفین آقای موحد هستند و ترس انتخابات بعد رو دارند وگرنه هیچ دلسوزی برای نیروهای وزارت کشور ندارند هدف چیز دیگری ست.
دوست عزیز خیالت راحت موحد یه تار موی سرش یه طرف انتخابات باشه بقیه کاندیدا یه طرف بازم موی سر موحد رای میاره.
دوره های قبل که از نیروهای موحد نبودن و رای اورد
الانم فقط دنبال بهونه جویی هستین که بی فایده س
خیلی به خودتون فشار نیارین عوضش یه نیروی قوی و کاربلد و با صداقت پیدا کنید برا مقابله با موحد
Iran, Islamic Republic of
لطفاسازمان بازرسی ورود نماید تا معلمین در خود آموزش وپرورش باشند وبه مسئوایتهای سیاسی در وزارت کشور وارد نشوند چون خود وزارت کشور نیرو زیاددارد .
چرا از استانداری‌ها و فرمانداری‌ها کسی را رئیس اموزش پرورش نمیگذارند؟!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بیشترین ضربه را مملکت از دولت های تحت عنوان اصولگرایی خورده است زمینه مساعد است برای تخلف و دور زدن قوانین اختلاس های بزرگ در زمان اصولگرایان اتفاق افتاده است این چه اصولی ایست که بزرگان این مملکت به آن افتخار می کنند
Iran, Islamic Republic of
واقعا"ظلم بزرگی در حق نیروهای زیر مجموعه ی وزارت کشور است؛وقتی نیروهای شایسته در خود بدنه ی وزارت کشور وجود دارد،چه لزومی به آوردن نیروهای بیرون از حوزه ی وزارت کشور است؟
نمایندگان مخصوصا"نماینده ی بویراحمد با این انتصابات خارج از ضابطه و عمدتا" طایفه ای ،ظلم بسیار بزرگی در حق مستحقین و شایستگان استان و به ویژه شهرستان بویراحمد کرده اند و تبعات این گونه انتصابات تا سال ها برای استان خواهد ماند و تاوان آن را مردم بیچاره باید بپردازند.
والله اگر نهادها و ارگان های نظارتی و امنیتی بدون مماشات با این بی قانونی و هرج و مرج برخورد نکنند،در پیشگاه خداوند مسولند.
چرا کسانی که دستشون می رسد،این ها را رسوا نمی کنند؟
باید هم با نمایندگان هم با استاندار و معاون سیاسی برخوردی عبرت آموز صورت گیرد تا فکر نکنند هر کاری می توانند انجام بدهند و از محاسبه ایمن خواهند بود.
شریفی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مسخره شده. نمایندگان و استاندار افتضاح عمل کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
همش کار موحده /
امید
Iran, Islamic Republic of
بقیه استان هم کارموحده؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بی عرضه گی وزارت کشور و قانون گریزی استاندار مظلوم باعث این ذلت و خواری کارکنان وزارت کشور شده است آقای استاندار فردی گمنام بود آقای موحد ایشان را آورد فرماندار کرد صاحب نام و نان و نشان کرد الان مدیون موحد است
رهام نیک نام
Iran, Islamic Republic of
این مردود است پس چرا مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پیشکسوتان خود جهت مشاوره دعوت نمیکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خوب اگه از فرهنگیان استفاده نکنند که خود ادارات نیروی توانمند و سخنران ندارند
امیری
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که فرمانداران وبخشداران فقط از وزارت کشور انتخاب شدند نیروهای ضعیف با پرستیژ ضعیف دراین سمتها بکار گرفته شدند.ولی اگه از بیرون بکار گیرند نیروهای نخبه بقیه ادارات دزاین پستها قرارگرفته و به این جایگاهها ارزشی فراتر می‌دهند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
استانداری چند سالی هست ضعيف عمل کرده وقتی نيروي قراردادي شهرداری شد معاون پشتیبانی استانداری باید بدتر از این ها را ببینه
Iran, Islamic Republic of
استان بدون استاندار کهکیلویه و بویر احمد در دولت انتصابی
Iran, Islamic Republic of
ای با صباح سلام مرا به کاخ سفید واشنگتن برسان ای باد صباح سلام مرا به کاخ نیاوران برسان حالا چرخش ای باد صباح سلام مرا به کاخ کرملین برسان
Iran, Islamic Republic of
دولت سیزدهم هنوز استاندار برای استان کهکیلویه و بویراحمد معرفی نکرده
Iran, Islamic Republic of
. ان شاءالله عزت و اقتدار به این استان باز خواهد گشت یک استاندار قوی مثل نوذر قوامی که بیاید سر و سامان می دهد یک استاندار قوی مثل شورانگیز که بیاید سر و سامان می دهد یک استاندر منومن واقعی مثل سید مسعود حسینی که بیاد سر و سامان می دهد ج
همکار
Romania
متاسفانه با توجه به عدم پست سازمانی در تشکیلات استانداری جهت مامور نمودن افراد خارج از بدنه وزارت کشور اقدام به بازنشسته نمودن تعدادی از همکاران نمودند . جا داشت از این کارکنان با توجه به سوابق بالای 30 سال حداقل تقدیر و تشکری صورت می پذیرفت.
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1