کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

شبکه «سیاسی» بهداشت و درمان گچساران / آقای حسینی رضایت کارکنان و مردم را جلب کنید نه طرفداران نماینده

6 خرداد 1401 ساعت 0:17

سیاست زدگی در هر نهادی موجب نارضایتی های زیادی می شود. شبکه بهداشت و درمان گچساران که مدتی است سید طاهر حسینی بر آن ریاست دارد، چندان نتوانسته است رضایت کارمندان خود را جلب کند، چرا که هر کسی به خود اجازه می دهد که نماینده را واسطه کند و یک پرسنل شبکه بهداشت را جابجا کند.


یادداشت ارسالی؛ سیاست زدگی در هر نهادی موجب نارضایتی‌های زیادی می‌شود. شبکه بهداشت و درمان گچساران که مدتی است سید طاهر حسینی بر آن ریاست دارد، چندان نتوانسته است رضایت کارمندان خود را جلب کند، چرا که هر کسی به خود اجازه می‌دهد که نماینده را واسطه کند و یک پرسنل شبکه بهداشت را جابجا کند.
این اقدامات ناشایست هیچ دلیل و مبنای تخصصی ندارد، تنها دلیلش این است که افراد می خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند. اینکه یک پرسنل را در یک نقطه شهر جابجا می کنند و یا از پست تخصصی که سالها در آن تجربه دارد به پست دیگر منتقل می کنند، چون طرفداران جریان حاکم با او خصومت شخصی پیدا کرده، دور از انصاف است و هیچ توجیه منطقی برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و پیشرفت سازمانی ندارد. اینکه برخی افراد را فقط بخاطر اینکه حزب و جناحشان با نماینده یکی نیست، جابجا می‌کنند و افرادی را سر کار می‌آورند که تخصص و تجربه پایین‌تری دارند، دور از انصاف است.
در دوره‌های نمایندگان پیشین نیز جابجایی‌ها معمول بوده، اما ملاک و معیار جابجایی باید تخصص و تجربه و در مرحله بعد همکاری و هماهنگی فکری با جریان حاکم باشد.
کشمکش ها و لج و لجبازی های سیاسی این دوره که گاها در پاسخ به اقدامات سیاسی دوره قبل صورت می‌گیرد، باعث پایین آمدن کارآیی و کیفیت کار پرسنل، کاهش رضایت مردم و خدمات بهداشتی می شود. یادمان باشد اصل ارتقای سلامتی مردم و ارائه خدمات به بهترین شکل و رضایت کارمندان است، نه نماینده و طرفداران آنها.
چرا باید رئیس شبکه بهداشت و درمان وامدار کسی باشد و چرا نماینده باید در هر کار ریز و درشت شبکه بهداشت دخالت کند؟


کد مطلب: 448267

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/448267/شبکه-سیاسی-بهداشت-درمان-گچساران-آقای-حسینی-رضایت-کارکنان-مردم-جلب-کنید-نه-طرفداران-نماینده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1